**
Am apucat primul bol pe care l-am găsit în dulap și l-am umplut doar pe jumătate cu lapte. Mi-am turnat câteva cereale și am încercat pe tot posibilul sa savurez momentul în care eram singura și oarecum liniștită decât cerealele în sine.
Când i-am auzit pașii coborând scările aproape m-am înecat cu mâncare și m-am întrebat dacă cumva reușise sa îmi citească gândurile. Pentru ca, dacă asta ar fi posibil în cel mai absurd mod, as fi fost moarta pana acuma pentru modurile posibile în care m-am gândit la el.
"Știi ce este asta?" Mi-a trântit în fata o arma și aproape am înghețat, privind-o. Am înghițit cerealele și în minte derulam imaginile din filme în care apărea un astfel de lucru. "Aparent, știi." A ales sa îmi ia tăcerea și privirea îngrozită drept ca răspuns. "Știi ce se face cu ea?"
Palmele au început sa îmi transpire și ma gândeam cât de puțin a trecut de la ultima data când mi-a fost frica de el.
"Să... Omori pe cineva?" I-am oferit răspunsul abia după ce am înghițit în sec și am simțit cum cerealele mi se învârteau prin tot stomacul.
"Corect." Când a apucat arma în mana, mi-am luat coatele de pe masa și m-am retras fata de el. Când a observat asta, a rămas cu privirea ațintita asupra mea și ca printr-un gest total neașteptat, mi-a întins arma. Tremurând, i-am luat-o din mana doar pentru a nu-l înfuria în asa fel încât sa tragă cu ea în mine. "Trage." Cuvintele lui m-au făcut sa îmi iau privirea de la arma și sa mi-o duc spre el.
"Ce?"
"Trage în mine." Nu puteam sa nu ii iau în considerare seriozitatea tonului și am înghițit pentru a nu știu câta oara în sec. Nu l-am ascultat și am lăsat arma înapoi pe masa. Furia l-a împins sa o ia de pe masa și sa mi-o așeze din nou în mana. Mi-a luat cealaltă mana și a fixat-o lângă cealaltă. Mi-am simțit brusc ochii umezi și am privit cu îndrepta vârful armei spre pieptul lui.
"Trage, Catherine." A repetat și s-a îndepărtat puțin de mine. Ochii mei erau doar pe arma și pe modul în care se clătina din cauza tremuratului. "Am spus sa tragi dracului, Catherine. Omoară-mă!" Am tresărit din cauza țipătului său și mi-am simțit lacrimile șiroaie pe obraji. "Jur să te pedepsesc în cel mai oribil mod dacă nu tragi acum, Catherine." M-am uitat din nou la el. Nu parea sa aibă niciun gram de amuzament în glas, oricât de mult l-aș căuta.
"Catherine!" Mi-a strigat numele de parca as fi intrat într-o transa și mi-am simțit ochii arzând, de parca tot sângele din corpul meu mi s-ar fi dus în ei.
"Eu... Nu... Nu am să fac asta..." I-am spus și nu ma puteam opri din plâns pentru a-mi crea o imagine clara asupra lui.
"Dacă nu o faci tu, o fac eu și nu cred ca ți-ar plăcea să mă vezi zburându-mi creierul în fața ta asa ca trage până când -.."
CITEȘTI
daddy's little secret // 1
Fanfiction"De ce trebuie să stau mereu închisă aici, daddy?" "Pentru că ești micul secret al lui daddy, prințesă." ÎN ATENȚIA CITITORILOR: Această carte are scopul de a arăta drama adolescentelor traficate. Este prezentată situația unei fete inofensive, astfe...