Bornozumun kuşağını bağlayıp havluyla saçlarımın nemini aldım ve aynanın karşısında taradım. Terliklerimi giyip banyodan çıktım ve yatak odasına girdim. Girer girmez gördüğüm şey beni güldürmüştü.
Zayn Ander'i yatağa yatırmış, kendi de kenara oturmuş onunla oynuyordu. Onu korkutmak için sahte bir sinirle ağzını açtı ve onun minicik ayağını ısırıyormuş gibi yaptı. Ander çığlık atmıştı. Nasıl huzurlu duruyordu onun yanında..
Bebek taklidi yaparak konuşuyordu birde. Başımı kapıya yaslayarak bir süre onu izledim.
"Benim oğlum çok mu tatlıymış," dedi boynunu öperek.
"Çok mu yakışıklı olacakmış benim oğlum!!" dedi ve burnunu dişleri arasına aldı.
Kahkaha attığımda Zayn bana döndü. O da beni gülünce gülümsedi. Yürüyüp yatağa yanlara gittim. Eğilerek Zayn'in dudaklarına uzandım.
Sonra ben de onun yanına oturdum ve oğluşumu kucağıma aldım. "Annem.." dedim saçlarından öperek.
Kucağımda zıplarken Zayn'e baktım. "Javadd nerede?"
"Bahçede Tate ile oynuyor."
"Neden izin verdin ki? Tam iyileşmemişti!" dedim telaşla.
"Ateşi çoktan düşmüştü zaten hava almak istedi."
"Yaa, terlemesin yine!"
Javadd iki gündür hastaydı ve okula gitmemişti. Boğazı ağrıyor ve ateşi vardı. Ama şükür ki ateşi dünden beri normale dönmüştü. İlaçlarını da düzgün kullanıyordu bebeğim benim. Hasta olduğu için de evdeydi gitmemişti okula.
Ander'i emzirirken Zayn de bizi izliyordu.
"Zaneyah'ı almaya ben giderim." dedi Zayn soyunmaya başlarken. Dolaptan kıyafetlerini aldı ve onları giyinmek için yatağa bıraktı.
Zayn bugün Javadd için erken gelmişti eve. Gelmişken de Zaneyah'a sürpriz yapıp onu okuldan kendi alacaktı.
O üstünü değiştirdikten sonra Ander'i ona verdim. Ben de kıyafetlerimi giyinip ortalığı topladım. Bileğimdeki tokayla saçımı dağınık topuz yaptım.
Odayı da topladıktan sonra salona indim. Ander Zayn'in kucağında çığlık atıyordu. Javadd ise Tate ile beraber eve gitmişti. Hemen kollarımı açtım ve o da bana koştu.
"Bebeğim, iyi misin?" dedim saçlarını okşayarak.
"İyiyim annee..İyileştim ben.." dedi oflayarak. Bu çocuğun ergenliği de hiç çekilmiyor..
Yanağından öptüğümde hemen babasının yanına gitti. Zayn de onu öptükten sonra televizyon izledik birlikte.
Ander onun kucağında uyuyakalmıştı. Zayn sessizce onu bana verdiğinde ayaklanmıştı. "Çıkıyorum, geç kalmayayım." dedi fısıldayarak.
"Tamam."
Dudağıma ateşli bir öpücük bıraktı ve ceketini giyinip gitti.
Ben de oğluşumu beşiğine yatırdım. Onu öptüm ve kokladım. Çok tatlı uyuyor..
Kapısını kapatıp mutfağa indim. Tate'in maması ve suyu bitmişti, kaplarını doldurup Javadd'ın ilaçlarını ona götürdüm. Ona uzattığım suyu ve ilacı alıp içti.
"Aferin benim oğluma." dedim saçlarını karıştırıp. Sırıttı ve bana sarıldı.
"Okula ne zaman gideceğim?" diye sordu.
"Artık tamamen iyiysen yarın gidersin."
Başını salladı ve kendine çizgi film açtı. O dalmış izlerken ben de kendimi kaptırmış bir şekilde evi temizledim. Çocukların en sevdiği yemekleri yaptım ve bir yandan da kendime müzik açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
natural🌸 malik [tamamlandı]
Fiksi Penggemar"Ben sadece oğlu için yaşayan bir adamım. Benden aşkına karşılık bekleme."