💮7.rész💮

204 7 0
                                    

A történet innentől bármikor tartalmazhat erőszakot vagy 18+-os jelenetet. Szóval innentől mindenki csak saját felelősségre olvassa ezt a könyvet. 😊

Mikor magamhoz tértem egy poshadt cellában találtam magam. A kezeim és a lábaim is össze voltak láncolva. Egyből rájöttem, hogy hol vagyok. A Pokolban. Mivel olyan hőség van itt, hogy úgy érzem magam mintha most sütnének ki olajban. Még az a szerencsém, hogy a cella alja és a fala hideg, mert ha nem lenne 100%, hogy rosszul lennék.

-Csak, hogy felkeltél végre!-mondja egy határozott férfi hang. Egyből tudtam ki az. Chris volt az.-Nem szégyelled magad, hogy bántod a szerelmemet?-mondta halál nyugodtan, ami mást simán megijesztett volna, de engem nem. Viszont igaza volt. Tényleg szégyellem magam amiatt, hogy bántottam Lizzy-t.-VÁLASZOLJ HA KÉRDEZLEK KUTYA!

-Jobban tetszene az arkangyal kifejezést, ha kérhetném.-mondom egy mosoly kíséretében- És igen, szégyellem magam, amiért bántottam Lizzy-t.
-Hogy mered a szádra venni?!-mondta fogait összeszorítva-Még az a szerencséd, hogy megígértem neki, hogy nem foglak bántani.
-De jó nekem!-mondom irónikusan-Amúgy, hogy van Lizzy?-kérdeztem tőle hátha válaszol.

-Jól vagyok Sophi!-hallom meg Lizzy hangját, de amikor meglátom egyből előjön a lelkiismeretfurdalásom.
-És Ő hogy van?-biccentek a hasa felé.
-Megvan Ő is.-mondta mosolyogva.
-Miről vagyok lemaradva?-ekkor Lizzy szeme kitágul és meg sem tudott szólalni. Szerintem nem ilyen körülmények közt akarta elmondani, hogy terhes.

-Lizzy mond már!-kezd Chris ideges lenni.
-A..az..azt...hogy én...-vet egy nagy levegőt és folytatta- terhes vagyok.-na és Chris itt fagyott le teljesen. Próbalta feldolgozni az infórmációt, de képtelen volt rá.
-Szó...szóval én apa leszek?-mondta kifejezéstelen arcal, ami megrémísztette Lizzy-t.
-Igen.
-Ez...ez...FANTASZTIKUS!!

Ugrott Chris Lizzy nyakába. Szinte elsírta magát.
-De ezt miért nem velem beszélted meg?! Miért ezzel a kutyával!?-mutatott rám.
-Mert ő a legjobb barátnőm! És féltem neked elmondani.-sütötte le szemeit.-Sophi pedig remek támasz volt számomra.
-De hisz ő az ellenségünk!-akadt ki Chris.

-Még akkor ismertük meg egymást, amikor mi még nem voltunk egy pár. Akkoriban ugyan úgy éreztünk a Világgal kapcsolatban. Mind a ketten utáltuk.
-Jó ezt majd megbeszéljük később. Ami pedig téged illet.-mutat rám-Hamarosan megkapod a büntetésed, azért amiért megütötted a szerelmemet.
-CHRIS HISZ AZT MONDAT, HOGY NEM FOGOD BÁNTANI.-akad ki Lizzy
-Én nem is bántom. Hanem Beliel fogja.

Chris megfogta Lizzy karját és elráncigálta a cellám elől. Lizzy próbálta meggyőzni Chris-t, hogy ne tegyen semmit velem, de amit egyszer Chris a fejébe vesz azt végre is hajtja. Mielőtt még eltűntek volna oda súgtam Lizzy-nek, hogy nem lesz baj...

My demonWhere stories live. Discover now