Gözlerimi açtığımda saatlerce uyumama rağmen hala uykusuzdum. Kocaman esneyip yastığıma sıkıca sarıldım.
Vücurumun ağırlaştığını hissediyordum. Günden güne hareket etmem zorlaşıyordu, sürekli yorgundum, hep uyuyordum, yemek yiyiyordum..Tamamen dengem bozulmuştu.
Yataktan yavaşça doğruldum ve artık kocaman olmuş karnımı sevmeye başladım. Benim bebeğim artık yedi ayını doldurmuştu. Ama çok hareket ediyordu.
"Günaydın anneciğim." dedim karnıma bakarak.
Zar zor ayağa kalkıp banyoya girdim. Çok yavaş hareketlerle yürüyüp yüzümü yıkadım, güzelce kurulayıp odaya geri döndüm.
Odaya yaklaşan sesleri duydukça dikkatimi oraya verdim.
"Hayır Javadd!"
"Baba nolur!!"
"Hayır dedim. Çabuk ayakkabılarını giyin geliyorum." dedi Zayn yanıma geldiğinde.
Sonra bana döndü ve gülümseyerek yaklaştı. "Günaydın tombiğim benim." dedi yanaklarımı sıkarak.
Ne!
Dehşetle dolan gözlerimi kocama açmıştım. Ne!
"Tombik mi?" dedim ağlamaya başlayarak. Kendimi yatağa bırakıp ağlamamı arttırdım.
"Niye ağlıyorsun?"
"Tombik miyim ben?!" dedim göz yaşları içinde. İçimi çeke çeke ağlıyordum.
"Ya, Val. Şaka yaptım.." dedi bana sarılmaya çalışarak.
"Çekil!"
Neredeyse bağırarak ağlıyordum. Dalga geçiyor benimle ya. Ne var yani yedi ay içinde dokuz kilo aldıysam?!
"Güzelim, ama ağlama lütfen. Şaka yaptım." Panik olmuştu ve beni nasıl susturacağını bilmiyordu.
"Tombik olduysam ne olmuş yani?!" dedim ağlayıp bağırarak. "Sevmeyecek misin artık beni?!"
"Ya saçmalama ben öyle bir şey mi dedim?!"
"Yok yok ben anladım sen beni sevmiyorsun." dedim ağlayarak yatağa uzanıp.
Hemen arkama sarıldı ve boynumdan öpmeye başladı. "Val, özür dilerim. Ama sen de abartıyorsun?"
"Tamam tamam, haklısın. Tombik oldum ben. Bir de çirkinsin de tam olsun."
Niye böyle ağlayıp tepki veriyorum ben de bilmiyordum.
"Öyle demek istemediğimi biliyorsun, bebeğim. Niye böyle tepki verdin?"
Hiç cevap vermeden sakinleşmek için bekledim. O saçlarımı okşarken yavaşça arkamı döndüm.
Onun yüzüne baktığımda şefkatle bana bakıyordu. "İyisin sen değil mi?"
"Of Zayn, bir trip attırmıyorsun.." dedim omuz silkerek.
"Javadd'ı okula bırakıp geleceğim. Sen görürsün o zaman tribi."
"İşe gitmeyecek misin?"
"Geç gideceğim."
"İyi."
Sonra karnım eğilip öptü ve kulağını çevirdi. "Sen annen gibi tripçi olma kızım. Tamam mı babacığım?"
Zayn salak gibi cevap beklerken sinirle yastığa uzandım. Zayn ona atacağımı anladığı için hemen kaçtı.
Aptal herif.
+
Büyük bir zevkle arabanın içinde aşerdiğim yemekleri yerken Zayn ise bezmiş bir ifadeyle bana bakıp arabayı kullanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
natural🌸 malik [tamamlandı]
Fanfic"Ben sadece oğlu için yaşayan bir adamım. Benden aşkına karşılık bekleme."