Capitolul 24

2.2K 95 7
                                    

     M-a cuprins adrenalina fără ca măcar sa îmi doresc asta și ii cuprinsesem fata cu ambele mele mâini, dorindu-mi să-mi sărute buzele mai mult decât pieptul, chiar dacă avea intenții decât ale mele. A ales în cele din urma sa rămână unde îl voiam eu, în mâinile mele, simțindu-mă de parca l-aș fi dominat. Obrajii mi-au fost acoperiți de mâinile sale atât de mari și ajunsesem în punctul în care ne îmbrățișam unul altuia chipurile, pana ce buzele lui au coborât pe gatul meu. Fiorii ce mi-i creea ma făceau sa îmi dau capul pe spate și sa îmi eliberez gemetele, drept efect al acțiunilor lui.

"Ți-a fost dor de daddy, prințesă?" M-a întrebat fără sa ma privească. Mi-am deschis ochii și am privit lumina lunii de pe tavan. Mi-am umezit buzele înainte de a-i răspunde :

"Da, daddy." Când dinții lui s-au înfipt în pielea gatului meu, am simțit o senzație neplăcută și aproape am țipat. Ma ranea, însă nu voiam sa i-o arat. Nu voiam sa se oprească. Nu voiam să-l supăr.

Cu o simpla mișcare a mâinii, a reușit sa îmi învârtă corpul pe cealaltă parte și eram presata cu abdomenul de pat. Și-a folosit degetele pentru a-mi feri firele de par de pe spate. Buzele lui coborau în săruturi pana la josul spatelui meu. Mi-am pus mâinile sub cap și ii găseam dansul buzelor lui precum cel mai plăcut masaj. Ii plăcea sa ma audă gemând. Îl făcea sa ma sărute și mai apăsat.

Când nu m-am așteptat, ambele lui mâini mi-au prins fesele și mi-a forțat corpul sa stea în patru labe. Nu era prima data când m-a pus asa. Îmi aminteam cât de tare durea. Speram doar sa nu ma raneasca prea mult.

"O să o bag în fundul tău."

"Ce?"

"Stai nemișcată." Îmi înghițisem cuvintele. Putea măcar sa o bage acolo? Nu a mai făcut-o niciodată pana acum. Îmi era frica și nu puteam sa ma uit ce făcea pentru ca mi-a spus sa nu ma mișc. Nu puteam sa nu îl ascult. Doar speram sa doară mai puțin. Când i-am simțit vârful, mi-am strâns ochii si cearșaful în pumnii mei, pregătindu-ma pentru o eventuala durere. A fost drăguț faptul ca m-a anunțat ce urmează și nu a făcut-o direct. S-a îndepărtat și a revenit, punând mai multa presiune. Nu se întâmpla nimic și din bătăile atat de accelerate ale inimii mele mi-am făcut curaj sa îmi deschid ochii.

"De ce trebuie să fii dracului atât de strâmtă?" O simțeam ca pe o cearta din tonul lui, însă vorbele ce le spunea, nu le spunea cu răutate. Știam ca ii plăcea când eram strâmtă. Mi-a prins dur cu o mana soldul, iar în următoarele clipe am simțit o durere de neimaginat. Nu a durut niciodată atat de tare. Mi-au țâșnit lacrimi din ochi în următoarea secundă și aproape am rupt cearșaful în doua din cauza presiunii pe care o aplicam. Când l-am simțit intrat complet parca nu mai aveam suficient aer în plămâni și mișcam din încheietura mea doar ca să nu tip de durere.

Te rog, ieși.

Nu ii puteam spune. Nu voiam sa ii spun și de asemena nu voiam sa ma audă nici plângând. Mi-am apropiat coapsele din cauza durerii, însă el mi le-a despărțit imediat. A început sa se miște și îl puteam auzi gemand. Nu o făcea des, o făcea doar când eu simțeam cea mai insuportabilă durere.

Nu înțelegeam cum de găsea asta plăcut. Simțeam ceva umed și toate gândurile îmi spuneau ca putea fi sânge. Mâinile lui au intrat adânc în soldurile mele și ma izbea atât de violent de abdomenul lui. De ce îmi făcea asta? De ce nu putea sa își dea seama și singur ca nu era în regula?

Nu scoteam niciun sunet, deși era una din dațile în care aveam voie sa o fac. Aproape nu mai aveam aer și mi-am scufundat capul în cearșaful alb.

"Te doare?" M-a întrebat la un moment dat.

"Nu." Nu puteam sa ii spun adevărul. Gemetele pe care le scoate erau cel mai frumos lucru și eram dispusa sa suport durerea ca să îl aud pe el simțindu-se bine. Atât de mult însemna pentru mine.

daddy's little secret // 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum