💮17.rész💮

141 7 2
                                    

Sofia szemszög:

Mikor magamhoz tértem először csak magam elé bámultam, de végül ránéztem a jobb oldalamon ülő démonra. Éreztem, hogy mellettem van, de nem gondoltam volna, hogy nem is aludt. Ezt abból vontam le, hogy vöröses-barna szemei alatt nagy fekete karikák éktelenkednek és enyhén göndör sötétbarna haja kócosan lógott a homlokába.

-Te meg mit csinálsz?-kérdeztem tőlem nyögve-nyelős hangon.
-Mire célzol?-nézett rám döbbenten.
-Arra,...hogy miért vigyázol rám?
-Honnan veszed, hogy nem csak most jöttem ide?-nézett rám durcás fejjel.
-Két okból. 1. Ez a te szobád.-néztem körbe-És 2. Éreztem mindvégig a jelenléted.
-Inkább köszönd meg, hogy levettem a nyakörvet. Ha rajtad maradt volna akkor nem tudtad volna meggyógyítani magad. Jut eszembe...vissza is teszem.-hagytam, hogy feltegye. Alig volt erőm arra is, higy pislogjak, nemhogy beverjek neki egyet. Rámparancsolt, hogy aludjak és én ellenkezés nélkül meg is tettem.

°•○7 óra múlva○•°

Mikor felébrettem egy férfi mellkassal találtam szembe magam. Kómásan felpillantottam és mikor leesett, hogy én lettem Yama plüssmackója, kibújtam az öleléséből. Olyan hevesen akartam kiszabadulni a karjai közül, hogy nem vettem észre, hogy már az ágy szélén vagyok, ezért sikeresen le is estem róla.
-Mi a fenét csinálsz te hajnali 6-kor?-hallom meg Yama kómás hangját.

-Szerinted? Seggre esőset játszom.-mondom gúnnyal a hangomban. Egy aprót kuncogott Yama majd felkelt az ágyról és hozzám sétált.
-Jobban van már a vállad?-kérdezte egy lenéző pillantás kiséretében. El is felejtettem már a vállamat. Ránéztem és már csak egy apró heg maradt ott.
-Rendben van.-mondtam az egyszerű választ.
-Akkor jól van.-ragadott meg jobb karomnál fogva és elkezdett cibálni egy ajtó felé. Benyitott és egy fürdőszobával találtam magam szemben. A szobától eltérően itt a fekete szín dominált. Tőlem balra volt bent egy zuhanykabin, velem szemben egy mosdókagyló alatta pedig egy kisszekrénnyel, tőlem jobbra pediv egy hatalmas kád és egy wécécsésze.

-Zuhanyozz le! Mindent megtalálsz abban a szekrényben. Tíz perc múlva várlak idekint.-belököt a fürdőbe és rámvágta az ajtó. Sóhajtottam egyett és elővettem egy törölközőt, majd a zuhanyzó meletti törölközőtartóra raktam. A zuhanyfülkében volt bent egy tusfürdő így azt használtam. Kellemes fenyőillata volt. A hajamat is megmostam és kiléptem a fülkéből. Magamköré tekertem a törölközőt és előszedtem még egyet amibe a hajamat csavartam bele. Kiléptem a hálószobába és Yama az íróasztalánál ült.

-Kaphatnék esetleg egy tiszta pólót is?-kérdeztem tőle, mire ő hátrafordult és a sarokban lévő szekrényre mutatott.
-Bal oldali ajtó.-mondta és visszafordult az asztala felé. A szekrény elé léptem és kinyitottam a bal ajtót. Csodálkozva néztem rá, mivel ezek az én ruháim voltak. Kikaptam egy sportmelltartót, egy bugyit, egy piros ujjatlant és egy fekete rövidnadrágot. Visszamentem a fürdőbe és gyorsan átöltöztem. A hajamon még rajta hagytam a törölközőt és igy mentem vissza Yamához. Elterültem a kanapén és a plafont kezdtem el szugerálni.

-Angyalka, figyelj!-szól rám hározottan.-Nekem most el kell mennem. Az ajtó zárva lesz és őr is lesz előtte. Szóval ne is próbálj meg megszökni, de ha még is megtennéd...imádkozz, hogy ne találjalak meg.-mondta majd felállt a helyéről és kilépett az ajtón. Hallotam amint kattan a zár és egy elhaladó lény lépteitt.

''Hát akkor, titkos ajtó keresés.''-gondoltam mosolyogva.

My demonDove le storie prendono vita. Scoprilo ora