"Cine e Emma?"
"Se pare că cineva tocmai s-a trezit!" Vocea lui Margarette tocmai s-a făcut auzita și am putut sa profit de acele câteva secunde în care subiectul a deraiat pentru a-mi forma în gând o minciuna sau probabil un alt mod de a ocoli subiectul 'Emma'. Drew a părut la fel de crispat ca și mine, însă și-a apucat soția de talie și a tras-o cât mai aproape de Gabe pentru a reuși cumva sa facă vreo conversație.
"Despre cine vorbește Gabe, Harry? Cine e Em-.."
"Mă bucur că ai reușit să treci peste efectul anesteziei atât de repede, Gabe! Cum te simți?" Doctorul tocmai a intrat în salon și a întrerupt-o din vorbit pe Karen. Eram conștientă ca se uita la mine și la fel de conștient eram ca imediat după ce el avea sa plece, avea nevoie de răspunsuri de la mine. "Știu că am spus că cel mai bine ar fi ca aici sa rămână doar cele mai apropiate rude ale tânărului, însă salonul s-a supraaglomerat, iar pacientul are nevoie de odihna. Nu-i face bine sa conversez prea mult după ce abia a suferit o operație... "
"Desigur. Am să rămân doar eu cu Gabe." Karen s-a grăbit sa ii răspundă doctorului. Drew și Margarette i-au făcut din mana lui Gabe și ochii lui obosiți au început sa clipească de nenumărate ori, apoi a reușit sa adoarmă.
"Cine e-.."
"Vorbim despre asta mai târziu, Karen." I-am spus apăsat, însă nu zgomotos pentru ca nu voiam să-l trezesc pe Gabe. Era de-a dreptul oribil ca nu voiam sa îl trezesc pentru a nu vorbi despre Catherine, și nu pentru ca îmi doream într-adevăr sa se odihnească. Karen mi-a înțeles starea de nervi și am apreciat ca și-a luat privirea de la mine pentru a se așeza pe canapeaua din salon. A scos din geanta hainele lui Gabe și a început sa le sorteze.
"Poți să pleci sa te odihnești dacă asta vrei. O sa rămân eu cu Gabe în noaptea asta si mâine. Polițiștii au zis ca iti oferă cât timp ai nevoie înainte de a da o declarație. Tu și Drew."
"Declarație?" Eram conștient de cum funcționează lucrurile pentru ca nu era prima data când făceam parte dintr-un accident în urma căruia riscam sa dau declarații, însă acum mi se pare atât de neadevărat încât riscam sa nu fiu în stare sa declar tot adevărul. "Nu vreau să... Nu vreau să dau o declarație." Karen și-a ridicat deodată privirea spre mine de parca eram o explozie ce s-a declanșat în fata ei. Atâta de uimita era.
"Ce?" A spus cu o ultima suflare și s-a ridicat deodată de pe canapea. "Copilul nostru era cât pe ce sa fie omorât, și tu doar nu ai de gând sa dai o declarație?" Ma uitam la Karen și nu puteam sa o vad decât pe Catherine implicata în tot rahatul asta și nu aveam nicio idioata de portiță de salvare. Karen avea dreptate. Tot ce ar fi trebuit sa fac ar fi fost sa dau o declarație fara a o implica pe Catherine, însă cu siguranță existau camere de supraveghere în acel loc și cu siguranță șoferița implicata a remarcat prezenta lui Catherine acolo.
"Știu. O să... O să mă descurc eu cumva." Am spus clatinand din cap, deși eram aproape convins ca nu aveam cum sa ma descurc. Fata pe care Karen o crezuse inițial amanta mea era implicata în acest accident, iar dacă ea ar fi aflat că i-am schimbat pur și simplu numele pentru a-i acoperi într-un fel prezenta, avea sa fie mai mult decât furioasa. Privirea ei era în continuare una confuza și am simțit ca presiunea era mult prea mare. Am ieșit din salon în graba și am expirat lung, de parca în tot acel timp mi-aș fi ținut respirația. De fapt, cred ca am făcut-o. Ma simțeam oribil. Era prima data când încercam sa o ascund pe Catherine atât de mult. Era prima data când îmi păsa de mine, și nu de ea, ori de Karen. Karen era o femeie atât de nebuna încât, dacă nu ar fi trecut pur și simplu cu vederea peste cele întâmple, ceea ce cu siguranță nu s-a întâmplat, ar fi ales sa ma lase pe mine și pe Drew sa ne ocupam de situație, iar ea sa își vadă doar de sănătatea fiului ei, însă nu ma puteam gândi decât la faptul ca ar putea afla de cine era Catherine cu adevărat și următoarei persoana căreia ar fi urmat sa ii spună era un polițist. Riscam sa infund pușcăria ca un rahat.
CITEȘTI
daddy's little secret // 1
Fanfiction"De ce trebuie să stau mereu închisă aici, daddy?" "Pentru că ești micul secret al lui daddy, prințesă." ÎN ATENȚIA CITITORILOR: Această carte are scopul de a arăta drama adolescentelor traficate. Este prezentată situația unei fete inofensive, astfe...