L-am așteptat să vină lângă mine, însă s-a urcat pe scaunul șoferului și a pornit mașina după cateva minute. Am rămas oarecum surprinsa pentru ca m-aș fi așteptat sa se întâmple altceva acum. Am rămas tăcută pe bancheta din spate și l-am văzut privindu-mă de câteva ori în oglinda sa. Când am ajuns acasă am respirat oarecum ușurată pentru ca ma înspăimânta ideea de a sta pe bancheta din spate a mașinii lui fara a avea vreo șansă să ies.
"Mergi în camera mea, Catherine." A ieșit din mașină și mi-a deschis portiera. Nu s-a mișcat de acolo pana când nu am ieșit și am mers spre casa. Nici măcar nu m-am uitat în spate pentru a-l vedea ce face, ci am mers către camera lui cât de repede am putut pentru ca îl simțeam al naibii de încordat.
Am luat unul din șervețele de pe mobila lui și mi-am suflat nasul. L-am aruncat la micul cos de gunoi pe care îl avea lângă noptiera și m-am așezat pe marginea patului.
"Ai răcit?" Am sărit de pe locul meu când a intrat în camera și am înghițit în sec.
"Cred." Am spus și l-am văzut așezând cutia de pastile pe care o avea mereu când făceam sex. Ma punea sa iau câte una de fiecare data când terminam.
Mi-a prins obrajii în palmele lui și și-a lăsat buzele peste ale mele. Mi-am strâns picioarele pentru a încerca să îmi stăpânesc furnicăturile din zona intima. Modul brusc și violent în care mi-a împins corpul pe spate m-a făcut sa simt durere în coma spatelui pe care nu am timp sa o analizez prea mult pentru ca mâinile lui mi-au apucat pantalonii pe care i-a tras deodată de pe mine. Nu mi-a oferit timp să-l privesc pentru ca mi-a dat chiloții le fel de repede jos, iar limba lui ajunsese să-mi îmi traseze linii peste zona dintre picioare. Eram atât de încordată și nu ma puteam bucura de ceea ce-mi oferea pentru ca mi-era teama sa nu recurgă la vreun gest violent, prin a ma lovi.
Mi-am ridicat capul, văzându-l dându-mi bluza jos. Am rămas doar în sutienul meu pe care nu a ezitat sa mi-l de-a jos.
Mi-a apucat talia și mi-a întors deodată corpul pe burta. Mi-a forțat picioarele se îndoaie pentru a adopta din nou acea poziție în patru labe. Mi-am mușcat buza pentru a-mi opri teama din interior. Tot ce-mi doream era să nu o bage din nou în fundul meu pentru ca nu știu daca puteam sa suport acea durere, venita acum înzecit. Am rămas acolo fără a-l privi. Îl auzeam dezbracandu-se și mi-am lins buzele când corpul lui a urcat pe pat alături de al meu. Mi-am închis ochii și am respirat ușurată când degetele sale mi-au umezit zona intima pentru ca asta însemna că nu avea de gând sa o bage în fundul meu.
Fără vreun avertisment, m-a pătruns puternic și am țipat fără sa vreau sa o fac.
"Gura, Catherine." El a spus-o mai mult ca pe un geamăt și mi-am dus o mana la gura. Mișcările lui îmi provocau durere și nu ii puteam spune asta. Nu ii puteam spune ce ma deranja, ce ma ranea. Nu puteam sa fac nimic pentru ca eram o idioata de sclava sexuala, asa cum m-a numit Drew. Când mi-a plesnit fundul și mi l-a strâns atât de tare în palma lui m-a făcut sa scot un alt zgomot în palma mea. "Jur că dacă mai scoți vreun sunet am să te..." Un gemat de plăcere i-a întrerupt poziția. "La dracu, ce bună ești. La dracu cu tine." M-a lovit din nou și mi-am simțit palma plina de lacrimile mele. "Plângi pentru mine, Catherine." Nu îl înțelesesem la început, însă palmă pe care mi-a tras-o m-a făcut sa îmi îndepărtez mana de la gura și sa plâng necontrolat. "La dracu, doar plângi. Plângi pentru daddy." Mi-am lăsat mâinile în pernele patului strângându-le cât de tare puteam. Nu plângeam pentru ca el mi-a cerut sa o fac, ci plângeam pentru ca îmi creea o durere de nedescris.
Modul în care ma trata ma făcea sa cred ca nu ii pasa de mine. Ii pasa doar de plăcerea lui și îl satisfăcea sa îmi creeze durerea asta, pentru ca, pe parcursul ce plângeam mai tare, îl auzeam gemand cu o mai mare putere.
Când s-a oprit și a expirat într-un gemat înfundat, nu m-am putut opri din plâns și din tremurat. Abia puteam sa respir din cauza aerului închis al camerei și corpul mi-a cedat imediat ce mâinile lui l-au părăsit. L-am văzut trecând pe lângă pat și ducându-se în baie. Mi-am lăsat capul în așternut, plângând și mai mult.
Cum as putea sa ii fac pe plac când ma tortura?
Nu la puteam preface ca îmi plăcea ceea ce îmi făcea pentru ca era mult prea dureros.
Am încercat sa ma liniștesc când durerea de zona mea intima dispărea ușor, ușor. Nu as fi vrut sa vina aici și sa ma găsească în continuare plângând. Deși asta partea sa ii creeze o placere imensa.
A venit înapoi în camera, purtând alte haine. Abia de s-a uitat la mine. S-a urcat pe pat și mi-a apucat corpul cu bratul lui, trăgându-mă spre el. Mi-a lipit spatele de pieptul lui și și-a odihnit mana pe burta mea. Nu aveam nicio idee dacă avea de gând sa doarmă sau nu, însă știam ca eu nu puteam sa închid niciun ochi, privind fiecare colț al camerei.
Am tresărit când și-a predat buzele de spatele meu doar pentru ca m-a luat surprindere.
"Stai nemișcată și nu scoate niciun sunet. Ai înțeles, prințesă?" Ochii deja mi s-au înlăcrimat fiindcă vorbele lui nu aveau sa aducă ceva bun.
"Da, daddy..." I-am răspuns ca un răsuflu, iar în următoarea secunda i-am simțit dinții intrandu-mi în spate. Mi-am muscat buza câte de tare am putut pana am simți gustul metalic al sângelui și am strâns cearșaful de pe pat în pumn. Nu întâlnisem pana acum o asemenea durere, lacrimile țâșnindu-mi din ochi automat. S-a desprins de mine doar pentru o secunda, cât sa se aplece spre mobila și sa rupă un șervețel. Când l-am simțit prestând șervețelul de locul în care el m-a mușcat, m-am ferit foarte puțin și eram recunoscătoare ca nu a remarcat asta.
A așezat șervețelul înapoi pe mobila și m-am cutremurat când l-am văzut pătat de sânge. De sângele meu. Nu am avut timp sa îl analizez prea mult pentru ca dinții lui s-au adâncit într-un alt loc al spatelui meu.
Nu am putut nici măcar pentru o secunda sa îi înțeleg intenția. Se bucura când îmi provoca durere? Ii aducea satisfacție?
"De ce faci asta?" Am avut nevoie de tot curajul din corp pentru a-l întreba. Încă plângeam, iar lucrul ăsta s-a făcut remarcat prin tonul vocii mele atat de trist și oarecum revoltat.
A presat din nou șervețelul peste a nu știu câta rana, iar întreg spatele mi-l simțeam amorțit.
"Ești a mea, Catherine. Toți trebuie să știe asta." Mi-a răspuns după ce a lăsat câte un sărut peste rănile spatelui meu. Erau pe spate, nu ar fi putut sa le vadă nimeni în acel loc. L-am văzut aruncând șervețelul în cele din urma în coșul de gunoi și când am simțit plapuma acoperindu-mi corpul am avut răgazul de a expira, mintal, ușurată pentru ca avea sa se oprească din a-mi face rău.
Am crezut ca totul a luat sfârșit și ca puteam sa îmi închid ochi și sa dorm, simțindu-mi acum spatele arzând, însă capul care i s-a băgat sub pătura și dinții pe care i-am simțit asupra picioarelor mele mi-au dat de înțeles ca abia a început să-mi marcheze întregul corp.
CITEȘTI
daddy's little secret // 1
Fanfiction"De ce trebuie să stau mereu închisă aici, daddy?" "Pentru că ești micul secret al lui daddy, prințesă." ÎN ATENȚIA CITITORILOR: Această carte are scopul de a arăta drama adolescentelor traficate. Este prezentată situația unei fete inofensive, astfe...