Çürük

10.8K 207 2
                                    


Sırtımı tamamıyla onun gövdesine yaslamıştım, nereden bulduğunu bilmediğim bir sigara dudakları arasında usulca yanıyordu. Ellerimin ıslak olmasına aldırmadan sigarayı dudakları arasından alıp birkaç nefes çektim ve kalanını umursamazca suya bıraktım, sigara ince bir tıs sesiyle sönerken ne kadar gergin olduğunu yeni fark ediyordum.

Sanki varolduğumdan beri bulunmam gereken yer orasıymışcasına omzuna yatırdığım başımı biraz kıpırdatıp yüzümü boyun girintisine döndürdüm.

Kirli sakalları yüzünde yayılmıştı. Parmak uçlarımı çenesindeki sakallarda gezdirdim. Ona dokunmamı seviyordu.

Parmaklarım dudaklarına yaklaştırdığım zaman tüy kadar hafif bir öpücüğü parmak uçlarıma kondurdu. Bu hareketinden cesaret alarak "Kimmiş?" diye sordum.

Dudakları üstünde kaldığından hafifçe kıpırdatmayı sürdürdüğüm parmaklarıma bir öpücük daha kondurdu.

"Bulacağım."

Az önceki itirafının etkisi sürüp giderken soluk pembe dudaklarına biraz daha baktım.

"Hala merak ediyor musun?" Aradaki kopukluktan sorduğumun ne olduğunu kavrayamadı. Açıklamaya devam ettim,

"Aramızdaki şeyin nasıl bu kadar kolay geliştiğini, her şeyi nasıl bu kadar kolay kabullendiğimi?"

"Kafamı bu kadar çok karıştıran," gözleri sanki ben orda yokmuşum gibi uzaklara daldı.

"Ama bu kadar kolay görmezden geldiğim başka bir şey daha olmadı." Sesindeki gerginlik tüm hücrelerime işliyordu.

"Öyleyse beni sandığın kadar tanımıyorsun demektir." Hafifçe gülse bile ne demek istediğimi anlamak için aceleci olduğu gözlerinden anlaşılıyordu.

"Hiç kimse Cihangir, hiç kimse, hiçbir şey, hiçbir durum bana istemediğim bir şeyi yaptıramaz. Ne olursa olsun, sonu ne kadar acılı olacak olursa olsun. Ve buna senin durumun da dahil. Ya da bizim durumumuz. İstemeseydim, burada olmazdım, başka bir yolunu bulurdum. En kötü durumda bile bulurdum. Hep buldum..." Yüzüme garipçe bakıp dinlemeye devam etti.

"Kapıda yüzlerce adamın olabilir, belki bu şehrin yarısı ağzından çıkan bir lafla hizaya gelecek olabilir, elindeki video bir ömür hapiste çürümeme yetecek olabilir ama yine de senin sözlerin beni bağlamaz. Ben istemediğim sürece senin istediklerin bir hiç." Yanından sıyrılıp tek bir hamlede kucağına oturdum. Ani hareketim küvetten biraz su taşmasına sebep olurken geniş omuzlarına sıkıca tutundum.

"Deneyebiliriz istersen."

Günah Tohumu (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin