Další den, další ráno. Vstala jsem z postele a šla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a učesala si vlasy. Dívala jsem se na sebe do zrcadla. Jsem nudná. Layla má pravdu. Musí se to změnit. Šla jsem potichu do koupelny, která patřila rodičům. Vyndala jsem mamčinu taštičku s make-upem a chtěla se namalovat.
"Co ty tady?" Ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a tam stál táta.
"Ahoj tati." Zasmála jsem se.
"Ty se chceš malovat? Ty? Jak tooo?" Zeptal se a u toho se smál.
"Jedna holka ze třídy řekla, že jsem nudná, tak potřebuju nějak oživit svůj vzhled." Odpověděla jsem úplně upřímně.
"Ale zlato, vždyť ty nejsi vůbec nudná. Ta holka je asi úplná kráva. Jseš nádherná. Taky že jseš moje." Řekl táta a začli jsme se smát.
"Buď sama sebou, Vicky. Nehraj si na něco, co nejsi a ani nechceš být. Ty jsi Victorie Jones a nikdo na tebe nemá." Řekl a já ho objala. Táta je skvělej.
"Máš pravdu." Odpověděla jsem.
"Jseš moje princezna." Pohladil mě po vlasech a pak mi dal pusu na čelo.
Po našem rozhovoru šel do práce. Pomohl mi. Budu sama sebou a ať se jde Layla zahrabat. Vrátila jsem se do pokoje a ze skříně vytáhla baby pink tričko a k tomu světle modré džíny. Udělala jsem si culík a šla do kuchyně, kde mi mamka chystala snídani.
"Dobré ráno, sluníčko moje." Řekla a usmála se.
"Dobré." Odpověděla jsem s úsměvem. Bylo vtipný, jak se naše outfity lišily. Já měla všechno světlý a pak mamka, černé legíny a dlouhé černé tričko Iron Maiden.
"Tady máš snídani." Usmála se na mě a podala mi ovesnou kaši na které byl nakrájený banán.
Hned jsem se do toho pustila. Jinak s Beth jsme se dohodly, že mě bude vozit do školy i ze školy. Tak nám to vyhovuje. Mám jí strašně ráda. Takovou kamarádku jsem ještě neměla.
Po chvíli jsem uslyšela troubení a já jasně věděla, že to je Bethany. Vyskočila jsem ze židle, vzala si batoh, rozloučila se s mamkou a šla za Beth."Páni, růžová k tobě sedne." Řekla Beth, když mě viděla. Bethany na sobě měla typicky černočervené oblečení.
"Děkuju." Mrkla jsem na ní a nastoupila do auta.
"Mamce jsem domluvila první sezení." Řekla nadšeně Beth.
"No tak to je úžasný. Budu držet palce." Odpověděla jsem s úsměvem.
"Děkuju moc." Usmála se na mě.***
Vystoupily jsme z auta a já pomohla Beth dát plachtu na auto, protože to vypadalo, že každou chvílí vypukne pořádná bouřka. Rychle jsme běžely do třídy, kde byli všichni ostatní. Šly jsme k jejich partě.
"Čau, zrovna chci říct, že v pátek po škole pořádám další mejdan. Poslední. Pak přijedou rodiče, takže doufám, že se tam všichni objevíte." Řekl Oliver a díval se na mě.
"Máš jasný, zlato." Odpověděla Layla a pohladila ho po tváři. Tentokrát se nechal. Mně je to vlastně jedno.
"Půjdeme?" Zeptala se mě Beth a já zaváhala.
"Ale Vicky, bude sranda, pojď." Řekl Jace.
"Vidíš. Absolutně nudná kráva." Řekla otráveně Layla.
"Jasně že půjdu." Odpověděla jsem a probodla jí pohledem. Oliver se ušklíbl.Zazvonilo na hodinu a my jsme si sedli na svá místa.
Po chvíli přišel učitel fyziky a nudná hodina začla. Nenávidím fyziku stejně jako matiku.
Učitel si tam vypravoval a mně došlo, že jsem Oliverovo triko nechala doma. Otočila jsem se na něj a vypadalo to, jakoby si mě prohlížel celou dobu.
"Já nechala to triko doma promiň." Řekla jsem.
"To nevadí." Odpověděl.
"Dobře." Řekla jsem a on se usmál. Otočila jsem se zpátky k učiteli.Po škole
Venku pořádně pršelo, takže jsme nemohly jet Bethaniným autem.
"Sakra, co teď?" Zeptala jsem se Beth.
"Nevím." Zakroutila hlavou.
"Já vás hodím." Ozval se Oliver.
"A co bude s mým autem?" Zeptala se Beth.
"V noci půjdeme do klubu, tak se sem stavíme pro tvoje auto." Odpověděl Oliver a Beth kývla na souhlas. Takže oni půjdou do klubu. Layla a Oliver. Při té představě mi žaludek udělal salto.
"Chceš jít s náma do klubu?" Zeptal se Oliver a u toho se zašklebil.
"Ne dík." Odpověděla jsem otráveně.
"Ale copak, nejsme v náladě?" Začal mě škádlit a já ho probodla pohledem stejně jako Laylu.
"Jdeme už?" Zeptala se Beth a Oliver protočil panenky ale kývl.
Cestou jsme ho navigovaly kam má jet a zvládli jsme to.
Zastavil a já poděkovala za odvoz a rychle šla domů.
Rodiče ani Jules doma nebyli. Šli s Jules na kontrolu takže jsem si šla udělat úkoly.
Když bylo pozdě večer, tak jsem se převlékla do pyžama, vyčistila si zuby a šla spát.
ČTEŠ
I Hate You Because I Love You✅
RomanceNa začátek chci říct, že to je můj první zkušební příběh. Nečekala jsem, že to bude mít takový ohlas a moc děkuji. A ano, ze začátku jsem se moc inspirovala filmem/knihou After. "Jseš ke mně tak krutej! Ani nevíš, jak lituju, že ses mi dostal tak ší...