"Victorie, sakra vstávej!" Ozvalo se z chodby a já rychle vyletěla z postele. Podívala jsem se na hodiny a bylo skoro osm.
Do háje!
Rychle jsem šla do koupelny si vyčistit zuby. Přesunula jsem se ke skříni a vybrala si červené tílko a černé džíny. Vytáhla jsem černé boty na podpatku a běžela i s taškou do kuchyně. V tu chvíli mi došlo, kde je sakra Beth?
Podívala jsem se na mobil a tam byla zpráva, že dnes nepřijde do školy, protože její mamka má nějaký sezení na které musí jít. Dnešek začíná fakt krásně.
"Mami!" Zařvala jsem.
"No?" Přišla za mnou.
"Hodíš mě prosím do školy?" Zeptala jsem se.
"Jo. Stejně se mnou chtěl mluvit ředitel." Odpověděla.
"Proč?" Zeptala jsem se udiveně.
"To netuším. Snad neděláš problémy." Zasmála se.
"Tsss, co jsem ty?" Též jsem se zasmála.
"No to nejsi. Počkej tady. Musím vzít Jules." Řekla a já kývla.
Po chvíli se vrátila i s Jules. Já k ní hned přiběhla a dala jí pusu. Šli jsme do garáže, kde bylo zaparkované bílé, obrovské auto. Mamka dala Jules do sedačky a já se posadila dopředu.
"Tak jedem." Řekla mamka a usmála se.
"Mami, proč se nemáte s babičkou rády? Může za to jenom odlišnost a nebo tu je něco dalšího." Začla jsem konverzaci.
"Vicky věř mi, že pravdu vědět nechceš." Řekla a začla se smát.
"No, tak teď to chci vědět ještě víc." Zasmála jsem se.
"Slib mi, že až ti to řeknu, tak se na mě budeš pořád dívat stejně." Řekla víc seriózně.
"Slibuju." Odpověděla jsem. Bože co to bude.
"Když jsem byla na střední, tak naše parta byla šílená. No a Dylan byl takovej ten typickej šprt. Jednoho dne jsme si dali sázku, že ho na párty zfetujeme. Nejdřív na tu párty nechtěl, ale přemluvili jsme ho. No a povedlo se. Když byl sjetej, tak byl vtipnej a strašně sexy. Šíleně mě přitahoval, takže jsem se toho využila a sbalila jsem ho. Ještě v ten jsme se spolu vyspali a tadá, jseš na světě." Řekla.
"Panebože, mami!" Zařvala jsem a začla se smát.
"No a od tý doby mě nesnáší. Já tu starou ochechuly taky nemusím hele." Řekla a začla se taky smát.
"Věříš na lásku?" Zeptala jsem se.
"Hele, mám s tím šprtem dvě děti a furt jsem neutekla, takže jo, věřím." Odpověděla a já se zasmála.
"Copak. Něco s Oliverem?" Zeptala se starostlivě.
"Ne to ne. Všechno je skvělý." Zalhala jsem.
"Jseš do něho zamilovaná?" Zeptala se mě. V tu chvíli mi úsměv zmizel.
"Jo.." Odpověděla jsem a hned jsem se chtěla plesknout. Lžu a lžu. Nic jinýho.
Co když nelžu?!
"Já vím. Včera jsem se o tom přesvědčila. Promiň, že jsem vás vyrušila. Mohla sis užít." Řekla a mrkla na mě.
"Mámo!" Bouchla jsem jí do ramene a začly jsme se smát.***
Vystoupily jsme z auta a mamka vzala Jules. Před školou už skoro nikdo nebyl. Pochopitelně. Šly jsme do budovy, ale chodby byly plné. Nechápala jsem. Vždyť je vyučování.
"Tady jsi!" Přiběhl ke mně Oliver a dal mi pusu. Upřímně? Ani trochu mi to nevadilo.
"Ahoj Olivere." Ozvala se mamka.
"Ahoj Kath. Jéé Jules!" Rozzářil se a hned k ní běžel. To bylo tak roztomilý.
"Proč není vyučování?" Zeptala jsem se.
