"4 milliárd évvel ezelőtt"
Éppen sétálok a palotám folyosóján, amikor egy angyal rohan oda hozzám, mégpedig azzal a szörnyű hírrel, hogy Lucifer lázadást indított a Mennyben. Azonnal fogtam magam és elindultam az öcsém keresésére. "Ez nem lehet igaz! Luci mit csinálsz?"-gondoltam magamban. Beszélt már nekem arról, hogy ő szerint a Teremtés nem tökéletes, de szóltam is neki, hogy nehogy megemlítse apánknak. Ezek szerint csak megemlítette. Remélem nem csinált ennél is nagyobb marhaságot.
Kiértem a palotám ajtaján és egyből kitártam a szárnyimat és az égbe repültem. Láttam amint az angyalok egy irányba repülnek és így én is arra mentem, reménykedve abban, hogy nem történt ott semmi komoly. Villám sebességgel repülök és mikor oda érek látom, hogy angyalok harcolnak egymással és a bunyó közepén meglátom Lucifert, amit Michael-vel harcol.
Össze húzom a szárnyaimat és zuhanni kezdek. Mielőtt becsapódnék a földbe kitárom a szárnyim, hogy ne egy palacsintaként terüljek el a földön. Mikor landoltam, pont Lucifer és Michael mellé érkeztem, de ők észre sem vettek és folytatták a harcot. Előrántottam Bichen-t és kettejük kardja alá támaszkodtam a kardommal, így megakadályozva azt, hogy levágják egymást.
-Te mit csinálsz Nővérem?! Lucifer elárult minket!-ordított rám Michael.
-Még, hogy elárultalak titeket? A saját apám árult el engem!-ordított vissza Lucifer.
-HAGYJÁTOK ABBA!-kiabáltam mind a kettejükre, de olyan hangosra sikerült, hogy a körülöttünk lévő angyalok is abba hagyták a harcot.- Elmondaná valaki, hogy mi a jó ég folyik itt?!-nézek mindkettő testvéremre.-Lucifer megtagadta Apánk akaratát így azt a, feladatot kaptam, hogy le kell taszítsam a Pokolba.-mondta Michael.
-Persze én legyek egyből a rossz, mert elmertem mondani a véleményemet!-kiáltott fel Lucifer.-Elegem van abból, hogy folyton csak a parancsokat kövessem!
-Lucifer kérlek kérj bocsánatot Apánktól.-néztem rá kérlelően.-Nem! Megmondtam! Nem fogok többé parancsokat követni.-húzta el a kardját és újra Michael-t támadta meg. Azonban mivel Michael olyan pozícióban volt miattam, hogy nem tudott hárítani így én álltam Lucifer és Michael közé. Lucifernek viszont megmaradt a lendülete és hátulról leszúrt. Szerencsémre nem olyan helyen szúrt le, ami életveszélyes lett volna, de azért ez is megviselt. Lucifer kirántotta belőlem a kardját én pedig egyből hátra felé kezdtem esni, viszont nem estem hanyat, mert Lucifer elkapott.
-Mit csináltál Sofia?! Elment az eszed?!-ordítottak rám egyszerre mind a ketten.
-Nem hagyom, hogy bántsátok egymást. Az öcséim vagytok. Még ha más is a véleményetek.-néztem először Michaelre, majd Luciferre. Michael arcán először a megvetés, majd a düh foglalt helyet. Kihasználva Lucifer tehetetlenségét, kardjával éppen suhintani készült, de én elkaptam Lucifer vállait és magama alá fordítottam, így a vágás engem ért. Ez a vágás a derekamat szántotta végig, amitől már olyan vérveszteségem lett, hogy az ájulás szélére kerültem.-MICHAEL TE MEGVAGY HUZATVA?!-kiált fel Lucifer és ismét a karjai közt kötök ki.
-Én nem őt akartam, hanem téged Lucifer.-mondta Michael megbánóan.-Kérlek nővérem bocsáss meg!-kérlelt Michael és oda térdelt Luciferhez és hozzám.
-Egy feltétellel.-mondtam, majd köhögni kezdtem és sok vért köhögtem fel.- Akkor bocsájtok meg, ha nem száműződ Lucifert a Pokolba.
-Ezt sajnos nem tehetem.-mondta Michael és, hogy mi történt ezután a mondata után fogalmam sincs, mert elájultam.°•○●○•°
Miután magamhoz tértem az ágyamban voltam. Az egész törzsem be volt kötve. Mikor kiakartam nézni az ablakon, akkor Michael-t pillantottam meg, amint egy ablak melletti székből figyelt és csak ennyit mondott, hogy...
-Sajnálom...
YOU ARE READING
My demon
FantasyEgy arkangyal, kinek fájdalmas múltja van. Elveszti az egyik szárnyát, majd a Földre kerül. Sok évre rá történik valami, ami megváltoztatja az angyal sorsát... ▪︎Nyomokban trágár szavakat és kínzást tartalmazhat. ▪︎Helyesírási hibák miatt elnézést k...