Selam aşkım motherofsatan 😎 sen istediğin için oturdum bölüm yazdım 😌💘
Umarım beğenerek okursunuz ama ondan önce küçük bir bilgilendirme yapacağım,
Son bölümde çok endişeli gördüm sizi ficin sonu da filme benzeyecek diye, evet change your mind o filmden esinlenerek yazıldı ama sonu öyle bitmeyecek. Biz sadece call me by your name havası katmak istiyor ve biraz da o filmden alıntılar yapıyoruz, hepsi bu yani endişelenmeyinn 😚😚
Bolca yorum yaparsanız çok mutlu olurum, keyifli okumalar 💘
**
Taehyung hayatında ilk kez bu kadar mutlu uyanmıştı. En son küçükken yılbaşı sabahı bu şekilde uyandığını hatırlıyordu. O zamanlar Noel Babaya inanırdı ve heyecanla ağacın altındaki hediyesini almaya inerdi fakat büyüdükçe onun gerçek olmadığını anlayarak büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştı.
İşte, o zamandan beri ilk kez heyecanlı ve oldukça zinde hissediyordu.
Parmak uçlarıyla odasının içindeki kapıya adımladı ve sessizce açmaya çalıştı. Sessiz ortamdaki kapı gürültüyle gıcırdadığında yüzünü buruşturup yerinde tepinse de hala uyuyan beden uykusuna soluksuz devam ediyordu.
Yüzünde istemsiz bir gülüş oluştu. Yanakları her saniye gülmeye yemin etmiş gibi bir türlü gevşemiyorlardı ve ağrıyan kasları şimdilik umrunda değildi. Yaklaşarak üzeri çıplak bir şekilde yatan Jungkook'un dibinde bitti.
İç çekti ve sessizce sızlandı. Adi adam, uyurken bile nefes kesici gözüküyor, kaslı sırtına ev sahipliği yapan kırmızı çizgiler bembeyaz ve oldukça fazla ben barındıran belini süslüyordu.
Eğilip öpmek istedi, onunla yaşadığı haz dolu anlardan sonra bunu gerçekten istedi lakin uyanmasını istemediği için vazgeçti. Onun yerine elindeki polaroid kamerayı kaldırıp gözüne dayadı.
Belden aşağısı ince örtüyle kaplıyken yaramazlık yapıp biraz daha aşağı indirdi. Kalçasının bir kısmı gözleri önündeydi şimdi. Bel çukurları belirgindi ve kalkık kalçası güzel bir manzara oluşturmuştu. Alt dudağını ısırdı, kameranın açısını ayarladı ve Jungkook yüzünü koluna dayamış uyuyorken onun bu halini fotoğrafa aldı.
Klik sesiyle kameranın yanından çıkan küçük fotoğrafı dikkatle tuttu. Arkasını dönüp çıkarken yavaşça sallıyor, netleşmesini bekliyordu. Odasına girip fazlaca çekmece bulundurduğu masasını sesli bir şekilde karıştırdı, yerle bir etti ve her şey her yere dağılmışken bulduğu defterle gülümsemesi büyüyüp orta boydaki defteri yerinden aldı.
Betona oturup tek yapması gereken şey buymuş gibi henüz hiç kullanmadığı estetik görünen defteri açmış, gece uyurken aklına gelen planı için çektiği fotoğrafı defterin arasına koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change Your Mind ; TaeKook
Fanfic"Valente," Jungkook kafasını çevirdi ve gözlerinin temasını kesti. "Bu çok yanlış."