"Celá škola jdeme do tělocvičny. Je nějaká beseda s ženskou, která byla závislá na drogách." Odpověděl mezitím, co si hrál s Jules. Držela jeho prst a já se mohla rozpustit.
"No nic. Nerada vám kazím srandu, ale musím jít za ředitelem. Poradíte mi cestu?" Zeptala se mamka.
"Jojo. Je to nahoře. Hned ty první dveře." Řekl Oliver a mamka se na něj usmála.
"Tak pa." Rozloučila se a odešla.
"Proč za ředitelem?" Zeptal se Oliver.
"No to nevím." Odpověděla jsem.
"Že by měla Victorie Jones nějaký problém?" Zavtipkoval.
"Nestraš!" Bouchla jsem ho a on se začal smát. Potom si mě přitáhl blíž a dal mi pusu na čelo. Ten kluk mě úplně mate! Ale je sweet..
"Všichni si běžte sednout do tělocvičny!" Ozval se nějaký učitel. Oliver mě vzal za ruku a šli jsme.
Sedli jsme si na vedle sebe. Všimla jsem si jak mě Layla zabíjí pohledem. Byla sama.
"Kde je Jace?" Zeptala jsem se.
"Na týden ho vyhodili ze školy kvůli tomu, že posprejoval záchody." Zasmál se.
"To je magor." Odpověděla jsem se smíchem.
"Prosím pozornost!" Řekl hlasitě učitel biologie.
"Přijela sem paní Harperová, která vám popovídá o tom, jak jsou drogy špatné a co s vámi můžou udělat." Řekl.
"Takže dobrý den. Jmenuju se Martha Harperová a byla jsem několik let drogově závislá." Řekla starší paní. Nevypadala úplně nejlíp, ale tak to se dalo čekat.
"Když se úplně upřímně zeptám. Kolik z vás, se už s drogami setkalo?" Zeptala se. Přihlásilo se nespočet lidí. Oliver se taky přihlásil. Podle mě jich bylo víc, akorát se báli přiznat.
"Vím, jaký to je super pocit, ale ničí vás to. Abyste mi věřili, tak vám povím můj příběh." Řekla. Měla trochu problémy s mluvením.
"Když jsem byla ve vašem věku, všechno bylo krásný. Dělala jsem balet, chodila na koncerty oblíbených kapel a měla jsem perfektní známky. Určitě všichni víte, že v osmdesátých letech se stal nejvíc populární drogou kokain a heroin. Kokain se dal jednoduše sehnat a já věděla, že moje oblíbený kapely na tom jedou. Myslela jsem si, že na tom není nic špatného, že je to normální. S nějakou mojí kamarádkou jsme šly do klubu, kde jsem se setkala s jedním klukem. Pozval nás na drink a my pochopitelně neodmítly. Byl dost pěknej a my byly mladý a hloupý. Vytáhl pytlíček a v tom byl kokain. No a jelikož jsme byly opravdu hloupý, tak jsme to vyzkoušely. Bylo to úžasný. Potom jsem chtěla víc a víc. Začla jsem si ho kupovat od různých dealerů. Potom jsem zjistila, že můj nejoblíbenější baskytarista Nikki Sixx z Mötley Crüe si začal píchat herák. Nerozmýšlela jsem. Chtěla jsem taky. Když on, tak já taky. K heráku jsem se dostala kupodivu taky jednoduše. Ten pocit byl lepší, než u nějakýho kokainu. Byla jsem závislá. A moje závislost trvala vážně dlouho. V prosinci roku 1987 ve zprávách říkali, že Nikki Sixx zemřel. Taky že jo. Svým způsobem. Předávkoval se herákem, ale v sanitce ho potom oživili. Naštěstí. To mě ale neodradilo. Já ten heroin potřebovala. Sekla jsem s baletem, rodina se mi odcizila a já měla jen drogy a tu euforii. Přestala jsem chodit do školy, což neslo důvod, že mě vyhodili. Nevydělávala jsem si. Rodina se mě zřekla. Začla jsem bydlet na ulici. Divím se, že jsem to přežila. Nebýt mé sestry, tak jsem mrtvá. Ona jediná mi pomohla. Chodila jsem na odvykačku. Nebylo to vůbec jednoduchý. Chtěla jsem se několikrát zabít, ale jsem tady. Živá a relativně i zdravá. Hlavně jsem šťastná. Miluju svůj život i bez toho pocitu euforie. Drogy vás tak silně dostanou. Zničila jsem si budoucnost profesionální baletky a stala jsem se neplodnou. Děti jsem si tak strašně přála, ale bohužel je pozdě. Místo toho mám doma takovou zoo. Hlavní ale je, že mě moje rodina má opět ráda. Tohle je důvod, proč jsem ráda, že jsem řekla drogám sbohem. Už ani nemívám chuť na nějaký hloupý kokain. Jsem na sebe pyšná, ale zároveň se za sebe stydím. Tohle je můj příběh jak mi drogy zničily život. Teď ho zase napravuju, ale už nikdy nebude perfektní. Proto vám říkám, vyhněte se stejnému osudu jako jsem měla já. Radujte se bez drog. Je to těžší, ale stojí to za to." Řekla a mně stékaly slzy po tváři. Ta ženská je kurva silná. Oliver se na mě podíval a obal mě.
"Neplakej." Zašeptal.
"Prosím, přestaň s drogami." Vzlykala jsem a on mi dal pusu do vlasů.
"Neboj se o mě Vee." Řekl a přitiskl si mě k sobě.
"Bojím sakra. Nedokážu si tě takhle přestavit." Odstrčila jsem ho a zahleděla se mu do očí.
"Já nefetuju. Jen občas si dám marihuanu, ale to nic není. Tvrdý drogy neberu a ani nehodlám." Řekl a položil svojí ruku na mé stehno.
"Nic není? Je to stále droga." Zakroutila jsem panenkama.
"Fajn přestanu. Kvůli tobě." Usmál se.
"Vážně?" Zeptala jsem se udiveně.
"Jo, Vicky. Jsi lepší než tráva." Mrkl na mě.
Potom jsme se všichni rozloučili s Marthou a šli do třídy. Nakonec vyplynulo, že žádný vyučování nebude a že můžeme jít domů. Oliver se nabídl že mě odveze. Já souhlasila, protože stejně bych neměla jak odjet.***
"Jdeš se mnou?" Zeptala jsem se, když zaparkoval před barákem.
"Samozřejmě." Odpověděl.
Vystoupili jsme z auta a šli domů. V kuchyni u plotny stála babička a dělala něco k jídlu.
"Čau babi. Co tady děláš?" Zeptala jsem se.
"Aaa Victorko moje, pojď ke mně!" Rozeběhla se a objala mě tak, že jsem se pomalu nemohla ani nadechnout.
"Přišla jsem se podívat na svoje krásné vnučky, ne?" Zasmála se. Divný. Nikdy za náma nechodila.
"A kdopak je tohle?" Podívala se za mě.
"Tohle je Oliver, babi." Řekla jsem.
"Dobrý den." Usmál se.
"No dobrý. Vy spolu chodíte?" Zeptala se.
"Ano." Oliver za mě odpověděl.
"No, máš vkus na punkery jako tvůj táta." Řekla znechuceně. Zakroutila jsem panenkama.
"Kde je mamka?" Zeptala jsem se.
"Prý něco koupit. Stejně si šla koupit ten pervitin, nebo co to je." Odpověděla.
"Babi!" Okřikla jsem ji.
"Uvědom si, že to je moje máma a ona nefetuje." Zařvala jsem. Dotklo se mě to a taky jsem si hned vybavila Marthu. Mamka měla problémy s drogami, ale díky bohu už je několik let čistá.
"No co. U tvý matky člověk nikdy neví." Řekla s takovým namyšleným tónem.
"Víš co? Už drž kurva hubu, ty stará škeble." Zařvala jsem. Překvapila jsem sama sebe. Cítila jsem se jako největší rebelka. Oliver vyprskl smíchy.
"Cos to řekla??!!" Zařvala zpátky.
"Neslyšela si? Přestaň se srát do mojí mamky! Je to lepší ženská než jseš ty. Tímhle si komplexy nevyléčíš." Mrkla jsem na ní a odešla nahoru. Oliver za mnou běžel a furt se smál.
"Tak tahle tvoje stránka se mi fakt líbí." Řekl Oliver a začal mě líbat. Cítila jsem se tak všemocně. Strčila jsem Olivera na postel a sedla si obkročmo na jeho rozkrok.
"Už?" Zeptala jsem se a přitom ho líbala všude možně.
"Ne. Já tě fakt nechci využít." Řekl sklesle.
"Nech mě aspoň zkusit to, co dělá Layla." Zahleděla jsem se mu do očí. Zarazil se.
"Dobře." Odpověděl potichu.
Začla jsem mu rozepínat kalhoty. Kurva co to dělám? A jak se to dělá? Co když jsem lesba? A co když mě penis nebude přitahovat? Victorie vzchop se!
Pokračovala jsem jeho boxerkami. Moje první reakce byla, že to je moc velký ale myslím, že lesba nejsem.
Vzala jsem si jeho přirození do ruky a začla kroužit. Nemám absolutní ponětí, co to dělám.
Slyšela jsem vzdychání a viděla jeho ruce jak silně svírají okraj postele. Tak to asi nedělám dobře.
Vzala jsem si ho do pusy a šla si za tím, že musím být lepší než Layla.
"Kurva!" Sykl. Podívala jsem se na něj, jestli náhodou nedělám něco špatně.
"Ne, ne! Pokračuj!" Popohnal mě.
Já pokračovala.
"Do háje, už budu!" Zařval a po chvíli mi vystříkal prohlédnou tekutinu do pusy. Fuj sakra.
Rychle jsem to polkla. Slyšela jsem, že to pomáhá na pleť, tak snad z toho aspoň něco budu mít.
Lehl si na postel a hlasitě dýchal.
"Vee." Zašeptal.
"To bylo úžasný." Usmíval se od ucha k uchu.
"To se mi ulevilo. Dělala jsem to poprvý v životě." Zasmála jsem se.
"Kdybych tě neznal, tak bych tomu ani nevěřil." Řekl. Panebože, co jsem to v sobě probudila. Jsem jako sexuální predátor.
Lehla jsem si vedle něj a přitáhl si mě do objetí.
Moje srdce kvůli němu explodovalo.***
"Tak já už půjdu. Dnes jsem si to užil." Řekl Oliver a dal mi pusu.
"Já taky." Odpověděla jsem a silně ho objala.
"Zítra se uvidíme." Usmál se a odešel.
Znamená to, že jsme spolu nebo ne? Jsem kvůli němu znamená. Ale to jsem pořád.
Po chvíli za mnou přišel táta.
"Máma mi o tom řekla." Začal.
"Proč si byla drzá?!" Zvýšil hlas.
"Proč asi. Furt jede do mámy!" Zařvala jsem.
"Za to může ten tvůj Oliver. Kazí tě!" Bouchl do skříně.
"Proč by mě kazil? Já jenom braním svojí mamku kurva! Měl bys taky začít!" Vyjela jsem po něm a šla do koupelny. Umyla jsem si obličej a udělala si takovou tu typickou večerní rutinu. Převlékla jsem se do pyžama a když jsem se vrátila do pokoje tak tam byla mamka.
"Ty moje štěstí pojď sem." Řekla a objala mě.
"Přeci jen tu drzost máš po mně." Zasmála se a dala mi pusu na tvář.
"Nejspíš." Zasmála jsem se.
"Miluju tě, zlato." Zašeptala.
"Já tebe, mami." Odpověděla jsem.
"A o čem chtěl mluvit ten ředitel?" Zeptala jsem se.
"Jen potřeboval vyplnit nějaký papíry." Odpověděla.
"Tak já už půjdu spát. Dobrou Vicky." Usmála se a odešla.
Lehla jsem si do postele a po chvíli usla.
ČTEŠ
I Hate You Because I Love You✅
RomanceNa začátek chci říct, že to je můj první zkušební příběh. Nečekala jsem, že to bude mít takový ohlas a moc děkuji. A ano, ze začátku jsem se moc inspirovala filmem/knihou After. "Jseš ke mně tak krutej! Ani nevíš, jak lituju, že ses mi dostal tak ší...