Egy ismerős alakot véltem felfedezni a fák között. Egy női alak volt. Mikor közelebb ért, akkor ütött a tarkón a felismerés. Hisz ő Lizzy. My BFF. Igaz, hogy ő démon, de én attól még nem ítélem el. Sokban hasonlítunk. Mind a ketten imádjuk a zenét és szeretünk énekelni. Bár személyem szerint nincs szép hangom, szerintem az övé nagyon is szép. Szokásához híven a barátja öltözteti-akit Chrisnek hívnak-és meg kell, hogy mondjam jó izlése van.
-Szia Lizzy! Hogy vagy? Rég' láttalak.
-Szia Sophi! Jól vagyok köszi!
-Biztos? Elégé nyúzottnak tűnsz!
-Ja semmi különös csak Chris...
-MIT CSINÁLT MÁR MEGINT?!?!?-akadok ki teljesen jogosan. Volt már olyan, hogy hozzám menekült, mert megijedt Christől. Vagyis nem konkrétan tőle hanem az ex-csajától. Nem bírta elviselni ahogy bánik azzal a nővel ezért inkább eljött pár napra hozzám. Ez mondjuk az előző életemben volt. Jó régen, de én nem felejtek.-Nem! Nem! Nem csinált semmit csak...
-Csak mi??-kezdek egyre feszültebb lenni.
-Csak...babát várok!
Kész sokk! Hogy mi? Ha ezt Chris megtudja kinyírja Lizzy-t! Ő nem az a tipikus apuka aki játszik a gyerekével. Bár lehet, hogy tetszene neki bár ki tudja.
-Mi óta?
-2 hete
-Ez nagyszerű!
-Tényleg? Pedig te utálod a gyerekeket!Hát mit ne mondjak nem rajongok értük, de ha az egyik szerettem ettől boldog akkor én is az vagyok. Csodálkozok, hogy Lizzy terhes lett, mert Chris annyi fogamzásgátló injekciót és gyógyszert ad neki.
-Elmondtad már Chrisnek?
-Még nem. Ezért is jöttem hozzád, hogy segíts! Mit csináljak?-mondja kétségbe esett hangon. Tudom, neki mindig az volt a vágya, hogy egyszer legyen babája, de nem gondoltam volna, hogy ennyire félni fog majd.-Figyelj, mond azt neki, hogy 1 vagy 2 hétre átjössz hozzám majd akkor kitalálunk valamit.
-De mi lesz Alexával?
-Az az én dolgom. Meg fogom oldani.
-Jaj..te kis 16 éves!-mondja nevetve. Mindig ezzel cukkol. Pedig tudja hány éves is vagyok.
-Lizzy viszket a tenyerem!
-Héhéhé! Ezt csak Chrisnek szabad!-na én meg ezzel cukkolom. Kölcsön kenyér vissza jár.
-Hehe... na jó írj, ha jössz addigra eltüntetem a csótányokat.
-Mire mennék én nélküled? Ki vígasztalna meg? Kinek nézhetném a hülye fejét?
-Hé nincs is hülye fejem! Életem nincs, de nem vagyok hülye.....annyira.
-Na jó-mondja mosolyogva-majd nemsokára írok. Csumi bubi!
-Lucifer!Szinte mindig így köszönünk el. A kedvenc sorozatukból van. Ki nem lehetne találni mi a címe. Dobpergés🥁🥁🥁🥁 LUCIFER. Na ugye milyen nehéz volt. Az öcsém is nézi. Nem néztem volna ki belőle, hogy saját magát fogja majd nézni. Ő az összes közül ezt a sorozatot szereti legjobban, mert idézem: ''Ez tükrözi legjobban a múltam és ezáltal a személyiségemet.'' Na mind egy is megyek készülődni Lizzy fogadására. Ilyenkor Alexát bezárom a pincébe és miután kiengedtem kitörlöm az emlékeit. Elindulok haza és látom vihar lesz. Ilyenkor jó egy kis horrort nézni...😈
Sziasztok! Bocsánat, hogy nem írtam rész csak nem volt semmi ötletem meg nem is értem rá. Szeretnék Boldog Karácsonyt és Boldog Újévet kívánni minden olvasónak!
YOU ARE READING
My demon
FantasyEgy arkangyal, kinek fájdalmas múltja van. Elveszti az egyik szárnyát, majd a Földre kerül. Sok évre rá történik valami, ami megváltoztatja az angyal sorsát... ▪︎Nyomokban trágár szavakat és kínzást tartalmazhat. ▪︎Helyesírási hibák miatt elnézést k...