Când mâinile ei au început sa îmi atingă corpul nu am putut decât să-mi dau ochii peste cap și sa simt acea stare de scârbă.
Ma aflam deasupra ei, căci ea nu se pute urca deasupra mea și tot ce îmi doream era sa termin asta cât mai repede.
Când ii spusesem ca pastilele alea erau pentru ea a fost cea mai mare greșeală pe care as fi putut sa o fac, căci a fost trimis-o toată ziua pe cineva sa ii caute pastile specifice pentru ea. Pentru ca ea sa poată face sex.
De ce nu am putut sa ii spun ca erau ale lui Tom, colegul meu de munca? As fi putut spune ca mi le-a dat ca să nu i le găsească nevastă-sa.
Corpul ei înalt tremura sub al meu și mi-am lipit buzele de ale ei, în speranța că mă va lua valul și voi reuși în cele din urma sa am o erecție.
Dacă mana ei nu ar fi coborât spre membrul meu și nu m-ar fi atins, cred ca nu era un alt mod prin care ar fi putut sa mi se scoale și n-am putut sa nu ii vad zâmbetul satisfăcut de pe buze.
II dădusem eu hainele jos și ii lăsasem totuși bluza pe ea fiindcă nu aveam niciun interes sa ii vad sânii sau vreo alta parte intima.
Mi-am închis ochii și am încercat sa ii uit fata și sa o pun pe cea a lui Catherine în loc, iar când m-am împins în ea voi doar sa taca din gura, pentru a-mi putea aminti gemetele lui Catherine. Nu aveam cum sa duc partida asta de sex la sfârșite dacă nu mi-o imaginam pe ea sub mine.
Mi-am înfipt dinții în gatul ei doar din dorința de o a face să facă, însă asta nu a făcut-o decât sa geamă și aproape sa țipe sub mine, unghiile ei mizerabile înfigandu-se în pielea spatelui meu.
Înăuntrul ei era fierbinte, însă nu foarte strâmt și ma gândeam ca nu o excitasem suficient. De fapt, nu făcusem nimic ca să o excit, ci doar am început sa o penetrez.
Nu ma simțeam bine deloc și eram convins ca în goliciunea aia nu aveam cum să-mi dau drumul, însă când orgasmul ei m-a lovit m-am grăbit sa ies din ea.
"Ți-ai dat drumul?" Gafaia. A întrebat încruntata la mine și m-am trântit lângă ea doar ca să nu imi vadă membrul încă erect și nesatisfăcut.
"Da." Am răspuns simplu, acoperind-ma cu plapuma.
"Ești sigur? Nu te-am simțit dandu-ti drumul."
"Asta pentru ca ești prea fierbinte. Ne-am dat drumul în același timp." Am spus și nu știam din ce motiv începeam sa ma enervez.
"Harry, vorbesc serios, dacă nu ți ai dat drumul poți sa-..."
"La dracu, Karen! Ți-am spus deja ca mi-am dat drumul! Ce dracu nu poți înțelege?!" M-am ridicat furios și am tras pantalonii peste mine pentru ca ea sa nu ma vadă. Uitându-mă la ea, s-a înfiorat și a rămas nemișcata.
"Spun asta doar pentru ca se simțea altfel când îți dădeai drumul..." Continua cu rahatul asta și am trântit nervos plapuma.
"Ești complet dusă cu capul!" Am țipat la ea, ieșind din camera.
"Unde te duci?"
"Să fac duș." I-am trântit-o, lăsând-o singura în camera.
Am traversat în fuga toată casa și nu m-am oprit pana în dreptul ușii podului. Aveam cheia în portofel, asa ca l-am scos repede și am deschis ușa, după care am închis-o înapoi.
Aveam nevoie să-mi dau drumul. Deja începea sa doară.
Când am intrat în cameră Catherine era lângă casa ei de păpuși, jucându-se cu una dintre păpuși. Când m-a auzit venind atat de grăbit și furios a tresărit și s-a întors cu fața spre mine.
CITEȘTI
daddy's little secret // 1
Fanfiction"De ce trebuie să stau mereu închisă aici, daddy?" "Pentru că ești micul secret al lui daddy, prințesă." ÎN ATENȚIA CITITORILOR: Această carte are scopul de a arăta drama adolescentelor traficate. Este prezentată situația unei fete inofensive, astfe...