M-am trezit având capul lovit de o perna și m-am speriat atât de tare încât m-am ridicat de pe canapea.
"Ce dracu e cu tine?" Am întrebat-o pe Karen, care stătea furioasa în fata mea.
"Ce-s alea din noptiera ta?" A întrebat, fata fiindu-i roșie din cauza furiei.
"Ce?" Am întrebat. Ea și-a prins în mâini marginile scaunului cu rotile și a început sa se deplaseze spre dormitor. Mi-am dat ochii peste cap și am urmat-o.
"Am făcut curat pe aici și am găsit astea! Cui i le dai? Cu siguranță nu mie fiindcă n-am mai făcut sex de luni de zile!" Uitându-mă la anticoncepționalele pe care le ținea în mana, n-am putut sa nu vad în fata ochilor obrajii roșii și buzele lui Catherine, stând în genunchi în fata mea și luându-ma în gura ei. Karen a aruncat pastilele pe jos, iar spre surprinderea ei am luat cutia lor și am băgat-o în buzunarul pantalonilor. "Nu pot sa cred că..."
"Ce nu poți sa crezi, Karen?"
"Trebuia sa-.."
"Gabe e acasă. Nu îndrăzni sa mai scoți vreun cuvânt. Doar el e motivul pentru care..."
"Deci mă înșeli..." M-a întrerupt. Era trista, ceea ce era surprinzător.
"Nu te înșel, Karen." Și-a ridicat privirea din pământ.
"Si alea?" Mi-am lins buzele și am expirat lung. Nu aveam cum sa găsesc o minciuna fiind abia trezit din somn și o durere de cap.
"Erau pentru tine..." Cred ca nici eu nu ma crezusem acum.
"Ce?"
"Am vorbit cu doctorul tău. Mi-a recomandat să-ți dau pastilele astea." S-a făcut mica în scaunul ei, iar mâinile i s-au strâns în pumni. Nu era în stare sa spună nimic acum. Avea ochii strălucitori, mai avea puțin și plângea și nu puteam sa simt decât o stare de greata când ii văzusem zâmbetul.
Acum eram obligat sa fac sex cu o femeie cu care nu voiam sa fac sex, iar cea cu care voiam sa fac sex era o kigqta sa mai aștepte sa iau alte pastile, fiindcă Karen le distruse complet. Camera era plina de praf alb.
"Eu... Îmi pare rău, n-am știut..." A spus. Am revenit cu o matura și am început sa curat parchetul. "Poți... Poți face rost de altele?" Profitând de faptul ca ma aflam cu spatele la ea, mi-am dat ochii peste cap.
"Sunt aduse din alta tara. A durat mai mult de o luna sa ajungă din cauza vremii. Dacă vorbesc să-mi trimită altele, vor ajunge prin luna februarie."
"Sunt asa de idioată. Crezusem că..." Și-a pus mâinile pe fata și i-am lăsat un sărut pe frunte, înainte de a ieși din camera și de a ma duce în salon.
M-am așezat pe canapea și mi-am tras laptopul în brate. Am scos din buzunar cutia de pastile și am cautat-o pe internet. Reusisesem sa dau comanda de ele, iar ca destinație reușisem să-mi pun locul de munca din fericire, însă din nefericire aveau sa ajungă după sărbători. Am expirat lung și am închis laptopul.
Ma omora sa știu ca trebuie sa ma protejez cu Catherine.
"Iubitule, vrei sa mănânci?" Am tresărit când Catherine a vorbit cu mine. Jur, femeia asta e ca o fantoma.
"Nu, mi-a pierit pofta." II dădusem de înțeles ca eram supărat pe ea. Ma bucur ca am acum un motiv real pentru care sa o evit. Ce ma bucura și mai mult era naivitatea ei, modul în care crede tot ce-i spun.
"Ți-am spus deja că-mi pare rău, Harry. Vreau sa ma înțelegi. Imaginează-ți doar ce reacție am avut când am găsit în noptiera soțului meu anticoncepționale, având în cap ideea ca nu am făcut sex de atât de multa vreme. Cred ca ți-ai fi ieșit din minti dacă ar fi fost invers." De fapt, cred ca m-aș fi bucurat, fiindcă ar fi fost un motiv bun sa o fac sa plece la maică-sa.
Deodată o izbitura s-a auzit din tavan și i ima a început să-mi bata și nu de frica, ca Karen ar putea bănui ceva, ci de nervi, fiindcă iar a făcut o prostie.
"Ce a fost asta?" A întrebat ea.
"Cred ca avem șoareci în pod. Am pus capcane, însă nu cred ca le-au mușcat. O fi dărâmat vreo cutie. Ma duc sa verific." Nu a spus nimic. Am luat-o în sus pe scări și încercam sa ma liniștesc, deși eram gata sa o pedepsesc din nou. Aveam mereu cheile cu mine, asa ca le-am scos și am deschis imediat ușa.
Acum nu se mai auzea nici un zgomot. Nu înțeleg ce era cu ea.
Când am deschis ușa am găsit-o în mijlocul camerei, i învârtindu-se de colo, colo.
"Cathri-.."
"Jur ca n-a fost nimic intenționat. Eu doar am văzut un gândac și m-am speriat. L-am lovit cu bocancul. Iartă-mă. Te rog. Am fost cuminte. Nu-mi face rău." Plagea în hohote. M-am apropiat de ea, iar aceasta și-a închis ochii speriata, de parca ar fi așteptat sa ii dau o palma.
În schimb, spre surprinderea ei, mi-am pus bratele în jurul taliei ei mici și am tras-o aproape de mine. Am reușit sa simt mirosul ei dulce și ea rămăsese blocata. La scurt timp și-a pus și ea mainile în jurul meu și acum aveam abdomenul strâns între bratele ei.
Avea nevoie de asta. O simțeam tremurând. Era terifianta. Și era atât de bine ca asta simțea.
I-am sărutat fruntea și încercam sa îndepărtez erectia din pantaloni. Nu voiam sa mai fac sex cu ea pana e pastilele nu ajungeau și tot ce îmi doream era sa pot rezista pana atunci.
CITEȘTI
daddy's little secret // 1
Fanfiction"De ce trebuie să stau mereu închisă aici, daddy?" "Pentru că ești micul secret al lui daddy, prințesă." ÎN ATENȚIA CITITORILOR: Această carte are scopul de a arăta drama adolescentelor traficate. Este prezentată situația unei fete inofensive, astfe...