•11•

1.6K 57 2
                                    


"Drago mi je da si se napokon vratila. Bile su ovo duge dve sedmice", Mateo me izgrli, čim se pojavim u kancelariji.

"Meni nije drago. Odmor mi je proleteo takvom brzinom da jedva čekam kad ću na idući", budem u potpunosti iskrena s njim, pa primetim da sam ga iznenadila.

"Ti koja nikad ne ideš na odmor jedva čekaš idući? Znači, Luka je užasno ubrljao ovaj put", kao kakva tračara, odmah se smesti na stolicu preko puta moje i pogleda me ispitivački.

"Ma pusti to. Šta je bilo tako hitno da sam morala da dođem? Luka mi nije rekao ni reči", upitam ga sigurna da ako ko ovde zna, onda je to on, no čini mi se da čak ni on ne zna zašto me Luka pozvao.

"Luka te zvao? Ja sam mislio da ti je prosto dosadilo na odmoru, pa si rešila da se vratiš", potvrdi moje sumnje. Uz frustrirani uzdah se nađem na nogama i odmah krenem ka Lukinoj kancelariji. Izgleda da me je ponovo izmanipulisao.

"Da li je realno da si toliki kreten?", ni ne sačekam da lepo uđem u njegovu kancelariju, a već počnem sa svađom.

"Gospođice Rosi, drago mi je da vas vidim", obrati mi se poslovnin tonom, koji retko kad koristi, pa tek sad shvatim da nije sam unutra. Iz prve prepoznam dečka, koji sedi preko puta Luke, pa se ugrizem za jezik. Oduvek sam volela da se blamiram.

"Zdravo", Leo mi pruži ruku, koju ja prihvatim uz ljubazan osmeh. Uvek je bio jako korektan prema meni. Čak je stao na moju stranu, nakon Lukine prevare, iako Luku zna ceo život.

"Lepo je ponovo te videti ovde."

Pre par meseci je uzeo neplaćeno i otišao u Ameriku. A bio nam je najbolji novinar.

"Šta je bilo tako hitno da sam morala da dođem s odmora?", okrenem se ka Luki, ne trudeći se da sakrijem nezadovoljstvo zbog iznenadnog povratka.

"Ovaj izdajnik se u Americi zaljubio i rešio je da da otkaz. Na stranu naš privatni odnos, ali ako ko zaslužuje njegovu poziciju, to si onda ti", objasni mi zašto me zvao, pa zbunjeno pređem pogledom s jednog na drugog.

"Čekaj, dobiću unapređenje?", u šoku ga posmatram, jer to mi nije bilo ni na kraj pameti.

"Da", Luka klimne glavom, dok me Leo posmatra uz osmeh. Ubeđena sam da on ima prste u ovome i više nego što se na prvi pogled čini.

"Šta to tačno znači?", upitam oprezno, jer želim da se prvo lepo upoznam sa situacijom, pre nego što pristanem na novi ugovor sa Gazzettom.

"Veću platu, veću slobodu i pravo da sama izabereš događaje, koje ćeš da pratiš", Leo nabroji beneficije novog položaja, a ja sve vreme samo klimam glavom.

Baš kad sam ja razmišljala o prelasku u suparnički list, Luka mi ponudi unapređenje. I još dovede Lea, jer zna da ga pred njim neću odbiti. Nekad mi se sviđala njegova promišljenost, no sad mi samo ide na živce.

"U redu", sasvim mirno prihvatim, jer znam da ne mogu da ga odbijem.

"Samo u redu?", Luka me pogleda zbunjeno, jer je očito očekivao da ću skakati od sreće.

"Zapravo, ima još jedna stvar", ako on može da iskoristi Leovo prisustvo, zašto ja ne bih mogla?

"Reci."

"Želela bih premeštaj. Želim da radim francusku ligu", primetim po njegovom pogledu da ovo nikako nije očekivao. Osmeh zablista na mom licu, čim shvatim da sam ga matirala. Nema mi ništa draže.

"Razmisliću o tome", preko volje progovori, samo zbog Lea. Znam da ako se ne izborim za to sad, ništa od svega toga neće biti kad se Leo vrati za Ameriku.

"Pa dobro, Luka, razmisliću i ja o Tuttosportu. Rekla bih da je blanko ček sam po sebi dovoljan da prihvatim njihovu ponudu", pođem da izađem, ali me zaustavi čim se dohvatim za kvaku.

" 'Ajde, Luka, jesi normalan? Nećeš naći nikog kao što je Lia", Leo ponovo stane na moju stranu, zbog čega se iskreno nasmešim. Prosto nema nikakvu šansu da me sad odbije.

"Zašto Francuska? Zar ti nisi navijač Sitija?", pogleda me sumnjičavo, ali rešena sam da mu ništa ne kažem.

"Milano mi je dosadio, a i Francuska mi se baš dopala", kažem ukratko, ne trudeći se previše da mu objašnjavam.

"Ne davi je, Luka. Raskinuli ste", poželim da zagrlim Lea, koliko mi je zapravo od pomoći.

"U redu", Luka uz frustriran uzdah potpiše ugovor, iako se vidi da mu je preko volje.

"Lepo je sarađivati s tobom. Leo, nisi svestan koliko mi je drago što sam te videla", uz osmeh se pozdravim s Leom i napustim Lukinu kancelariju sasvim zadovoljna.

"Šta se desilo?", Mateo me sačeka u mojoj kancelariji, očito jako radoznao.

"Dobila sam unapređenje", i Mateo se iznenadi isto kao ja malopre.

"Unapređenje?", upita u šoku, na šta potvrdno klimnem glavom.

"Drago mi je zbog tebe. To su baš lepe vesti", Mateo se iskreno obraduje, a ja tek sad postanem svesna toga da od skoro neću više imati mogućnost da ga viđam svaki dan.

"Postoji i jedna loša strana", oprezno izgovorim, čime zaradim njegov zbunjeni pogled.

"Idem u Francusku."

"Šta ćeš tamo?", posmatra me širom raširenih očiju.

"Duga priča. Prosto mi treba određena promena", ni samoj sebi nisam jasna, ali nikome ne govorim o situaciji s Memfisom. Ni sama nisam sigurna kako definisati to među nama, ali evo ipak sam spremna da preselim u Lion zbog njega.

"Šta mi prećutkuješ?", pogleda me sumnjičavo, no ja samo slegnem ramenima.

"Ne mogu više da budem u istom mestu kao Luka. Ne želim više da trpim njegove gluposti. Iskoristila sam činjenicu da je Leonardo bio tu i morao je da potpiše ugovor po kom mi je odobren premeštaj u Francusku. Svideo mi se Lion i ne vidim zašto ne bih probala da živim tamo", pojasnim, pa primetim kako me pogledao nakon što sam spomenula Lion. Kao da mu je sve već jasno.

"Ti znaš najbolje", i tek tako se okrene i ode iz moje kancelarije, davši mi do znanja da ga je moja odluka povredila.

Kako je na poslu? 🙈

Zatekne me nova Memfisova poruka. Drago mi je da je ponovo on prvi poslao poruku.

Imam jednu bitnu novost 😊

Kakvu? 😯

Vraćam ti se 🙈

𝑉𝑟𝑎ć𝑎𝑚 𝑇𝑖 𝑆𝑒 ✅Where stories live. Discover now