*önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun lütfen*İyi akşamlar, keyifler nasıl?? Şahsen bir hafta boyunca oruç tutmaktan muhafım bu yüzden şimdiden yazıp atmak istiyorum. Baştan uyarayım yine de kısa bir smut var ama çok da detaylı değil.
Bu arada bu okunma ve yorumlar neden bu kadar düştü anlamadım. Bu kadar emek verip onca yoğunluğun arasında beklememeniz için yazıp atıyorken sadece birkaç kişinin etkileşim göstermesi beni çok üzüyor. Birkaç gün önce gitmeyi planladım çünkü cidden kırılıyorum. 190 yorum ne kusura bakmayın ben aman herkes yorum yapmak zorunda oy vermek zorunda demiyorum ama benim burada olma sebebim sizsiniz. Siz farklı bir şeyler okuyun diye çabalıyorum yoksa inanın ben bu platformdan çoktan gitmiştim.
Çabalıyorum, yazıyorum ve emek veriyorum ama bunların hepsinin neredeyse bir hiç olduğunu görmek beni kırıyor. Ben size hiçbir zaman sınır koymadım, sizler kırmadım ve emin olun bekletmemek adına çabaladım. Ama bakıyorum ve hiçbir şey söyleyemiyorum.
Her neyse, umarım keyif alarak okursunuz,,
-
Jungkook kapalı dudakları arasından bir şarkıyı mırıldanıyorken boştaki elleriyle de nemli tutamlarına şekil vermeye çalışıyordu. Bu sırada, Taehyung onun kucağındaydı. Tamam, evet şaşırılacak bir durum yoktu çünkü esmer olan o bacakların üzerinde geri kalan hayatını devam ettirebilirdi.
Seve seve.
Uzun parmakları Jungkook'un giydiği krem rengi gömleğin düğmelerini yavaş yavaş ilikliyorken uzun kirpiklerinin altından henüz biraz önce dokunduğu bembeyaz teni izliyordu.
Aklını kaçırmak üzereydi, sanırım sonunda delirmişti çünkü bir türlü doymak bilmiyor, vücudundaki o hevesli ve arsız ateş bir an olsun bedenini terk etmiyordu.
"Bu gömleği giderken bana verir misin?" diye fısıldadığında Jungkook mırıldanmayı kesmişti. Şekilli kaşlarını çatıp hemen dibindeki esmere baktı. Taehyung sakince o düğmeleri ilikliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change Your Mind ; TaeKook
Hayran Kurgu"Valente," Jungkook kafasını çevirdi ve gözlerinin temasını kesti. "Bu çok yanlış."