✨25✨

6.3K 189 18
                                    

Začla jsem být opravdu nervózní. Jaký to bude, až ho uvidím? Jak se bude chovat? Nevím, co budu dělat. Rozhodla jsem se, že už půjdu. Vzala jsem si kabelku a vydala se dolů. V kuchyni seděla mamka a krmila Jules.
"Jdeš za Oliverem?" Zeptala se.
"Jojo." Zalhala jsem.
"A zpátky Vickyno." Řekla a já se na ní nechápavě podívala.
"Co je?" Zeptala jsem se.
"Jseš moje dcera, poznám kdy lžeš." Zakroutila panenkama a já věděla, že je zle.
"Tak to vyklop." Řekla.
"Přistěhoval se sem Benji a-" nenechala mě to ani dopovědět.
"Benjamin?! Děláš si prdel?! Ten mi opravdu nechyběl, navíc chodíš s Oliverem!." Začla vyšilovat.
"Já vím, ale mami, on byl ke mně vždycky moc hodnej a pomáhal mi." Odpověděla jsem.
"Ví o tom Oliver?" Zeptala se.
"Ne. Nemusí vědět o všem." Řekla jsem.
"A už děláš chybu. Nemůžeš ve vztahu tajit tak důležité věci." Bouchla do stolu.
"Vážně? To říkáš zrovna ty, která přede mnou tajila, kdo je můj pravej táta!" Zakřičela jsem a Jules se rozbrečela.
"Jak myslíš, ale děláš chybu." Řekla a šla dát Jules do postýlky.
Skvělý, kvůli němu jsem se pohádala s mamkou.
Nehodlala jsem to řešit a vypravila se k Rose. Je to vlastně taková malá restaurace, ale velmi útulná.
Cesta trvala asi patnáct minut a když jsem došla k podniku, tak se mě uchvátila panika. Začla jsem zhluboka dýchat, různě si přehazovat vlasy a klepat se, jakobych byla v nějaký sněžný bouři.
Váhala jsem, ale nakonec jsem vešla dovnitř. Začal na mě mávat blonďatý kluk. Benji. Úplně se mu rozzářil úsměv a já jsem upřímně chtěla umřít.
"Jahůdko!" Rozeběhl se ke mně a silně mě objal.
"Ahoj Benji. Ráda tě vidím." Zubatě jsem se usmála. Sedl si naproti mně a stále se usmíval od ucha k uchu. Naštěstí k nám přišel číšník.
"Dobrý den, co si dáte?" Zeptal se.
"Dám si espresso, co ty Vicky?" Mrkl na mě Benji.
"Jahodový milkshake, děkuju." Usmála jsem se na číšníka a ten jenom kývl a odešel.
"Jahodový, to k tobě úplně sedí, jahůdko." Díval se mi do očí a stále se usmíval. Bylo to už otravný.
"Hele Benji, prosím nepoužívej tu přezdívku." Řekla jsem a on se zarazil.
"Proč? Miluješ jí." Zasmál se.
"Milovala jsem. Teď mi to přijde hnusný." Odpověděla jsem.
"Aha, no dobře, to nevadí." Usmál se. Po chvíli nám číšník přinesl naše objednávky.
"No a co kluci? Našla sis někoho?" Zeptal se.
"No jakože-" Začla jsem, ale on mi skočil do řeči.
"Prosím, řekni že ne. Asi by mě to hodně ranilo kdyby jo. Víš co, furt jsem se nesrovnal s naším rozchodem." Zasmál se.
No kurva.
"Nene, nikoho nemám haha." Nejvíc falešně jsem se zasmála. Jsem kráva, ale nedokážu mu ublížit.
"Tak to je fajn." Mrkl na mě a já se chtěla propadnou někam do pekla.
"No a co škola, kam teď chodíš?" Zeptala jsem se.
"Do Grey's High School, ty?" Usmál se a mně spadl kámen ze srdce. Ta škola je tak třicet minut od tý mojí.
"Maxwell High." S úsměvem jsem odpověděla.
"Škoda, že nechodíme do stejné školy." Zasmutněl a já se naopak radovala.
"Škoda no.." Řekla jsem.
"Vicky?!" Ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a tam stála Bethany.
"Beth?!" Zarazila jsem se.
"Kdo je tohle?" Zeptala se Beth a u toho si nechápavě prohlížela Benjiho.
"Benjamin Lamb. Těší mě." Podal jí ruku.
"Kde je sakra Oliver?!" Zeptala se a já se snažila mimikou naznačit, ať zmlkne.
"Oliver? Kdo je Oliver?" Zeptal se Benji.
"To je Bethany bratranec. Hele Beth, myslím si, že je někde se svojí holkou." Odpověděla jsem. Beth byla zmatená ještě víc.
"Na chvíli si půjčím Vicky, jestli nevadí." Beth falešně usmála.
"No, to celkem vadí." Začal Benji.
"Drž hubu a ty pojď se mnou." Řekla a Benji se zarazil. Šla jsem za Beth, která mířila na záchody.
"Můžeš mi tohle vysvětlit? Ty podvádíš Olivera?!" Zavrčela.
"Ne! Nepodvádím. Tohle je o dost horší." Řekla jsem.
"Co se děje?" Zeptala se.
"Benji je můj bývalý kluk. Bohužel se nastěhoval do sousedství, z čehož nejsem extra nadšená a pozval mě ven. Jelikož jsme se rozešli v dobrým a proti naší vůli, tak jsem to přijmula. Byla to chyba. Řekla jsem mu, že nemám kluka, protože kdybych řekla opak, tak by ho to ranilo, což nechci. Jenže nevím co teď. Prosím, neříkej to Oliverovi. Tohle je fakt špatný." Sesunula jsem se k zemi.
"Bože Vicky. Neřeknu mu to, ale jedině, když s ním přestaneš chodit ven." Zamračila se.
"Já s ním ani ven chodit nechci." Odpověděla jsem.
"Fajn. Stejně se mi nelíbí. Je nesympatickej." Zasmála se.
"To si říkám i já, a to jsem s ním nějakou dobu chodila." Též jsem se zasmála. Beth mi pomohla vstát a šly jsme zpátky. U stolu jsme se objaly na rozloučenou a Beth odešla.
"S těmito lidmi se teď stýkáš? Kazí tě." Řekl Benji.
"V čem?" Zeptala jsem se podrážděně.
"Kvůli nim se ti nelíbí přezdívka jahůdka? Protože to je roztomilý?" Začal.
"Ne, je to nechutný." Usmála jsem se.
"Není to nechutný! Měla by ses s nimi přestat bavit!" Zařval. Co to jako je?!
"Děláš si prdel? Je to můj život." Byla jsem v šoku. Jako co to teď předvádí.
"Jestli mě miluješ, tak bys mě měla poslouchat!" Zavrčel.
"A kdo řekl, že tě miluju?" Zasmála jsem se.
"No asi když jsme se nerozešli kvůli nějakému problému, tak logicky mě stále miluješ." Zamračil se.
"Nechtěla jsem ti ublížit, ale musím to uvést na pravou míru. Mám kluka kterého miluju. To je ten Oliver." Řekla jsem a on se zarazil.
"To mi nevadí. Stejně ho doopravdy nemiluješ!" Odpověděl.
"To se mýlíš. Teprve s ním jsem poznala co vůbec láska je." Zařvala jsem.
"To těžko. Se mnou si zažila lásku!" Též zařval.
"Ty ses mě pomalu bál políbit i na veřejnosti! Jeho dotyky jsou tak příjemný. Příjemnější než tvý! Jsem ráda, že mi panenství vzal on a ne ty!" Bouchla jsem do stolu a pak jsem si uvědomila, co jsem vůbec řekla. Ne že bych lhala, ale Benjamin nebyl jediný v šoku, ale i ostatní co byli poblíž nás.
"Nazdar!" Řekla jsem a dala peníze na stůj. Ještě jsem se omluvila zbytku a co nejrychleji utekla domů. U Rose se asi nějakou dobu neobjevím.
Když jsem došla domů tak jsem sebou plácla o zem.
"Co jsem ti říkala." Řekla mamka, která vyšla z obýváku.
"Já jsem kráva." Začla jsem brečet.
"Pojď sem." Mamka si sedla na zem a pevně mě objala.
"Uděláme si náš zbytek dne a nebudeme myslet na kluky." Dala mi pusu do vlasů a já souhlasila. Tancovaly jsme na písničky, pouštěly si filmy, hrály si s Jules, kupovaly nový dekorace a oblečení a tak dále. Tyhle dny s mamkou jsou nejlepší. Úplně jsem na všechno zapomněla.
Když už bylo pozdě, tak jsme se oblékly do stejných pyžam a šly do ložnice. Rozhodla jsem se, že chci spát s mamkou. Než jsme usnuly, tak mi mamka vyprávěla vtipný historky ze střední.
Když zapomeneme na Benjamina, tak tenhle den byl naprosto dokonalej.

I Hate You Because I Love You✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat