Figyelem ez a rész egyesek számára felkavaró lehet. Csak saját felelősségre olvasd el!
-Mi szél hozott ide Sophia?-kérdezi Yama. A kínai ördög. Sosem csíptem mindig a szárnyamat nézte vagy meg akarta fogni. De egy arkangyal szárnyát tilos engedély nélkül megérinteni.
-Azt mondták beszélni akarsz velem üzleti ügyben.-jelentem ki teljesen nyugodt hangon, de amikor vele vagyok olyan nyugtalan leszek, hogy azt szavakkal ki nem lehet fejezni.-Valóban! Milyen rossz a memóriám!-húzta ördögi vigyorra a száját.-Erre parancsolj.-mutatott egy cseppet sem bizalomgerjesztő szobára.
-Először milyen ügyben akarsz velem beszélni?-kérdezem gyanakvó tekintettel.
-Semmi olyanról amitől félned kellene!
Pff .... még hogy én félek?Indultam meg a szoba felé. Hát most így visszagondolva nem kellett volna nagyképűnek lennem. A szoba tele volt láncokkal meg mindenféle hegyes és tompa tárgyal. Majd valaki elkapta a karom. Én automatikusan védekezni kezdtem. Éreztem, hogy valaki a másik oldalról gyomron rug. Meginogtam és egy hirtelen mozdulattal kirántottam a fogva tartóm kezei közül magam és felrepültem.
Minimum 12-15 démon állt a teremben és engem figyelt. Miután felmértem a helyzetet elővettem kardom, aminek Bichen(földi béke) a neve.
Sikerült 10 démont megölnöm, de ők is ejtettek rajtam pár sérülést. Valaki aki még élt a nyakamra dobott egy kötelet és lerántott a földre. Nagyon megütöttem magamat. Másik kettő elkapta jobbról is és balról is a karom. Szinte majdnem megfulladtam. Alig voltam eszméletemnél, amikor Yama odasétált elém. Láttam amint a háta mögül előránt egy tőrt.
-Csak azt szeretném ami kijár nekem.-mondta azzal a levakarhatatlan ördögi vigyorral. Éreztem ahogy mögém teleportál és a tőrt az egyik szárnyamhoz helyezi. Életemben először elkezdtem rettegni és ezután olyan történt amire soha a büdös életbe nem számítottam volna. A tőr által okozott fájdalom elviselhetetlen volt. Yama direkt, hogy jobban élvezze a kínzásom, a tőrt lassan húzta előre-hátra.
Még ''gyengéden'' is nyomta rá a fegyver a szárnyamra. Egyszer csak azt érzem, hogy valami meleg folyadék folyik végig a hátamon. Ebben a pillanatban jött a felismerés, hogy ez a vérem. Az egyik démon egy kis palackot tett a hátamra, hogy azzal foglya fel vérem. Mivel egy angyal vére nagyon értékes, na de akkor egy arkangyalé mennyire lehet értékes? Egy arkangyal vére kb. annyit ér mint egy tucat csiszolatlan gyémánt.
Ezután a gondolatmenetem után azt veszem észre, hogy a bal oldalam nagyon könnyű. Először nem voltam képes felfogni. hogy miért, de aztán rájöttem. LEVÁGTÁK A SZÁRNYAM!
-Na most repülj el angyalka!-kacagott fel Yama és vele együtt a többi démon is. Ezután került fel rám az a pecsét amitől nem nőhet vissza a szárnyam. Az egyik démon a hajamnál fogva húzott fel és fektetett egy kínzó asztalra.
-Azt csinálhattok vele amit akartok. Nekem megvan ami kellett.-mondta Yama és kiment engem otthagyva 4 darab démonnal. Megkínoztak és a Földre dobtak mint egy rongyot.
Magamhoz tértem és rettentően fájt a fejem. Szoktak ilyen "álmaim" lenni, de csak akkor ha nem alszok előző este. Pont ez történt tegnap este is, mivel Alexáéknak bömböltetni kell a zenét. Felálltam és arra gondoltam, hogy vissza megyek az árvaházba amikor meglátta egy ismerős alakot...
Nos itt is lenne a következő rész. Azt szeretném kérdezni, hogy legyenek-e még hasonló részek vagy ne? Ha legyen akkor áruld el kommentben kérlek.
VOUS LISEZ
My demon
FantasyEgy arkangyal, kinek fájdalmas múltja van. Elveszti az egyik szárnyát, majd a Földre kerül. Sok évre rá történik valami, ami megváltoztatja az angyal sorsát... ▪︎Nyomokban trágár szavakat és kínzást tartalmazhat. ▪︎Helyesírási hibák miatt elnézést k...