🐶0.6🐶

3.9K 400 211
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Hayallere dalarken yüzümde istemsizce bir tebessüm belirmişti şuan ki tek dileğim bu hayallerin gerçekleşmesi.

🐶🐶🐶

"Buyrun kime bakmıştınız?" dedi orta yaşlarda ki omega büyük ihtimalle Seungmin'in annesi. Çok tatlı bir omegaydı ama yıprandığı çok belli oluyordu göz altları morarmış, gözü kan toplamış, beti benzi atmış bir anne çok zor günler geçiriyor.

Cevabını geciktirmemek için önünden eğilerek selam verdim "iyi günler efendim ben Seungmin'in ailesiyle konuşmak için geldim " dediğimde gözleri fal taşı gibi açılmıştı "sende kimsin? Oğlumu nereden tanıyorsun?" dedi tedirgince onu gayet iyi anlıyorum gülümseyerek "adım bang chan, çok uzun mesele bizi içeri alırsanız tüm ailenize tek seferde anlatmak istiyorum" dedim.

Titreyen elleriyle kapıyı iyice aralayıp bize yol verdi içeri geçtiğimizde bizi salon olduğunu düşündüğüm yere yönlendirdi salondaki koltukları göstererek "Siz oturun ben eşim ve oğluma haber gönderip hemen gelicem" dediğinde başımızla onaylayıp gösterdiği koltuklara oturduk.

O çıktıktan sonra salonu incelemeye başladım her taraf fotoğraflarla doluydu. Yerimden kalkıp vitrindeki bir fotoğrafı elime aldım gerçekten çok dikkatimi çekmişti, fotoğrafta seungmin olduğunu düşündüğüm kişinin kafasında çiçekli bir taçla çok güzel bir şekilde gülümsüyordu (medyadaki fotoğraf).

Fotoğrafa bakarken istem dışı gülümsedim " Seungmin o fotoğrafını çok severdi " arkamdan gelen ses ile arkamı döndüm annesi gelmişti hüzünlü bakışlarıyla elindeki tepsiyi orta sehpaya bıraktı bende elimdeki fotoğrafı bırakmadan az önceki yani hyunjinin yanına geri oturdum "gerçekten çok güzel bir fotoğraf " dedim. Eline aldığı fincanı bana uzatırken "bizimkilere haber gönderdim birazdan gelirler " dedi başımla onayladıktan sonra sessizce kahvemi yudumlamaya başladım.

Son yudumumu alıp bardağı sehpaya bıraktıktan saniyeler sonra kapı sesi tüm evi sardı annesi hızla ayağa kalkıp kapıyı açmaya gitti. Koridordan genç birinin sesi geldi "Anne soobin dediki seungmin'i tanıyan birileri gelmiş, doğru mu?" dedi "Evet, baban nerde?" diye sordu annesi "haber gönderdim birazdan gelir" diye cevap verdi.

Salona girdiklerinde yapılı ve yakışıklı bir alfayla karşılaştım ama onunda annesinden farkı yoktu yüzü resmen çökmüştü yerimden kalkıp tanışmak için elimi uzattım "Bang Chan " dedim elimi tutup "Kim Moonbin " dedi Hyunjinlede tanıştıktan sonra yerimize oturduk taki kapı çalana kadar babası gelmişti onunlada tanıştıktan sonra salonda büyük bir sessizlik hüküm sürmeye başlamıştı.

"Seungmin'i nerden tanıyorsun?" sessizliği bozan Moonbin olmuştu " Seungmin benim omegam " dedim. Moonbin sinirle "Ne saçmalıyorsun Seungmin kapının önüne bile çıkmazdı birbirinizi görmeniz imkansız " dedi elimdeki fotoğrafa baş parmağımla hafif bir şekilde dokunduktan sonra "hiç görmedik zaten " dedim.

Siniri artarken ayağa kalktı o kalkınca hyunjinde kalktı hyunjinin kolundan tutup tekrar oturmasını sağladım "Siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz ?" diye hırlamaya başladı. Sakince "Her şeyi en başından anlatsam daha iyi olucak " dedim "Anlat " babasının cevabıyla Moonbin kendini sakinleştirmeye çalışarak yerine oturdu.

"1 ay önce kafamın içinde yabancı sesler yankılanmaya başladı, sürekli benden yardım istiyordu. Başlarda ne olduğunu anlamamıştım delirdiğimi falan düşünmeye başlamıştım. Ama zaman geçtikçe sesler daha inandırıcı geldi, arkadaşlarımın yardımıyla birkaç gün önce bende onunla iletişime geçmeyi başardım " olayları üsten anlattım "Böyle bir saçmalığa inanacağımızı sanıyorsun?" dedi Moonbin sinirle ama annesi ona zıt olarak "Doğru söylüyor olabilir " dedi bu sefer annesine dönerek "bu saçmalığa nasıl inanırsın anne?" diye sordu.

" Seungmin alfasına yakışabilmek, onun için her konuda iyi bir omega olmak için bulabildiği tüm kitapları okur, bilgi edinirdi. Bir gün yanıma gelip birbirine bağlı çiftlerin zihin yoluyla konuşabildiklerini söylemişti o zaman inanmamıştım ama simdi inandırıcı geliyor " dedi bu söylediği şeyler ister istemez mutlu olmamı sağlamıştı.

Annesinin söylediklerinden sonra bana inandıklarında her şeyi daha detaylı anlattım, bu akşamki operasyondan bahsettiğimde Moonbin "Bende gelicem jinjin ve rocky de gelir ne kadar kalabalık o kadar iyi " dedi onu başımla onayladım sonuçta kardeşini korumak istiyor ona engel olamam. Elime baktım fotoğraf hala elimdeydi utanarak "şey.... acaba Seungmin'in odasını görebilir miyim?" diye sordum. Babası "tabi oğlum görebilirsin?" dedi, fazla konuşmamasına rağmen çok sevmiştim onu.

Annesi ayağa kalkınca bende elimdeki fotoğrafı sehpaya bırakıp kalktım onu takip ettim üst kata çıktık bir odanın kapısının önünde durunca kapıyı açmasını bekledim ama açmayıp bana baktı "sen gir, oraya girersem kendimi tutamam " dedi sıcak bir şekilde.

Bir şey söylemeden içeri girdim o da zaten cevap beklemedi merdivenlerden indiğini gördüm ama pek dikkat edemedim çünkü tüm dikkatimi bahar kokusuna benzeyen bu yaşıma kadar kokladığım en güzel koku dağıtıyordu. Oda sade ve hoş bir odaydı. İncelemeye başladım bu odada fotoğraflarla doluydu etraftaki fotoğraflara bakarken aşağıdan gelen sesler dikkatimi dağıttı hızla odadan çıkıp aşağı indim.

"Changbin senin burda ne işin var?" dedim şaşkınlıkla odanın ortasında durmuş bana bakıyordu "Hyung operasyonu erkene aldılar size haber vermeye geldim " dedi şaşkınlığım daha da artmıştı "Neden erkene aldılar ki akşam olucaktı?" diye sordum " Rowoon hyunglar adamlar konuşurken karanlık basmadan bir çok omeganın başka bir yere götüreleceğini duymuş bu yüzünden operasyon erkene alındı biran önce çıkmamız gerek " dedi "Tamam o zaman hemen çıkalım " dedim kapıya yöneldim tam çıkacakken arkamı döndüm Seungmin'in anne ve babası korkuyla bana bakıyordu saygıyla eğilip "Her şey için teşekkür ederiz efendim " dedim ve koşarak evden çıktım. Moonbin "siz devam edin sınırda buluşuruz " diyip bizden ayrıldı büyük ihtimalle arkadaşlarını çağırmaya gitti.

Sınıra geldiğimizde kurt formuna büründük arkadan gelen sesle hızla arkama döndüm Moonbin ve arkadaşlarıydı onlarda kurt formuna bürünlükten sonra hızla koşmaya başladık, koşarken istem dışı ona seslendim

"sana geliyorum birtanem, seni almaya geliyorum " dedim neler olacağını daha bilmeden, Kim bilir bizi ne bekliyordu?

🐶🐶🐶

İyi okumalar çikolatalı sütlerim 🥛🍫🥛🍫

SİZİ ÇOK SEVİYORUM ❤💙❤💙❤💙❤💙

Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.

Umarım beğenirsiniz.

Bol SKZ'li günler dilerim

Find The SealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin