🐶1.6🐶

3K 294 41
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Kafamı çevirip Chan'nin yüzüne baktım ona baktığımı fark edince oda bana baktı birbirimize gülümserken bu günü asla unutmayacağımı fark ettim....

🐶🐶🐶

Evin içinde büyük bir curcuna var, annemle bir yandan temizlik yaparken bir yandanda yemekleri yetiştirmeye çalışıyorduk tabi bu sırada annem kendi kendine konuşmayıda ihmal etmiyordu "sonunda senden kurtuluyorum, abinide bir an önce eunwoo ile evlendirip kocamla rahat rahat yaşıyacağım, yıllardır bu günlerin hayalini kuruyorum be.." bu sözleri duymaya alışık olduğum için takmadan işime devam ettim o da kendi kendine konuşmaya devam etti tabi.

Jisung doğum yaptıktan kısa bir süre sonra Chani'nin düğünü olmuştu ve abim düğünde omegasını buldu Eunwoo yenge - evet yenge demem için abim zorladı- annem abimdende kurtulacağı için daha mutlu tabi. Şuan evdeki karmaşanın sebebi ise chan ve ailesinin düğün tarihini belirtmek için akşam yemeğine gelmeleri.

Nihayet tüm işler bittiğinde odama çıkıp daha önceden hazırladığım kıyafetleri üzerime geçirdim;

Nihayet tüm işler bittiğinde odama çıkıp daha önceden hazırladığım kıyafetleri üzerime geçirdim;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarıma şekil verip hafif bi makyaj yaptıktan sonra aşağıya indim. Babam ve abimde gelmiş herkes hazır bi şekilde bekliyordu. Chan'le en son iletişime geçtiğimde hazırlandığını ve yola çıktıklarını söylemişti birazdan burada olurlar.

Heycanlı bekleyişimin 13. dakikasında kapı çaldı -evet dakikaları saydım- hızla yerimden kalkıp kapıya koştum, kapıyı açmadan önce son kez kendimi kontrol edip sakince kapıyı açtım. Kapıyı açmamla lucas bacağıma sarılmıştı eğilip onu kucağıma aldıktan sonra gelenleri saygıyla selâmladım. Gelenler beklediğimden azdı; Seonghwa baba, Yeosang anne, felix, lucas ve en önemlisi chan. Hepsini tek tek karşılarken lucas kucağımdan inmemiş heycanlı heycanlı konuşuyordu. En son sıra chan'e geldiğinde kucağımda lucas olduğu için yanağımdan öpüp gülümseyince bende gülümsemesine karşılı verince lucas'ın kıkırtıları kulakalarımı doldur. Kucağımda lucas'la arkamda chan'le salona girdikten sonra herkes selamlaşıp yerlerine oturdu.

Yemekler yenmiş, kahveler içilmiş, sohbet iyice koyulaşmıştı ama istenilen konuya hala gelinmemişti. Çok uzağımda olmayan anneme kaş göz işareti yapınca babamı dürtmüştü mesajı alan canım babam sahte bir öksürükle "Artık şu düğün konusunu açsak iyi olur " diyerek konuyu açmıştı tabi bunu gözümün içine bakarak imalı imalı söyleyince utanarak başımı eğdim. Seonghwa baba "bence de" dedi aynı şekilde kafamı kaldırmamış ellerimle oynarken dikkatle onları dinliyordum. Babam "Ne zaman olsun?" diye sorunca Seonghwa baba "bence daha fazla uzatmayalım, hem havalarda güzelken bu hafta içinde yapalım düğünü" dediğinde gülümsememek için kendimi zor tutum.

Yeosang anne "peki nerde olucak?" diye sorunca annem hiç düşünmeden cevap verdi "iki sürünün arasındaki ormandaki gölün kenarı bence çok güzel " dediğinde gülümsedim orası benimde çok hoşuma gitmişti kimin annesi be. Yeosang anne sevinçle "Değil mi? Benimde aklımda orası vardı ama sizinde fikrinizi almak istemiştim" dediğinde Seonghwa baba bana bakıp gülümseyerek "tamam o zaman gençler yarın alışverişe çıkıp gerekli şeyleri alsınlar, hem chan seungmin'e evlerinide gösterir" dedi başımla onayladığımda onlar sohbetine geri döndüler.

Chan'e baktığımda gülümseyerek bana bakıyordu bende ona gülümsedim. Yanımda oturan felix beni dürtünce ona baktım "yenge bana lavaboyu gösterir misin?" başımla onaylayıp onunla beraber ayağa kalktım lavabonun önüne geldiğimizde felix içeri girdi bende kapını önünde onu beklemeye başladım o çıkınca tekrar salona geçtik. Herkes birbiriyle sohbet ederken lucas koltuğun kenarına kıvrılmıştı onun bu haline gülümseyip onu kucağıma aldım misafir odasına yatırıp tekrar salona gelip felix'in yanına oturdum.

Hava iyice kararırken annem "ben odanızı hazırlayayım " diyip ayaklanınca bende yardım etmek için peşinden gittim iki odayıda hazırlayıp aşağı indikten sonra herkes 'iyi geceler ' diyerek odalarına geçti.

Odama girdikten saniyeler sonra beklediğim kişi tarafından kapım açılınca gülümseyere ona sarıldım tabi karşılık almamda uzun sürmemişti. Ayrıldığımızda yüzümdeki gülümsemeyle tekrar ona baktım "Bu kadar güzel olmak zorunda mısın?" diye sorunca bişey demeden gülümseyerek ona bakmaya  devam ettim "saatlerdir üzerine atlamamak için kendimi ne kadar zor tutuyorum biliyor musun?" yüzüm kızarırken bakışlarımı kaçırdım kıkırdayıp beni göğsüne çekti ben onun kokusunu içime çekerken o da saçlarımın arasına minik buseler bırakıyordu.

Kafamı göğsünden çekip aşağıdan yüzüne bakarken onun bakışlarıda benim yüzümü bulmuştu "uyuyalım mı? Yarın çok işimiz var" diye sordum. Cevap beklerken o dudaklarıma yapışınca başta şaşırsamda daha sonra gözlerimi kapatıp karışıklık verdim. Soluksuz öpüşmemizin sonunda ben nefesimi düzene sokmaya çalışırken o yüzüme ıslak öpücükler bırakıyordu "sana doyamıyorum" dedikten sonra öpücüklerine devam etti bende gülümseyerek önün yüzüne bakıyordum.

Dakikalar sonra geri çekildiğinde beraber yatağa girip sarılarak uyuduk. Tıpkı sonsuza kadar olacağı gibi bu gecede kalplerimiz beraber attı.

🐶🐶🐶

Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.

Umarım beğenirsiniz.

Bol SKZ'li günler dilerim

Seviliyorsunuz ve kendinize cici bakın 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Find The SealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin