Pátek po škole
Týden uběhl celkem rychle a je tu konečně pátek. Jinak jak to šlo s Oliverem? Ani nevím. Chvílemi byl milej a pak zase hnusnej. Typickej Oliver Moon. Znám ho chvíli stejně jako ostatní, ale připadá mi to jako dlouhá doba. Třeba s Bethany jsme si s každým dnem blíž a blíž. Prochází strašným obdobím, ale zlepšuje se to. Její mamka je silná stejně jako Bethany.
***
"Co si mám sakra vzít?" Otočila jsem se na Beth, která seděla na mé posteli.
"Ukaž." Vstala a začla si prohlížet moje oblečení.
"Hmmm, mám lepší nápad." Řekla a odešla. Já vůbec nechápala. Po chvíli přišla s mojí mamkou a mně to došlo.
Beth mě vzala za ruku a šly jsme do ložnice rodičů.
"Tak se podívejme, co tu mám." Řekla mamka a vedle ní stála Beth. Otráveně jsem si sedla na truhlu před postelí.
"Tohle." Vykřikla Beth a mamka s ní okamžitě souhlasila. Po nějaké chvíli vytáhly černé kraťasy s kamínky a černý tílko s obrovským výstřihem.
"Co na to říkáš?" Zeptala se mamka.
"Jako vážně?" Zvedla jsem obočí.
"No taaak, aspoň si to zkus." Prosila mě Beth a já souhlasila, abych jí udělala radost. Vzala jsem ty hadry a šla do koupelny, kde jsem se převlékla. Prohlížela jsem se v zrcadle. Ty kraťasy byly strašně krátký, ale celkově ten outfit krásně ukázal mojí postavu. Vyšla jsem z koupelny a obě se na mě otočily.
"To je dokonalý." Začla Beth.
"To teda." Odpověděla mamka a zůstala zítrat.
"Bude mi zima." Řekla jsem.
"Nebude." Opravila mě Beth.
"Strašně ti to sluší, zlato." Usmála se na mě mamka.
"Děkuju." Odpověděla jsem taky s úsměvem.
Mamka se začla hrabat ve skříni a vytáhla černé lodičky s páskem.
"Na tom se zabiju." Řekla jsem rychle.
"Nezabiješ. Zkus si je." Odpověděla mamka a podala mi je. Byly krásný.
Nazula jsem si je a zkoušela se v nich projít. Bylo to poněkud v pohodě, takže jsem s tím souhlasila.
"Chceš namalovat?" Zeptala se mamka.
"Ne, to už fakt ne." Odpověděla jsem a začly jsme se smát.
"Už bychom měly jet, Vicky." Řekla Beth a já kývla.
"Užijte si to holky." Objala nás mamka.
Šly jsme k autu úplně natěšený. Těším se. Celkem.Když jsme přijely, tak dost lidí bylo před domem a drželi ty známé červené kelímky. Hádám, že tam bude víc lidí než minule. Vešly jsme dovnitř a Beth mě táhla na to typický místo, kde byli minule. Když mě Layla uviděla, tak zakroutila panenkama. Hezké přivítání. Sedly jsme si na gauč.
"Čauko holky." Řekl zhulený Jace.
"Ahoj." Odpověděla jsem.
"Chceš si potáhnout?" Zeptal se a chtěl mi podat jointa, ale já samozřejmě odmítla.
"Jacei, myslíš, že tahle chudinka hulí? Jasný že ne." Vložila se do toho Layla.
"Ty tu hubu prostě nikdy nezavřeš." Probodla jsem jí pohledem.
"Jo Laylo, zavři hubu někdy." Řekl Jace, ale myslím že ani nevěděl, že to říká.
"Olivere uznej, že je to obyčejná chudinka." Podívala se na Olivera který se podíval na mě.
"Mě nezajímá." Odpověděl v klidu a mě to zabolelo. O tomhle mluvím. Nejdřív je milej a pak to zmizí. Je takovej... Krutej.
Vstala jsem z gauče a šla pryč. Nehodlala jsem tam být, když ho vlastně vůbec nezajímám. Šla jsem nahoru. Všude byli opilí lidi. Šla jsem chodbou a někdo mě vzal za ruku a táhl mě pryč. Podívala jsem se kdo to je. Dan. Chtěla jsem se vyškubnout z jeho pevného sevření, ale nešlo to.
ČTEŠ
I Hate You Because I Love You✅
RomanceNa začátek chci říct, že to je můj první zkušební příběh. Nečekala jsem, že to bude mít takový ohlas a moc děkuji. A ano, ze začátku jsem se moc inspirovala filmem/knihou After. "Jseš ke mně tak krutej! Ani nevíš, jak lituju, že ses mi dostal tak ší...