elli iki

5K 220 162
                                    

Ağlamaya az kalmış bir haldeyken önümüzde duran mağazaya girmemek için Kaia'yı vazgeçirmeye çalışıyordum.

"Kaia dönelim."

"Kes."

"Ya ama ben girmem buraya."

"Sokarız."

Bir avmdeydik ve Kaia nereden biliyorsa burayı, avmanin en üst katında, bir mağaza vardı. Erotik tarzı bir yerdi.

"Hem sen nerden biliyorsun burayı?"

Havalı bir edayla bana bakmaya başladı. "Bir gecede iki çocuk nasıl yapıldı sanıyorsun hayatım?"

Beni çekerek oraya soktu ve çok, kışkırtıcı görünen iç giyim tarafına doğru yürüdük.

Kaia gözüne kestirdiği bir takımı alıp bana uzattı. "Al dene şunu."

"Ben asla giymem bunu!"

"Soru sormadım."

Zorla da olsa kabullenerek tuttum. Mağazada dolaşmaya devam ederken Kaia kırbaça benzeyen garip bir alet tuttu. "Ay, bunu da kendime mi alsam..Zayn bana bununla vururdu.."

Kendinden geçme şekline şaşırsamda bu beni daha çok utandırmıştı. Kolumdan çeke çeke beni kabine itti.

Denedikten sonra üstümü değiştirip kabinden çıktım. "Tamam oldu."

"İyi hadi alıp çıkalım."

"Sonra?"

Kaia bana deliymişim gibi baktı. "Kızım daha ne sonra. İstersen yatağa da ben gireyim?"

Tamam, haklıydı. Ama..Böyle şeyler değişik geliyordu bana.

"Hayır öyle değil. Yani neden bu kadar plan yapıyoruz anlamadım."

Kaia sabır dileyerek gözlerini kapattı ve sakin kalıp koluma girdi. Mağazada yürümeye başlamıştık ve ben pür dikkat onu dinlemeye başladım.

"Hayatım, azıcık sen yöneteceksin. Erkekler yatakta dominant kadın sever. İçindeki şeytanı ortaya çıkaracaksın."

"Nasıl yapacağım onu?"

"Bu böyle olmayacak. En iyisi Carla'dan link istemek.."

"Benden bu kadar. Artık top sende. Çocuğu yolla kaynanana. Hoop akşam başlayın tedaviye. Hahaha." diye de devam etti.

"Çok edepsizsin Kaia."

"Hadi çabuk çıkalım da daha sana kıyafet alacağız. Çocuklar uyanmadan dönelim yoksa Carla onları camdan atar."

Bana öpücük attı ve o da aldıklarını ödedikten sonra avmden çıktık.

Tanrım lütfen yardımcım ol.

+

Her şey kusursuzdu. Parmağımdaki yüzüğü okşayarak oturmuş ve Zayn'in gelmesini bekliyordum. Kaia ve Carla muhteşem bir masa kurmama yardım etmiş ve bütün giysi dolabımı çöpe atıp yerine yenilerini dizmişlerdi..

Onların halini düşündükçe gülüyordum. Onlarla tanışana kadar ağladığım ve çok üzgün olduğum bir dönemdeydim ama sanki karşıma çıkmaları bir mucize gibiydi, moralimi yerine getiriyorlardı.

Televizyona dalmışken telefondan mesaj sesi geldi. Hemen elime alıp uygulamaya girdim.

Kaia, "Muhteşem Kaia ve diğerleri" grubunu kurdu.

carla: ağzına sıçayım senin tam sakso çekecekken bildirim geldi

kaia: OHA KANKA PARDON CÖDŞSĞÜQDŞGLĞSWĞDŞĞCCŞBÖZÇÇVŞDŞCÇCŞÜWİQÇSĞFÇCÖSĞWŞDÖC

natural🌸 malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin