Capitolul 44

1.5K 89 9
                                    

Din perspectiva lui Harry:

        Deschizându-mi ochii, am putut sa o vad stand cu fata spre mine, cu o mana sub obrazul ei înroșit și cu pleoapele strânse într-un somn liniștit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


        Deschizându-mi ochii, am putut sa o vad stand cu fata spre mine, cu o mana sub obrazul ei înroșit și cu pleoapele strânse într-un somn liniștit. Nu scoate nici măcar un sunet cât timp dormea, respirația abia auzindu-i-se. Mi-am dus vârfurile degetelor pe obrazul ei și i-am îndepărtat firele de par ce ii acopereau domol chipul. Am vrut sa îmi iau mana de pe ea când am observat ca mai avea puțin și se trezea, însă nu as fi putut oricât de mult mi-aș fi dorit. Fericirea pe care o reismt având-o în patul meu nu ma face decât sa vreau sa o ating în continuu, sa o privesc în continuu și sa ii vorbesc în continuu.

"Îmi pare rău, nu am vrut să te trezesc." I-am spus, simțind cum cristalele ei albastre ma studiază subit, oarecum inconștienți, dar în același timp liniștiți. Și i-a frecat cu degetele ei scurte și ii era imposibil sa ii deschidă complet. Mi-am lins buzele și conștient ca acum era treaza, nu aveam nicio reținere sa ii mângâi parul și sa ii simt în întreaga mea palmă obrazul cald. A a rămas tăcută, încercând sa își recapete privirea clara, cu aceeași mana sub cap și cu aceeași întredeschidere a buzelor rozalii, gata sa vorbească, dar în același timp atât de calme și doritoare de atingere. "Cum te simți?" Am întrebat-o, iar ochii au început să-mi studieze fata, asa cum eu i-am studiat-o în tot timpul ăsta. La dracu, era atat de frumoasă.

"Cred că... Bine." A spus, iar nesiguranța din glasul eu m-a făcut să-mi amintesc instant de pastila pe care trebuia sa i-o dau aseară. M-am ridicat și am cautat-o în sertarul noptierei mele și când mi-am dat seama ca mai erau câteva pastile în cutie, am respirat ușurat. Nu as fi putut sa fac rost de altele abia peste câteva zile și ar fi fost prea târziu pentru sexul neprotejat de aseară. Ea s-a ridicat în șezut și a primit pastila fără sa întrebe pentru ce e sau de ce i-o dau. Știa foarte bine ce era. Nu folosea apa sa bea pastilele și eram asa confuz în legătură cu asta. M-am așezat înapoi pe pat, însă ea a rămas în continuare în șezut, privind melancolica.

"Putem vorbi?" Am întrebat-o cu o urma de emoție în glas, dar și în inima și am fost atât de fericit sa ma bage în seama cu privirea ei copilăreasca.

"Despre ce anume?" A întrebat și nu s-a mișcat nicio secunda din locul ei. Avea picioarele așezate în poziția turcească, atât de cremoase peste cearșaful gri.

"Despre mănăstire. Despre ce ai făcut acolo." A fost atât de surprinsă sa ma audă rostind cuvântul 'mănăstire', incat și-a mărit ochii și a stat câteva clipe fără sa tragă aer în piept. A înghițit în sec și era atat de evident lucrul asta pentru ca o vedeam încordată ca naiba. Si-a dus vârful degetelor la ochii ei și i-a frecat, după care a dat ușor din cap de parca tocmai încerca să își îndepărteze unele gânduri. "Poți să vorbești cu mine despre asta, prințesă?" M-am învârtit în pat, stand pe coate în fata picioarelor ei. Încă puteam simți mirosul gelului de dus peste genunchii ei îndoiți și pot sa spun ca pentru o secunda îmi venea sa ii sărut pielea și sa uit de orice discuție pe care subconștientul mi-o cerea s-o am cu ea.

daddy's little secret // 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum