Din perspectiva lui Harry:
"A fost așa de bine!" Karen se învârtea prin pat căutându-și lenjeria intimă. Încercam sa îmi abțin toate simțurile și sa nu ma ridic pentru a mă termina, din nou, în baie. Nu puteam sa ma simt bine cu ea. Nu puteam sa am un orgasm cu ea. După câteva momente m-am ridicat din pat și m-am dus direct spre baie, fiindu-i recunoscător că nu m-a întrebat unde merg.
Am încuiat ușa băii și am început sa ma ating. Orgasmele eșuate cu Karen îmi provocau durere dacă stăteam mult timp fără să-mi dau drumul. Iar asta se întâmpla din ce în ce mai des.
"Îmi dai voie să te ajut eu, daddy?" Aproape am tresărit când i-am auzit glasul subțire al lui Catherine și mi-am luat privirea de la membrul meu ca să o văd în fața mea.
Nu ești reală.
E doar imaginația mea.
Ești în capătul celalalt al lumii.
"Spune-mi că vrei să te ajut, daddy." Era desculț, iar tălpile ei făceau puțin zgomot pe gresia alba. Degetele ei strângeau cu putere marginile rochiței ei albe și făcea pași mărunți spre mine. La dracu, era asa de real. Odată ajunsă în fata mea m-a privit doar pentru o clipa în ochi, iar mai apoi s-a lăsat în genunchi în fata mea. Am tremurat de-a dreptul când degetele ei atat de reci mi-au atins membrul atât de grijuliu. "Tu m-ai învățat să fac asta. Îți amintești, daddy?" Limba ei mi-a atins vârful, iar asta a fost suficient ca inima să-mi sara din locul ei. "Dar nu pot face asta dacă nu-mi dai voie să o fac."
"Catherine." Când degetele mele s-au împletit cu adevărat cu șuvițele ei blonde de păr mi-am dat seama cât de reala era ea și cât de real era lucrul care se întâmpla acum între noi. "Fă-o, iubito. Ia-l pe daddy în gura ta." Trecuse ceva timp de când nu mai rostisem cuvântul ăsta. Când gura ei m-a cuprins cu aceeași blândețe cu care ma atinsese adineauri, mi-am îngropat degetele în parul ei și mai mult. Simțeam, în sfârșit, cum sângele îmi circula prin tot corpul și cum orgasmul, pe care nu îl mai simțisem cu adevărat de zile întregi, își făcea simțită prezenta în interiorul bazinului meu.
Mi-am deschis ochii pe care nici nu conștientizasem ca ii aveam strâns închiși datorită plăcerii pe care fata asta mi-o creea, și i-am coborât spre ea. Îmi imaginam că mă privea, și asta făcea. Ochii aceia mult prea albaștri și ușor înlăcrimați încercau sa ma pătrundă cum știau mai bine iar gura ei mica încerca să mă cuprindă cât de mult putea, chiar dacă nu o făcea complet. Faptul ca vârful meu se afla în cerul gurii ei, umezit de limba ei păcătoasă ma făcea sa ma topesc stand în picioare.
"La dracu, Catherine. O faci atât de bine, iu-iubito..." Mi-am dat seama ca nu mai aveam aer și mi-am strâns ochii cât de tare am putut, iar când orgasmul m-a lovit fix în gura ei, am avut frica de a-mi deschide ochii. Îmi era frica sa nu fi dispărut de acolo, sau sa nu fi fost Karen pe care tocmai o strigasem Catherine și care avea sa înnebunească.
Aveam ochii în continuare închiși și îmi era, în continuare, frica sa ii deschid. Era atât de liniște în baie încât singurul lucru care se auzea era respirația mea încă accelerata.
Am auzit o bătaie în ușă și mi-am deschis ochii deodată, de parca tocmai ma trezisem dintr-un vis.
"Harry? Faci duș?" În baie eram doar eu și cautam cu privirea peste tot.
"D-Da." Am spus după ceva timp. Am văzut pe gresie urmele orgasmului meu și m-am grăbit sa șterg înainte de ai trece prin gând lui Karen sa intre peste mine. I-am auzit pașii îndepărtându-se și atunci am avut prilejul de a respira ușurat și de a cădea în genunchi în mijlocul băii cu șervețelele umede în mâini.
La dracu, a fost atât de real.
Ce făcea ea a fost atât de real.
Ce am simțit a fost atât de real.
M-am ridicat din genunchi și am trântit nervos șervețelele în coșul de gunoi. Am ieșit din baie și m-am dus direct în dormitor, unde am găsit-o pe Karen citind dintr-o carte.
"Parcă făceai duș." A spus ea, fără sa ma privească.
"La dracu, chestia asta trebuie să înceteze."
"Ce chestie?"
"Noi." Si-a scăpat cartea din mana și s-a ridicat în șezut la marginea patului.
"Ce s-a întâmplat deodată? Adineauri totul era bine și -.."
"Când era bine, Karen? Când a fost bine în ultimii ani? Știu că simți și tu asta asa ca trebuie sa o terminam cât mai repede."
"Despre ce tot vorbești?"
"Trebuie sa divorțam, Karen."
"Ce? Nici gând!" S-a ridicat furioasa din pat.
Mi-am îmbrăcat hainele și îmi căutam cheile mașinii prin camera, în timp ce ea ma privea cu mâinile în san.
"Ce faci?" M-a întrebat pe un ton mai mult plângăcios decât nervos.
"Plec, Karen. Dacă nu poți sa înțelegi că nu te mai iubesc și asta trebuie sa înceteze in maniere mature, atunci așteaptă pana avocatul meu îți trimite actele de divorț." Cand ma îndreptam spre ieșire, vocea ei m-a oprit.
"Nu-ți pasa de Gabe?" As fi zis ca îl iau pe Gabe oriunde m-aș duce, însă știam cât de disperat era după Karen și nu m-ar fi deranjat, mai ales în perioada asta, sa îl tina la ea.
"Normal că îmi pasa de Gabe. E copilul meu. O sa am grija sa nu ii lipsească nimic." M-am întors cu fata spre ea. Avea lacrimi în ochi.
"Noi... O sa plecăm de aici și -.."
"Nu. Voi rămâneți. Eu plec." Aveam în cap o mulțime de filme. Simțeam ca nu mai puteam sa stau în casa asta. Totul îmi amintea de Catherine, chiar dacă ea nu fusese fizic prin camerele astea.
"Unde pleci?"
"O sa locuiesc în alta parte, Karen. Asta nu trebuie să fie problema ta de acum încolo." Am ieșit fiindcă nu voiam sa îmi pună alta întrebări în urma cărora aveam sa ma înfurii.
În timp ce conduceam încă aveam senzația orgasmului atât de bun în stomac și aproape ca nu ma puteam concentra la condus. Aveam nevoie de Catherine din punct de vedere sexual atât de mult.
CITEȘTI
daddy's little secret // 1
Fanfiction"De ce trebuie să stau mereu închisă aici, daddy?" "Pentru că ești micul secret al lui daddy, prințesă." ÎN ATENȚIA CITITORILOR: Această carte are scopul de a arăta drama adolescentelor traficate. Este prezentată situația unei fete inofensive, astfe...