Atenție: Această carte are conținut sexual, consum de substanțe halucinogene, violență verbală și fizică. Citirea este pe propria răspundere. x
daddy's little secret
1"She's the secret that I can die with it."
Din perspectiva lui Harry:
Nu aș fi avut nici cea mai mică intenție sa ma descălț în fata ușii pentru ca niciodată nu o făceam. Am pășit în casa și mi-am dat seama ce zi era azi datorită curățeniei care era în toi, chiar și la ora asta și m-am îndreptat spre locul din care venea cel mai mare zgomot - bucătăria.
"Helen."
"Bună seara, domnule Harry. Ați dori sa va pregătesc cina?" Și-a luat privirea din chiuveta ca să vorbească cu mine.
"Nu. Unde e Gabe?"
"Doarme, domnule. Este trecuta o ora deja de când s-a pus sa doarmă."
"Dar Karen?" Știam ca întrebarea nu își avea rostul pentru ca nu putea fi într-un alt loc decât camera noastră, deși mi-am încercat norocul sperând sa nu fi plecat de acolo.
"E în dormitor, citește."
"Mersi, Helen." Am luat un mar din fructiera și am dat sa ies din bucătărie.
"Domnule..." M-am întors când m-a strigat. "Am vrut sa fac curățenie în pod, însă ușa care duce spre pod e încuiată... Credeți că-..."
"Nu. În pod nu faci. Acolo ma ocup eu." Și-a închis gura și am ieșit din bucătărie înainte ca ea sa poată sa îmi mai adreseze vreo alta întrebare. Era atât de curat aici incat puteam sa vad pe gresia neagra reflexia tălpii pantofilor mei. Am trecut pe lângă camera mea și am putut-o vedea pe Karen pe pat. Avea cartea așezată pe piept și dormea dusă. Deși locul meu era gol și eram extenuat, am prins de clanta ușii și am închis ușa, apoi am plecat. Casa era mare și fiind liniște, pașii mi se auzeau cu ecou. Am mers către camera lui Gabe și l-am văzut dormind. Avea corpul dezvelit pe jumătate. Am zâmbit. Am intrat în camera și l-am învelit apoi i-am sărutat fruntea. Încă era puțin racit de aceea respirația lui era grea. Am închis ușa camerei și privirea mi-a zburat spre scări.
Nu știam de ce resimteam acum un fel de emoție în piept. Mi-am lins buzele și am aruncat o alta privirea spre hol. Luminile se stinsesera. Helen a plecat în sfârșit. Privirea mi-a ațintit scările și încercam sa nu creez prea mult zgomot în timp ce le urcam. Ajunsesem în dreptul ușii. Simțeam atât de multă tensiune venind din spatele ușii. Am scos cheile de la spatele pantalonilor mei și am deschis ușa, apoi am încuiat-o la loc. Fusesem întâmpinat de scarile din lemn vechi. Era frig aici. Ai fi putut spune ca bucata asta din casa era desprinsa de restul casei. Am urcat scarile pana la ușa din capătul lor și am folosit cealaltă cheie pentru a o descuia.
Am respirat lung când căldura de aici mi-a lovit corpul și n-am putut sa nu zâmbesc când văzusem rochița roz și scurta cum se odihnea însoțită de trupul ei pe pat. Zgomotele produse de mine au făcut-o sa tresară și s-a întors cu ochii albastri și plini spre mine.
"Daddy! Ai venit! În sfârșit ai venit!" A sărit din patul ei și a venit țintă spre mine. Și-a încolăcit bratele în jurul abdomenului meu și se străduia sa ma cuprindă tot.
"Ți-a lipsit daddy astăzi, prințesă?" I-am cuprins și eu corpul, sărutându-i creștetul capului.
"Da, daddy. Am crezut ca nu mai vrei sa vii..."
CITEȘTI
daddy's little secret // 1
Fanfiction"De ce trebuie să stau mereu închisă aici, daddy?" "Pentru că ești micul secret al lui daddy, prințesă." ÎN ATENȚIA CITITORILOR: Această carte are scopul de a arăta drama adolescentelor traficate. Este prezentată situația unei fete inofensive, astfe...