💮 20.rész 💮

145 7 55
                                    

"Hát akkor nincs más hátra, minthogy keríteni valakit, aki segít innen kijutni..."

Bojongtam a kastélyban valaki után kutatva, de senkit nem találtam, aztán hallottam a bejárati ajtó csapódását. Kilestem az egyik fal mögül és alig akartam hinni a szememnek. Lizzy nyitot be az ajtón. Oda rohantam hozzá és átöleltem. Ő eltolt magától és felpofozott. Én értetlenül néztem rá, majd újra átölelt és zokogni kezdett.

-Úgy megijedtem te hülye!-mondta zokogva.
-Hát nem akartam eltűnni, de hallkabban, mert nem akarom, hogy meghalljanak.
-Jólvan, de menjünk.
-Rendben, de hova?....Vigyél el kérlek Luciferhez.
-Rendben....de várj. Miért nem tudsz velem fejben komunikálni? Még a nyakörv sincs rajtad.
-Fogalmam sincs, de ráérünk ezzel később is foglalkozni. Na, nyomás.

Elindultunk Lucifer felé. Mikor kiértünk a főkapun egyből elteleportáltunk Lucifer palotájába. Én megláttam egy szolgálót és kértem, hogy szóljon Lucifernek, hogy jött egy vendége. A szolga elment én pedig ráültem a trónra. Ekkor Lizzy kigúvadt szemekkel nézett rám.

-Te meg mi a jó eget csinálsz?!-förmedt rám.
-Csak ráültem az öcsém trónjára. Kis poén.-kacsintottam a barátnőm felé ekkor lépett be Lucifer.
-Szervusz drága nővérem! Miért jöttél?-jött felém Lucifer. Széttárta karjait és odamentem, hozzá, hogy megöleljem. Rég' nem találkoztunk már. Nagyon hiányzott.
-Már csak úgy sem látogathatlak meg?-kérdeztem tőle.-Mellesleg nem ezért jöttem. Emlékszel, hogy kit büntettél meg a szárnyam miatt.-néztem rá öcsémre, aki csak elfordította a fejét és ránézett egy fejre.

-Persze, hogy emlékszem. Miért kérded?
-Csak mert rossz démont fejeztettél le.
-Tényleg? Ezt miből gondolod?
-Nem gondolom, tudom. Éppen nála...hát, hogy is mondjam..."vendégeskedtem".-látszik rajta, hogy vette a lapot, mivel szó szerint izzani kezdett a szeme.
-Ki volt az?-mondta ingerülten.
-Az a baj, hogy ha megölöd, nagy baj lesz.
-Miért ki az?-nézett rám értetlen fejjel.
-Yama ördög...
-Pffúú....miért pont Ő?

Yama a kínai régió ördöge. Minden régiónak-országnak-van egy saját ördöge. Sokan azt hiszi, hogy Lucifer egyenlő az Ördöggel, de ez nem igaz. Ez csak egy név amit ráragasztottak. Ördögökből több is lehet. Ők a világon a leggonoszabb lények. Viszont kisebb a hatalmuk Lucifernél, viszont erősebbek a démonoknál. Ezért lettek ők a régió vezetők. Most jön a kérdés, hogy "miért baj az, ha megöljük Yamát?" Azért, mert minden régió tiszteli a maga ördögét és félő, hogy ha meghalna a vezető akkor lázadás törne ki és annak pedig nem lenne jó vége.

-Sajnálom, hogy nem tudtam veled erről előbb beszélni, csak mivel Yama levágta a szárnyam...nem igazán tudtam egyedül közlekedni sehova.-hajtottam le a fejem és szinte elsírtam magam. Az öcsém odajött hozzám és megölelt. Jelen helyzetben nagyon jól esett az ölelése. Most még azért is rosszul érzem magam, ami még akkor történt amikor még Lucifer nem volt Sátánként betitulálva. Nem tudtam neki segíteni amikor kellett volna, de most ő itt van mellettem lelkitámaszként. Az ő sorsa sokkal rosszabb mint az enyém, de még is itt van és ezért örökké hálás leszek neki...

My demonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora