•17•

1.5K 53 8
                                    


"Nisi došla", iako nisam to želeo, svestan sam toga koliko je primetno da sam povređen.

"Nisam mogla. Ne osećam se dobro", istina je da deluje kao da joj je jako loše.

"Šta se desilo?", upitam zabrinuto, iako sam još do malopre bio ljut na nju. Bio sam uzbuđen zbog njene podrške, a ona se nije ni pojavila. Da mi se bar javila na neki od poziva pre utakmice.

"Imala sam jako težak razgovor u utorak. Ne mogu nikako da zaspim otkako sam se vratila iz Mančestera", smesti se na kauč, očito isuviše umorna da bi provela više vremena na nogama.

Setim se da mi je spomenula kako treba da razgovara sa Kevinom i da će se zbog toga vratiti u Lion kasnije nego što je planirala. Očito da su se oko nečeg ozbiljno posvađali.

"Joj, Lia. Čak i ako ste se posvađali, to nije razlog da padaš u depresiju. Sve će biti okej", zagrlim je, trudeći se da je utešim, iako sam svestan da je sasvim moguće da mi je Kevin zapravo najveći rival.

"Ne razumeš, Memf. Nismo se svađali", pomalo me zbuni, jer mi nije jasno što se oseća ovoliko loše, ako je sve okej među njima.

"Šta god da se desilo, treba da vratiš osmeh na lice. Lepša si tako", osmehnem joj se, no ona mi ne uzvrati osmeh. Nikako mi nije jasna.

"Ma daj, Lia, sve se preboli", iako sam stekao utisak da uopšte i ne registruje šta joj pričam, nastavim da pričam s jednim jedinim ciljem - da je utešim.

"Otkud znaš?", pogleda me slomljeno, a ja uzdahnem.

"Imao sam priliku da prođem kroz par teških situacija tokom života."

"Šta se desilo?", radoznalo me upita, dok ja u sebi razmišljam da li da joj pričam o tome. Mada, ionako je moguće naći taj događaj svugde na internetu.

"Ne znam da li si nekad ranije, obzirom da radiš kao novinar, čula za ovo što ću ti sad reći. Nadam se da nisi, jer ne želim da stvoriš pogrešnu sliku zbog mnogobrojnih nagađanja", koliko li mi se to samo puta desilo u životu. Toliko sam se toga naslušio o mom raskidu s Lori, da mi nije jasno kako ljudi uspeju da smisle tolike gluposti.

"Pre dve godine sam bio u vezi sa jednom devojkom, Lori. Bio sam totalno odlepio za njom. Čak toliko da sam je zaprosio, iako nismo bili dugo zajedno", nije tako lako prisećati se kolika sam budala na kraju ispao. No zaista želim da joj pokažem da se sve preboli pre ili kasnije.

"U Mančesteru mi je, kao što i sama znaš, išlo jako loše. Bio sam u užasnoj formi, a i trener je polako prestao da veruje u mene i nije mi davao dovoljno vremena na terenu, pa sam jednostavno odlučio da je došlo vreme da odem. Lion mi se činio kao savršen nov početak i čini mi se da sam bio upravu."

"Pa ako gledamo statistiku otkad si ovde i onu za vreme koje si proveo u Mančesteru, reklo bi se da su u pitanju dva u potpunosti različita čoveka", po prvi put otkako sam joj se danas pojavio na vratima se osmehne. Drago mi je da je tako.

"Da si me tad poznavala kao sad, i da sam ti došao i rekao da želim da pređem iz Mančestera u Lion, šta bi mi rekla? Da je to loš potez ili bi me podržala?", iako je ovo samo hipotetičko pitanje, njen odgovor može mnogo toga da kaže.

"Naravno da bih te podržala. Nijedan fudbaler ne treba da ostane u klubu, u kom se ne oseća dobro, samo zato što je to veliki klub. Tako najlakše možeš sebi da upropastiš karijeru. Koliko je samo mladih talenata propalo tako", nadao sam se da ču čuti ovakav odgovor.

"Nažalost, ne misle svi tako. Na primer, moja verenica je odlučila da me šutne, jer sam prešao u slabiji klub. Osećao sam se užasno glupo i povređeno nakon što se sve to desilo. No vremenom me prošlo. Shvatio sam da nisam ja taj koji je ispao glup."

Mnogo puta sam čuo za sebe da sam narcisoidan i egoističan, ali to je daleko od istine. Samo sam naučio da cenim sebe. Znam koliko vredim i ne dozvoljavam da me bilo ko ponižava.

Osmehnem se, svestan da se sve loše dešava s nekim dobrim razlogom.

Da sam ostao s njom, verovatno nikad ne bih upoznao Liu. A iskren da budem, Lori je miljama daleko od Lie i to ne u pozitivnom smislu. Sve što sam ikad pomislio da idealna devojka treba da ima, Lia ima.

"Joj, Memf, zaista imaš loš ukus. Gde li samo nalaziš te sponzoruše?", po prvi put ne slušam kako me neko sažaljeva nakon što je čuo moju priču.

"Ne bih se baš složio da imam loš ukus", pogledam je uz osmeh, iako nisam sigurna da me shvatila.

"Šta se desilo u Mančesteru?", ponovo upitam, jer vidim da je spremna da mi kaže. Raspoloženje joj je znatno bolje.

"Priznao mi je da me voli", izgovori to zbrzano, dok rukom nervozno prolazi kroz kosu. E sad je moje raspoloženje otišlo do đavola. Tačno sam znao da mi taj njihov odnos ima previše čudan vajb za samo prijatelje..

"I? Šta si mu rekla?", u sebi već počinjem da paničim. Kako bih ja mogao da se poredim s nekim, koga zna toliko dugo?

"Da ovde postoji neko do koga mi je isuviše stalo", pogleda me stidljivo, a meni srce preskače. Zar je zaista ozbiljna?

"Stvarno?", zbunjen sam. Bio sam ubeđen da ne mogu da se poredim s njim. A evo, izgleda da je ona između nas dvojice odabrala mene.

"Najozbiljnije."

"Kako je reagovao na to?", radoznalo je posmatram, svestan da mi je osmeh sve veći i veći.

"Poželeo mi je sreću. Ali iskreno. To me zapravo i dotuklo", razumem je u potpunosti. Nije lako kad znaš da si povredio nekog do koga ti je stalo, pogotovo kad znaš da je i toj osobi iskreno stalo do tebe.

"Žao mi je što nisam bila na utakmici sinoć. Čestitam na pobedi", jebeš tu pobedu. Ova danas mi je mnogo važnija.

"Opusti se. Biće još mnogo utakmica. Ima vremena."

"Memf", najednom se uozbilji, zbog čega se totalno zbunim.

"Ono što se desilo pre neko veče", podseti me na poljubac, na koji je ionako nemoguće zaboraviti.

"Izvini, ali nisam mogao da se suzdržim. Uvek kad sam s tobom, imam samo jednu želju - da ti pokažem koliko mi je zapravo stalo."

"Sviđaš mi se, Lia. Nenormalno", priznam joj, dok je posmatram pravo u oči. Iako sam sve do sad, obično ja njoj pokušavao da se približim, ovaj put me iznenadi.

Spoji naše usne u dug poljubac, prepustivši mi se kompletno. Nakon što nam ponestane vazduha, odmakne se od mene uz osmeh.

"I ti meni."

Eto, smuvala sam ih. Nije zbrzano, zar ne? 😂

Želim da znate da Memfova situacija s ocem, o kojoj sam govorila u nekom od prethodnih delova, i raskid veridbe, o kome je reč gore, nažalost nisu plod moje mašte. To je razlog što mu se toliko divim 🙈💙

𝑉𝑟𝑎ć𝑎𝑚 𝑇𝑖 𝑆𝑒 ✅Where stories live. Discover now