Capitolul 9

3.4K 106 7
                                    

Din perspectiva lui Catherine :

"E timpul pentru baie, Catherine." Luasem și ultima înghițitura din mâncarea mea când mi-a vorbit. "Ești gata pentru o baie cu spume, prințesă?" A venit spre mine și nu puteam sa nu zâmbesc și sa nu îmi întind corpul pentru a mi-l lua în bratele sale. Iubeam când daddy se comporta asa cu mine. Ma simțeam atât de specială pentru el.

Mi-a dat hainele jos fără a ma lasă să mă implic. Regulile sale erau atât de bine întipărite în creierul meu încât nu știam altceva decât: 'să-l fac mândru pe daddy respectându-i regulile'. Nu știam dacă eram învățată cu ele sau dacă le iubeam pur și simplu.

Iubeam pur și simplu cum mâine lui daddy aveau grija de mine. Ma făceau sa ii simt grija pe care mi-o purtau. Ma atingea doar ca să ma facă sa ma simt fericita, iubita.

"Îți place când daddy îți face asta, prințesă?" M-a întrebat și ma abtineam sa nu îl privesc drept în ochi când mâinile sale îmi atingeau fiecare părticică a corpului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Îți place când daddy îți face asta, prințesă?" M-a întrebat și ma abtineam sa nu îl privesc drept în ochi când mâinile sale îmi atingeau fiecare părticică a corpului.

"Da, daddy." Nu mai era o baie obișnuită. Tot ce făcea, în loc să-mi spele corpul, era sa îmi atingă zona care ii părea sa placa cel mai mult la corpul meu, și anume cea dintre piciorele mele.

Nu aveam voie sa gem.

Doar abține-te, Catherine.

Abține-te.

Nu vrei o alta pedeapsă.

Nici măcar nu ți-ai primit surpriza pe care ți-a promis-o.

"Daddy, te rog, oprește-te..." Nu puteam sa ii ating mana ca să-l îndepărtez. Nu aveam voie.

"Știi ce primești dacă scapi vreun geamăt, nu-i așa, prințesă?" Am început sa strâng marginile căzii, provocându-mi răni la degete. Degetele lui nu făceau nimic altceva decât sa ma mângâie și sa ma testeze pana la cele mai înalte culmi.

"N-am s-o fac, daddy..." Am spus și mi-am lăsat capul pe spate. Doar încerca să te gândești la altceva.

Doar gândește-te la păpușile tale.

Gândește-te cum le perii părul gândindu-te ca daddy îți face ție asta.

La dracu.

Si luat degetele fix în momentul în care am crezut ca o sa cedez. Mi-am îndepărtat capul la loc și l-am văzut ca începuse sa îmi spele corpul. De ce trebuie sa facă asta de fiecare dacă când fac baie?

După ce mi-a spălat inclusiv parul ce mirosea acum incredibil de frumos, m-a luat din nou în bratele sale ca să ma pot sa ma încălzesc. Nu pot sa cred ca îmi permiteam, fie și în mintea mea, sa ma gândesc la cum ar fi sa ii incalc regula lui daddy și sa fac baie de una singura. Adică, știam sa o fac.

"Pentru că ai reușit sa îl asculți pe daddy, ai sa primești doua surprize." Aproape am chitait de fericire, însă nu am făcut-o.

Aveam deja doua surprinze promise deja!

daddy's little secret // 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum