''Jól esett ez a kis folyadék az elmúlt napok után. Ekkor lépett be Yama egy tálcával a kezében...''
Mikor összenéztünk egyből láttam a szemén, hogy valamire készül.
-Remélem éhes vagy.-jelentette ki és közelebb jött a tálcával amin volt-az illatából ítélve- piritós vajjal, meg talán sült szalonna. ''Most komolyan? Eltelt 3 nap és nem ittam semmit. A pirítós biztos, hogy jó lesz a torkomnak.'' Leült az íróasztalához pont velem szemben. Lenézett a pirítósra majd rám és elkezdte előttem enni. ''Hogy dögölnél meg!'' Elkaptam róla a tekintetem és próbáltam nem a kaja illatára és Yama rágására figyelni. Bár több kevesebb sikerrel, mert az egyik pillanatban egy nagyon nagyot korgott a hasam, amit Yama is meghallott.-Ha kell kaja akkor gyere ide érte vagy megeszem mind.-gondoltam most okosabb leszek mint ő ezért fogtam magam és eldőltem az ágyon és fejemre húztam a takarót. Hallottam még, ahogy Yama eszik majd feláll az asztal mögül és elindul az ágy felé. Az ágy bal oldaláról kezdett el felém mászni. Mikor odaért mellém lefeküdt velem szemben. Csak hogy én a takaró alatt voltam ő pedig a takarón feküdt. Erről a takaróról pedig azt kell tudni, hogy egy bazinagy franciaágyhoz tartozik és még a széléről is lelóg. Így mikor Yama odafeküdt mellém, én rádobtam azt a takaró részt ami engem takart igy most fordított volt a helyzett. Elkezdtem feltekerni mint egy szőnyeget. Szélességre ez tökéletes volt és a hosszából maradt 1-1 méteres darab így kötöttem rá egy csomót.
Amíg Yama szenvedett a takaróval, gyorsan odamentem az íróasztalhoz majd elkezdtem enni pár falatot, hogy azért szökés közben ne legyek rosszul. Yama még mindig csak szerencsétlenkedett, ezért elkezdtem keresni a nyakörvem zárjának kulcsát. Gondolom meghallotta, hogy pakolászok, ezért szokásához híven lesokkolt. Az asztalra támaszkodtam és láttam amint Yamának egy karja szabad nem maradt sok időm. ''Megpróbálkozok azzal, hogy mekkora hatótávja van a nyakörvnek.''-gondoltam magamban.
Oda futottam az ajtóhoz és feltépve azt kirohantam a folyosóra. Elindultam abba az irányban ahol leestem a lépcsőn és most reménykedtem, hogy ez nem fog bekövetkezni. Mikor megláttam a lépcsőt a korlát mentén elkezdtem lerohanni. Mikor leértem az fogadott amire számítottam. A nagy előtér a szabadságot rejtő ajtóval. Megindultam felé, de amikor megfogtam a kilincset az megégetett. ''Francba varázslattal van levédve. Talán az ablak.'' -gondolkodtam el majd amikor kinyitottam nem történt semmi, így nyugodtan ki tudtam ugrani onnan.
Földet éréskor megpillantottam a hatalmas palota főbejáratát. Rohanni kezdtem felé, de amikor már majdnem elértem a vasat, a jobb vállamba belefúródott valami. Lepillantottam és egy nyílvesszőt találtam ott. Hátra pillantottam kómás fejjel és csak annyit tudtam felfogni, hogy Yama fut felém és folyamatosan azt hajtogatja, hogy ''Baszki'', majd eldob a kezéből egy íjjat. Én magamon csak annyit érzékelek, hogy a szemhéjam elkezd nehezedni és oldalra dőlve a földre huppanok...
KAMU SEDANG MEMBACA
My demon
FantasiEgy arkangyal, kinek fájdalmas múltja van. Elveszti az egyik szárnyát, majd a Földre kerül. Sok évre rá történik valami, ami megváltoztatja az angyal sorsát... ▪︎Nyomokban trágár szavakat és kínzást tartalmazhat. ▪︎Helyesírási hibák miatt elnézést k...