- 5 -

7K 824 302
                                    

İyi akşamlarrr, keyifli okumalar dilerim, yorum yaparsanız çok mutlu oluruz💛



İyi akşamlarrr, keyifli okumalar dilerim, yorum yaparsanız çok mutlu oluruz💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

Gözlerini kapatıp kaşlarını istemsizce hareket ettirdi. Uzun parmakları en ufak bir zorlanma olmadan piyano tuşlarına basarken çoktan şarkının içinde kaybolmuştu.

Johann Sebastian Bach.

Yüzündeki mimikler tuşlara her basışında değişirken taş balkona çıkan büyük, iki yandan açmalı kapılar sonuna dek açıktı. Hafif esinti çıplak göğsüne vuruyor, saçlarının arasına hafif hafif giriyordu.

'Capriccio on the departure of a beloved brother BWV 992' isimli parçanın sonuna gelirken elleri daha heyecanlı bir hal aldı, boynu piyanoya doğru eğildi ve son kez tuşlara bastı.

"Vay canına." Gözleri kapalıyken tek bir kişiden gelen birkaç alkış efekti ike gözlerini araladı. Kafasını yan tarafa çevirip tek tük eşya bulunduran odanın kapısı başındaki Jungkook'a baktı.

Altında diz kapağına gelen kot kaprisi ve üzerindeki beyaz, ifilli ve içini gösteren beyaz gömlek ile harikulade görünüyordu.

"Bu kadar güzel piyano çaldığını bilmiyordum." dedi yaklaşırken. Taehyung bunu komik buldu çünkü Jungkook kendisi hakkında hiçbir şey bilmiyordu.

Kadın iç çamaşırlarına ilgi duyması haricinde.

"Küçüklüğümden beri ilgileniyorum." diye mırıldandı. Jungkook hemen arkasında durmuş notaları inceliyordu. Taehyung kafasının üstünden ona bakarken yüzündeki anlamsız ifade ile gülmüştü.

"Zor olmalı." diye kaşlarını kaldırdı Jungkook. Esmer ise omuz silkmişti.

"Her şey öğrendiğinde kolay olmaz mı zaten?" diye karşılık verdi. Jungkook gülmüş, "Evet, çoğu zaman." diye onaylamıştı onu.

Bir süre sessizlik oldu. Taehyung piyonun tuşlarını izlerken Jungkook da anlamadığı notalara baktı. Ardından gözleri esmerin boynunda durdu. Saçların bittiği yerde saklanan ben dikkatini çekti. Bir eliyle ensesindeki saçları çekerken "Burada ben var, tam ortada." diye mırıldandı.

Dokunuşuyla Taehyung kaskatı kesildi. Tüyleri diken diken olmuştu ve sırtı diklekmişti. Jungkook'un ani dokunuşlarına alışmış sayılmazdı.

"Neden bu kadar şaşkınsın?" dedi yine de. İkisi yalnız olduğunda hep bir sessizlik ortam hakim oluyordu ve Taehyung bunu kırmaya çalışıyordu.

"Şaşırmadım, dikkat çekici duruyor." diye bezelye büyüklüğündeki beni hafifçe okşayıp çekmişti elini.

Dikkat çekici.

Acaba kendisinden haberi var mıydı çünkü dikkat çekici bir şey var ise o da tam anlamıyla arkasında duran bedendi.

**

Change Your Mind ; TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin