"Bio si fenomenalan!", dočekam ga uz osmeh, nakon savršeno odigrane partije. Dva gola i asistencija. Pravi šou."Hvala, trudio sam se", i sam se nasmeje, očito jako dobro raspoložen.
"Hoću završiti u najpoznatijem sportskom magazinu?", uozbilji se na trenutak, na šta ja slegnem ramenima.
"Nemaš sreće, Memf. Na odmoru sam."
"Pa zar ovoliko truda ni za šta?", našali se, pa i mene nasmeje.
"Kako ni za šta? Zar ja nisam dovoljna?", kao se uvredim, a on me sve vreme proučava pogledom.
"I više nego dovoljna", i ponovo sve među nama utihne.
Sve od onog poljupca, ne znam kako da se ponašam kad sam s njim. Od početka mi je jasno da između nas dvoje postoji određena hemija, ali poljubac je bio poprilično neočekivan. Sve od tad ne mogu da prestanem da mislim o njemu.
Ne mogu reći da me ne privlači, no nisam sigurna da sam spremna za novu vezu.
•Depay's pov•
"Kako si uspela da me nateraš na ovo?", progunđam, iako mi zapravo nije teško. Sve dok imam priliku da provedem vreme s njom, ja sam zadovoljan.
"Zar bi me pustio da idem sama?", ispitivački me pogleda, na šta se osmehnem. Znam da se najviše radovala baš današnjim planovima.
"Naravno da ne bih. Nisam baš neki zaljubljenik u slikarstvo, ali nemam ništa protiv novog iskustva", prokomentarišem, taman pre nego što parkiram pred Muzej likovne umetnosti. Obiđoh zbog nje, sve ono što sam izbegavao otkad sam u Lionu.
"Lia", pozovem je nakon što primetim da je zaostala u odnosu na mene.
"Izvini me samo na momenat", nezainteresovano mi se obrati, pa prihvati poziv, u sekundi se sasvim uozbiljivši. Iako ne razumem nijedne jedine reči, sasvim mi je jasno da se s nekim svađa.
"Bastardo", ljuto prekine poziv, dok je ja zbunjeno posmatram. Obično nisam mnogo radoznao i trudim se da se ne petljam u tuđe stvari, ali sad me baš interesuje šta se desilo.
"Sve okej?", ne želim preterano da je pritišćem, jer znam da će mi reći ukoliko to bude želela. Zaista smo otvoreni jedno s drugim.
"Ništa nije okej", uzdahne frustrirano, pa mrtva 'ladna sedne na stepenice ispred muzeja. Podržim njen protest, iako znam da ne bi trebalo tu da sedimo, i začas se nađem pored nje.
"Moram nazad za Milano", primetim koliko joj je krivo, ali ni sam ne znam šta bih rekao. Nijednog momenta nisam razmišljao o njenom povratku, iako sam znao da će i to morati da se desi.
"Nešto se desilo?", odmah pomislim na najgore, ali mi njena ljutnja da do znanja da je ipak nešto drugo u pitanju.
"Desio se kreten od mog šefa", i ponovo mi pokaže da njihov odnos nije baš dobar.
"Ne znam je l' mi se samo čini ili sam u pravu, ali rekao bih da imaš neki privatan problem s njim", oprezno primetim, jer ne želim da pokvarim odnos koji imamo.
"Zar je baš toliko primetno?", blago mi se osmehne, nakon što ju je bes očito popustio, na šta ja samo klimnem glavom.
"Sama sam sebi kriva. Koji mi je đavo uopšte i bio da se smuvam sa šefom?", zabije glavu u šake, a ja napokon počnem da povezujem stvari.
"Šta se tačno desilo?", upitam, iako nisam siguran da baš želim da je slušam dok priča o bivšem.
"Prevario me, pa sam ga ja kao svaka osoba, koja drži do sebe, ostavila. Od tad me maltretira."
"Kako misliš maltretira?", širom raširenih očiju je upitam, dok pogledom tražim bilo kakav znak maltretiranja.
"Opusti se, Memf, nije me nikad udario", smireno izgovori kao da je primetila kako je posmatram.
"Sabotira me na poslu. Na primer, uopšte nije trebalo da budem u Amsterdamu i da radim intervju s vama. Zapravo sam želela Brisel i Belgiju, no nije mi dopustio, jer ceo život ljubomoriše na Kevina bez ikakvog razloga."
"Drago mi je da ipak jesi", kažem sasvim iskreno, svestan da smo se zahvaljujući njenom šefu upoznali.
"Iskreno, i meni je. Drago mi je da sam dobila priliku da te zaista upoznam. Mislim da ni sam nisi svestan koliko si zapravo neverovatan", na trenutak zaboravim gde se nalazimo, pa pođem da je poljubim.
No samo sekund pre nego što ponovo spustim svoje usne na njene, začujem glas iznad nas.
"Gospodine, ne možete tu da sedite", jedan od zaposlenih u muzeju mi se obrati, pa se odmah nađem na nogama. Pružim ruku Lii i pomognem joj da ustane.
"Izvinjavam se", obratim mu se ljubazno, iako me prekinuo u najgorem mogućem trenutku.
"Spremna za obilazak?", okrenem se ka Lii, podsetivši je na plan da posetimo muzej.
"Naravno", tiho promrmlja, pa prođe ispred mene, ponovo izbegavajući razgovor. Isto tako je pobegla od razgovora i prošli put. No ne mogu reći da je ne razumem. Čak i meni sve ovo deluje pomalo ubrzano.
•Lia's pov•
"Zaista si zaljubljenik", primeti uz osmeh, dok ja još uvek razmišljam samo o situaciji ispred muzeja. Već vidim da će mi povratak u Milano biti teži nego što sam mislila. Lion mi se jako dopao, a naročito mi se dopao Memfis. Biće čudno vratiti se u realnost.
"Rekla sam ti da sam želela da upišem Fakultet likovnih umetnosti. Volim svoj posao, ali mi je žao što od posla nemam vremena da slikam, kao što sam ranije."
"Slikaš?", pogleda me širom raširenih očiju, kao da ne može da poveruje u to, a ja samo klimnem glavom.
"Definitivno te ženim", iako znam da se samo šali, ipak ga čudno pogledam. Mislim da je rano za takve šale.
"Nadam se da se nisi smorio zbog mene", promenim temu izbegavajući daljnju priču o njegovoj fori. Napustimo muzej, nakon višesatnog razgledanja, pa polako krenemo ka autu.
"Kad ideš?", prevali preko usana, nakon što se nađemo u automobilu.
"Imam let ujutru", i moje raspoloženje je poprilično klimavo otkako sam pričala sa Lukom. Kao da je znao koliko sam blizu da se zaljubim, pa da me na vreme zaustavi.
"Ne postoji nikakva šansa da ipak ostaneš?", uz uzdah me upita, a ja iako bih želela da ostanem, znam da je to nemoguće.
"Nažalost, ne postoji. Nisam se nadala da će me ovako brzo tražiti nazad, mada već sam pune dve sedmice na odmoru, pa je bilo i za očekivati", ni meni nije drago što moram da se vratim kući. No zaista mi ne treba dodatnih problema s Lukom.
"Nadam se da sam bio dobar domaćin", neverovatno je koliko je inače samouveren i svestan toga koliko vredi, dok je sa mnom uvek nekako skroman.
"Nikad nisam imala boljeg vodiča", zaista to mislim. Niko se nije ovoliko trudio oko mene, kao on.
"Lia", okrenem se ka njemu, pa primetim kako me posmatra.
"Obećaj mi da ćeš se vratiti."
Mišljenje? 💙
YOU ARE READING
𝑉𝑟𝑎ć𝑎𝑚 𝑇𝑖 𝑆𝑒 ✅
Fanfiction"𝑆𝑡𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑒𝑛𝑧𝑎 𝑡𝑒 è 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑙 𝑐𝑎𝑚𝑝𝑒𝑡𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑛𝑧𝑎 𝑝𝑎𝑙𝑙𝑎.", 𝑀𝑎ℎ𝑚𝑜𝑜𝑑 - "𝑆𝑎𝑏𝑏𝑖𝑒 𝑚𝑜𝑏𝑖𝑙𝑖" "𝐵𝑖𝑡𝑖 𝑏𝑒𝑧 𝑡𝑒𝑏𝑒 𝑗𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑏𝑖𝑡𝑖 𝑛𝑎 𝑡𝑒𝑟𝑒𝑛𝑢 𝑏𝑒𝑧 𝑙𝑜𝑝𝑡𝑒.", 𝑀𝑎𝑚𝑢𝑑 - "Ž𝑖𝑣𝑖...