Zazvonil mi mobil a mě to vzbudilo. Podíval jsem se na display a volal mi Jace.
"Co je?" Zeptal jsem ospale.
"Hej kámo, čekám před domem." Odpověděl.
"Si děláš prdel? Dnes jsem do školy nechtěl kurva!" Vyjel jsem.
"Klid Olivere, ale parta na nás čeká." Odpověděl Jace.
"Bože, tak čekej. Jdu si dát sprchu." Řekl jsem otráveně a típl hovor.
Vstal jsem z postele a šel do koupelny. Vlezl jsem do sprchy a pustil horkou vodu po svém potetovaném těle. Namočil jsem si své hnědé vlasy a cítil příjemné uvolnění.
Po sprše jsem se oblékl do černých roztrhaných džínů a černého trika. V kuchyni u stolu seděli rodiče.
"Dobré ráno, zlato." Pozdravila mě matka, ale já neodpověděl.
"Odpověz své matce, Olivere." Řekl můj povedený otec.
"Ty drž hubu. Nejdřív se taháš s těma štětkama a teď si chceš hrát na slušnou rodinu?" Zařval jsem na něj.
"Nebuď drzej!" Fotr zařval zpátky, ale já na něj jen vztyčil prostředníček a odešel z domu. Venku čekal Jace. Potetovanej týpek s hnědými vlasy. Máme oba zelený oči a je to celkem kretén.
"Čus bro." Pozdravil a dal mi pěstí do ramene.
"Nazdar." Odpověděl jsem otráveně.
"Jedeš se mnou nebo jedeš svým autem?" Zeptal se.
"Jedu svým." Odpověděl jsem a šel ke svému černému BMW.
Jace čekal až vyjedu a pak jel za mnou. Cestou jsem přemýšlel nad svojí matkou. Jak mu tohle může odpouštět? To je takovej čůrák.Vystoupil jsem z auta a u školy stála naše parta. V partě jsem já, brunet potetovanej frajer, Jace brunet potetovanej blbec, Layla blonďatá děvka, která mi ho vždycky vykouří a tetování zmiňovat nemusím. Všichni je máme. No potom Lucas, celkem normální týpek s černými vlasy a potom Beth, která má červený vlasy a je to asi moje nejlepší kámoška nebo nějak tak.
"Čaukooo." Řítila se ke mně Layla a začla mě líbat. Měla krátkou sukni, takže jsem hned dal ruce pod ní. S Laylou nic nemám. Nic k ní necítím. Já nerandím. Vztahy mě spíš děsí, než uspokojují.
"Čau." Přišel Lucas a s ním Beth. Drželi se za ruce, ale viděl jsem na nich, že jsou nejistí.
"Přeju." Řekl jsem a Beth se usmála. Mám jí rád. Ví toho o mně nejvíc.
"Hej guys." Začal Jace. "Dnes k nám přijde nová holka. Victorie Jones. Hledal jsem jí na sociálních sítích a jako čumte." Řekl a ukázal nám fotku nějaký brunety s hnědýma očima.
"Je tak sexy." Dodal.
"Jí ošukej." Odpověděl jsem a u toho se zasmál.
"Co mám asi v plánu." Mrkl na mě.
"Není hezká." Ozvala se Layla.
"Jenom se bojíš, že jí Oliver vojede, jako dalších milion holek." Odpověděl jí Jace a já jsem vybouchnul smíchy.
"Drž hubu Jecei." Zařvala na něj Layla.Šly jsme do třídy a sedli si na svá obvyklá místa. Přede mnou bylo jediný volný místo, takže mi bylo jasný, že tu novou holku ten kretén posadí přede mě. Po chvíli se otevřeli dveře a do třídy vešel učitel kokot a za ním šla drobná holka. No drobný jsou pro mě skoro všechny holky, protože měřím 193 cm. Ale ona byla hodně drobná. Poznal jsem, že byla nervózní stejně jako Bethany, když přede mnou držela Lucase za ruku.
"Dobré ráno studenti. Do vaší třídy přibyla nová žákyně, Viktorie Jones. Doufám, že mezi vás zapadne. Prosím řekněte něco o sobě, Viktorie." Usmál se na ní. No jako, každej ve třídě měl tetování a nebo piercing. Ona neměla nic z toho a nebo to nejde vidět.
"Takže jsem Vicky. Je mi sedmnáct a nenávidím, když mi někdo říká Victorie." Odpověděla. Já se zasmál.
"Zajímavé, Victorie." Zařval jsem ze zadní lavice a ona se na mě hned podívala. Nejdřív si mě prohlédla a pak mě zabíjela pohledem. Ostatní se začli smát.
"Olivere Moone, tohle je hnus! Je to její první den a vy se chováte jako hlupák." Zařval na mě učitel a když jsem se podíval na tu novačku, tak měla slzy na krajíčků. Vždyť jsem neřekl nic zas tak hroznýho. Po chvíli utekla někam pryč.
"Olivere, vy si koledujete. Rozplakat tak milou holku první den." Zamračil se na mě učitel. Beth, která seděla vedle mě po pravé straně se na mě taky zamračila a běžela za tou holkou. Nechápal jsem proč. To ona je taková Bad bitch, tak co to má bejt.Z pohledu Vicky
Běžela jsem na záchod, abych nebrečela v tý třídě plný feťáků a punkerů. Otevřela jsem dveře na záchod a svalila se na zem. Po chvíli na záchody vtrhla nějaká dívka s červenými vlasy a potetovanýma rukama. Bála jsem se.
"Vicky." Sklonila se ke mně.
"Oliver je občas debil. Nesmíš si to tak brát." Řekla.
"Byla jsem osm let šikanovaná a myslela jsem si, že je vše konečně pryč, jenže jak se začli všichni smát, tak se to všechno vrátilo." Odpověděla jsem a začla brečet ještě víc. Udivilo mě, že jsem se té neznámé holce tak rychle svěřila. Normálně mi to dělá problém.
Objala mě. Nečekala jsem to.
"Jsem Bethany mimochodem." Představila se a já se na ní usmála.
"Když jsem tě viděla poprvé, tak jsem si myslela, že jseš zlá nebo tak." Řekla jsem a Beth se zasmála.
"Nech mě hádat. Můžou za to moje vlasy, tetování plus piercing v jazyku." Řekla.
"No jo, akorát toho piercingu jsem si nevšimla." Zasmála jsem se.
"No vidíš, směješ se. Můžeme jít do třídy." Řekla Beth a chytla mě za ruku. Já kývla, ale nechtělo se mi tam.Pohled Olivera
Po chvíli přišla Bethany a držela za ruku tu Victorii. Doprovodila jí k místu přede mě a usmála se na ní. Hodil jsem po ní nechápavý výraz.
"Ty drž hubu Moone." Cekla po mně.
Victorie se na mě ani nepodívala. Nějaká blbka. Otočil jsem se na Laylu, která si pozorně prohlížela Victorii.Po škole
"Konečně konec týdne." Zasténal Lucas a držel si u sebe Bethany.
"Jo hele, přijďte zítra ke mně na párty." Řekl jsem.
"Máš jasný." Odpověděla Layla a třela se mé o tělo.
"Pozvěte si koho chcete. Jen ať nejsou nudný." Dodal jsem.
"Okay." Odpověděla Beth a po chvíli odešla s Lucasem. Díval jsem se kam jdou. Šli k Victorii, která vypadala zmateně.
"To, co si dnes předvedl ve třídě bylo fakt hnusný, kámo." Řekl Jace.
"Starej se o svý." Odpověděl jsem hnusně a odešel. Layla mě ale vzala za ruku a táhla mě za školu. Vtrhli jsme do kůlny školníka a začla mě líbat. Zmáčkl jsem jí prdel a jemně jí kousl do krku. Sténala. Odstrčila mě a pak si klekla. Vyndala si moje nářadí z kalhot a dala si ho do pusy. Po chvíli jsem se jí vystříkal do pusy. S Laylou to není nic extra, ale baví jí to. Oblékl jsem si kalhoty a chystal se odejít.
"Olivere." Řekla Layla, když si otírala pusu.
"Hm?" Podíval jsem se na ní.
"Když už ti ho furt kouřím, co kdybychom to spolu zkusili?" Usmála se.
"Myslíš sex?" Zeptal jsem se.
"Ne ty hlupáčku, nebo to taky, ale já myslím vztah." Řekla a já se zasmál.
"Nerandím." Odpověděl jsem a odešel.
"Já se nevzdám!" Vztekala se, ale mně to bylo jedno. Ví moc dobře, že vztah nehledám.Potom, co jsem dorazil domů, jsem si všiml lístečku, který byl na stole. "S maminkou jsme na dovolenou vyrazili už dnes. Máš čas nad sebou přemýšlet a až přijedeme, čekám omluvu! - Táta"
Ten lísteček jsem hned hodil do koše a šel do pokoje se prospat.
Pohled Vicky
"Děkuju moc za odvoz." Usmála jsem se na Bethany a Lucase.
"Nemáš vůbec za co. Hele, nechceš s náma zítra jít na párty?" Zeptala se Beth.
"Ne.. na tohle moc nejsem." Přiznala jsem.
"Ale pojď. Poznáš noví lidi a určitě si uděláš hned kamarády." Řekl Lucas.
"Prosím, prosím, prosím." Kňučela Bethany.
"No tak dobře, půjdu." Odpověděla jsem a Beth zatleskala.
"Tak se zatím mějte." Řekla jsem a vystoupila z auta.
Odemkla jsem dveře a hned mě přivítala mamka, která měla v náruči mojí malou sestřičku Jules. Jsou jí tři měsíce a je to sluníčko.
Chvíli jsem si povídala s rodičema a potom jsem jim řekla o té párty. Dovolili to, což mě moc neudivilo. Věří mi a jsem za to neskutečně ráda.
Potom jsem šla nahoru, vykoupala se a převlékla do pyžama. Chvíli jsem byla na mobilu a psala si s Bethany. Dala mi svý číslo. Už teď jí mám strašně ráda.
Potom jsem odložila mobil a zkoušela usnout.
ČTEŠ
I Hate You Because I Love You✅
RomanceNa začátek chci říct, že to je můj první zkušební příběh. Nečekala jsem, že to bude mít takový ohlas a moc děkuji. A ano, ze začátku jsem se moc inspirovala filmem/knihou After. "Jseš ke mně tak krutej! Ani nevíš, jak lituju, že ses mi dostal tak ší...