✨42✨

4.9K 170 36
                                    

Od naší baby shower uběhli tři měsíce. Nic moc se nezměnilo až na to, že jsem v osmém měsíci a mám větší bříško, než Bethany, která každou chvíli může porodit.
Co se týče našeho bytu, tak je hotový, jen nás čeká dodělat pokoj našeho syna. Do toho bytu jsem se zamilovala už dávno, ale teď je perfektní. Má charakter.
Minulý týden jsem pomáhali mamce a Paulovi udělat z mého pokoje, pokoj pro Jules. Je to šílený, navíc oslavila své první narozeniny a za chvíli bude teta. Dobře, je to trochu vtipný.

"Lásko?" Ozvalo se z kuchyně.
"Anoo?" Zvýšila jsem hlas.
"Snídaně je hotová." Řekl Oliver a já okamžitě vstala, protože jíst za dva není sranda. Mám furt hlad. Oblékla jsem si župan a vzala jsem si chlupatý bačkory, protože mi je furt strašná zima na nohy. Podívala jsem se do velkého zrcadla a musela jsem se zasmát. Rozcuchaný slon s oteklými kotníky. Výstižný.
Opustila jsem ložnici a vypravila se do kuchyně. U plotny stál sexy Oliver bez trička.
"Tady je moje kráska." Řekl s úsměvem a dal mi pusu na čelo.
"Kráska." Zopakovala jsem s ironií v hlase.
"Myslíš slon." Zasmála jsem se.
"Přestaň s tím. Jsi nádherná. Krásnější těhotnou ženu jsem neviděl." Řekl a já se začervenala. Nevím, jestli to myslí vážně, ale to je jedno. Účel to splnilo, cítím se trochu líp.
"Děkuju." Usmála jsem se a on mi úsměv opětoval.
"Copak děláš dobrýho?" Zeptala jsem se.
"Jen míchaná vajíčka, moc toho nedokážu." Zasmál se.
"To nevadí. Už mám šílený hlad." Řekla jsem a Oliver mi podal talíř s obrovskou porcí.
"Ty mé váze teda nepomáháš." Začala jsem se smát.
"Pro mě budeš sexy i kdybys měla dvě stě kilo." Řekl a to mě donutilo se zasmát ještě víc, protože oba víme, že to není pravda. Kdybych měla dvě stě kilo, tak by se v mém objetí ztratil.
"Měli bychom už vymyslet jméno pro našeho prince." Změnil téma dvě stě kilo na téma náš syn, což jsem byla ráda.
"Jo, to máš pravdu." Odpověděla jsem, mezitím co jsem si dala velký sousto vajíček.
"Viktor." Řekl a já se málem udusila.
"Zapomeň." Zakašlala jsem.
"Proč? Je to hezký." Zasmál se.
"Strašně. Ne, bude to Oliver." Řekla jsem.
"Ne to ne. Musíme vymyslet něco originálního." Odpověděl.
"Tak dnes sestavíme postýlku a u toho budeme vymýšlet." Navrhla jsem.
"Souhlasím. To je dobrý nápad." Usmál se.
"Jdu si dát sprchu." Dodal a při odchodu mi dal pusu.
Ten kopec vajíček jsem snědla poměrně rychle, takže jsem se dala do úklidu kuchyně. Když jsem dávala talíř do myčky, tak mě malej kopl. Vždy mi to vykouzlí úsměv na tváři, i když to jsou občas perdy.
Když bylo uklizeno, tak jsem se vrátila do ložnice a převlékla jsem se z pyžama do černých delších šatů, které na sobě měly květy. Vlasy jsem si učesala a udělala z nich drdol.
"Tady tě mám." Do ložnice přišel nahý Oliver.
"Olivere!" Vykřikla jsem a otočila hlavu k oknu. Oba jsme se začali smát.
"Se ti už nelíbím?" Zeptal se a udělal psí oči.
"Samozřejmě, že líbíš, ale kvůli tomu nemusím dostat infarkt." Zasmála jsem se. Omotal si osušku kolem těla a zezadu mě objal.
"Miluju tě." Zašeptal mi do ucha. Vždy mě to zahřeje u srdce. Nikdy z toho nebudu unavená.
"Miluju tě." Usmála jsem se do zrcadla, do kterého se díval i on.
"Obléknu se a můžeme jít na tu postýlku." Řekl.
"Dobře." Usmála jsem se.
"Nebo to půjde i bez oblečení?" Zvedl obočí a já se zasmála.
"Olivere Moone!" Zařvala jsem na cestě z ložnice. Šla jsem do pokoje malýho. Je vymalováno, kluci nám pomohli vybavit celý byt, ale rozhodli jsme se, že pokoj našeho syna chceme udělat celý sami, takže jsou všude krabice a my musíme vše sestavit, ale to nám nevadí. Děláme to pro naše štěstí.
Přešla jsem k oknu a dívala se na krásný výhled. Někdy si říkám, co jsem tak dobrého udělala, že jsem si zasloužila takový dokonalý život. Ano, ještě před pár měsíci jsem si myslela, že mám ten nejhorší život plný bolesti, ale to se hned změnilo. Teď si nedokážu představit nic lepšího, protože mi připadá, že nic lepšího ani není.
______________________________________
Už bych to opravdu měla dopsat 😂❤️ snad se vám to líbí, jestli to vůbec ještě někdo čte 😬💞
Momentálně jsem v karanténě, takže bych to dopsat jako mohla😄 a co vy? Myslíte, že zavřou školy? A chcete to vůbec? Já bych to asi i brala i když miluju novou školu 😄

I Hate You Because I Love You✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat