elli dört

5.5K 230 105
                                    

MERHABA!!!!

BEN YAPTIM NASIL OLMUS LN!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BEN YAPTIM NASIL OLMUS LN!!!!

anan da mi şopcuydu be kızııım😏

neyse siz bol bol yorum yapın fikirlerinizi isteklerinizi belirtin

kitap sizce nasıl ilerliyor?

BUT ZADDY IS ON FIRE!!!

+++

Zayn

Karşımda oturan kadın masadaki peçeteyi alıp göz yaşlarını sildiğinde çok fazla gergin hissediyordum. Çok çaresizdi, onun için çok üzülüyordum, ama benden istediği şeyin ne kadar zor olduğunu da görmüyordu.

"Senden tek bir şey istiyorum, Zayn."

Burnunu çekti ve sakin bir nefes aldı. "Onun hayatına veya yaşamına karışmayacağım söz. Sadece bir kere görmek istiyorum. Buna hakkım var."

"Bana ilk geldiğin gün, sana ısrarla söyleyelim dedim. Ama kabul etmedin ve altı ay kayboldun ortadan. Şimdi gelmiş benim hakkım diyorsun. O kızın hakkı ne olacak?"

Başını eğdi ve ağlamaya devam etti. "Mecbur kaldım, anlamıyorsun."

"Mary, bak, Valeria zaten zor günler geçirdi. Ben ona bunu nasıl söylerim?"

"Yanında olmak istiyorum artık. Ona her şeyi anlatacağım. Eğer beni istemezse karşısına çıkmam. Ama bir kere, sadece bir kere görmek istiyorum."

Öyle kötü ağlıyordu ki, ben de kötü olmuştum. Çok garipti, yani, Valeria'yı tanıdığımda böyle bir hayat hikayesi beklemiyordum. Benim hazmetmem zaman almışken bunu onun anlaması nasıl olacaktı bilmiyorum.

Ağlamaktan konuşamayacak hale geldiğinde benim de gözlerim dolmuştu, ona biraz daha yaklaştım ve bir bardak su uzattım.

"Böyle bir hayatı ben istemedim, yemin ederim istemedim. Onu bırakmayı istemedim."

Kolumdan destek alarak doğruldu. Kendine gelmeye çalışıyordu.

Mary altı ay önce muayahaneme geldiğinde bana Valeria'nın onun kızı olduğunu söylemişti. Böyle bir şeyi hem anlamak hem anlatacak olmam kaldıramadığım bir yüktü.  İnanmamıştım önce. Dna testi yaptırdığımda yüzde doksan dokuz annesi çıkmıştı.  O zamanlarda nasıl şok olduğumu hatırlıyorum, Valeria'ya defalarca kez söylemek istedim ama annesi engel olmuştu. Ona çok kızmıştım. Valeria'yı neden bırakıp gitti, neden onu evlatlık verdi hepsini merak etmiştim. Ama Valeria'yı bıraktıktan yıllar sonra başka bir adamla evlenip çocuk yapması beni daha da kızdırmıştı. Eşi ve çocukları Mary'nin yıllar önce bir kızı olduğunu ve onu bıraktığını bilmiyormuş, bu yüzden onlara anlatmak için altı ay önce gitmişti ve birkaç hafta önce dönmüştü.

natural🌸 malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin