bölüm diye çok ağladınız KIYAMAM SİZEEE
bol yorum ve oy istiyorum
love you♡
aHHHH!! daddttyyyy
+++
Kaia ile kahvelerimizi içerken yeni uyanmış oğlu ve kızı evin içinde oyuncaklarıyla oynuyordu.
Bir sorun yokmuş gibi davranmaya çalışıyordum ama içim gidiyordu bebek görünce. Hayatımda kucağıma bir kez bile bebek almamış ben, çocuğumun olmayacağını öğrenince kahrolmuştum, içim kararmıştı. Çünkü bu, herkesin isteyebileceği ve bir gün yapabileceği bir şeydi. Ama ben yapamayacaktım.
Gözlerim dolmaya başlarken Kaia koluyla beni dürttü.
"Daldın?"
"Ha, evet."
Omuz silkti ve oğlunu kucaklayıp mama sandalyesine otutturdu. Zane anında ağlamaya başlamıştı ve annesi onu susturmak için her türlü oyunu yapıyordu.
"Aynı babası gibi. İnatçı. Yememek için neler yapıyor.." Tatlı kaşığının içindeki yemeği oğlunun ağzına soktu ama Zane onu geri çıkardı.
Kaia sinirle homurdandı. "Senin ben babana tüküreyim," diye tısladı. Ben kahkaha attığımda elimi çeneme yaslamıştım.
Birkaç dakika sonra zil çaldı. Kaia küfür ederek mama tabağını elime tutuşturdu.
"Tut sen şunu. Ben açıp geliyorum."
O kapıya doğru giderken şaşkınlıkla elimdeki tabağa ve sandalyesinden kalkmak için çabalayan Zane'e baktım.
Kimin geldiğine bakmak için başımı çevirdiğimde, siyah saçlı çekik gözlü bir kız ağlayarak içeri girdi.
"Kaia, Zayn ile kavga ettik." dedi ve Kaia'ya sarıldı.
"Ah gelsene, iki yıkık karşılıklı ağlarsınız!" dedi Kaia kahkaha atarak.
Yanındaki kızla birlikte içeri girdiler ve koltuğa oturdular.
"Ben Carla,"
"Ben de Valeria." Gülümseyerek uzattığı elini sıktım. Ama ağlıyordu ve ben kucağıma ilişen Zaia ile birlikte Carla'ya bakıyordum.
Kaia gülmeye devam ediyordu. Ayağa kalktı ve sandalyede can çekişen oğlunu çıkarıp, çocuklarını salonun köşesindeki oyun yerine bıraktı. Bana döndüğünde elini omuzuma koydu.
"Merak etme. Onların kavgası sizinki gibi değil.. Hangimiz üstte olacak kavgasıdır kesin."
Carla ağlayarak burnunu sildi. "Hayır ya, kelepçe kullanma diyorum, kullanmazsam kalkmıyor diyor." dedi ve tekrar hıçkırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
natural🌸 malik [tamamlandı]
Fanfiction"Ben sadece oğlu için yaşayan bir adamım. Benden aşkına karşılık bekleme."