"Holky, tak já už půjdu. Bylo mi ctí pečovat o takové princezny, ale ta nejmenší princeznička bohužel musí jít spát." Zasmála se mamka.
"Dobře, děkujeme moc mami." Řekla jsem.
"Jo, je to úžasný." Přidala se Beth.
"Jsem ráda, že se vám to líbí." Usmála se mamka.
"No nic, už půjdu. Užijte si to." Dodala a naposledy nás objala. Vyprovodily jsme jí k autu a z kufru jsem si vzala šaty a boty.
Šly jsme s Beth zpátky dovnitř.
"Tak jdeme na to." Řekla jsem.
"Jo. Pojď, půjdeme ke mně do pokoje." Beth mě vzala za ruku a vedla mě po schodech nahoru. Otevřela dveře do svého pokoje a mně se rozzářily oči. Ten pokoj byl červený. Chvíli jsem si pomyslela, že jsem se objevila u Christina Greye doma. (50 odstínů šedi kdo neví 😂). Nad tou představou jsem se musela zasmát. Ale ten pokoj byl krásný. Všude byly plakáty významných rockových osobností. Něco jako u Olivera.
"Koukej. To jsou ony." Řekla Beth a ukázala na nádherný černý šaty.
"Jsou překrásné." Usmála jsem se.
"Tvoje taky." Úsměv mi oplatila.
"Támhle je koupelna. Můžeš jít první." Řekla Bethany a ukázala na protější dveře. Sebrala jsem všechno potřebný a šla do koupelny. Převlékání mi zabralo chviličku, jen jsem si nedokázala zapnout šaty. Obula jsem si lodičky s páskem, sebrala oblečení a vyšla z koupelny.
"Zapneš mi prosím šaty?" Zeptala jsem se.
"Jasně, že jo." Beth se zasmála.
"Děkuju, a můžu si k tobě dát oblečení?" Zasmála jsem se.
"Takový stupidní otázky. Samozřejmě, že můžeš." Ukázala na postel.
"Zítra, až pojedu od doktora, tak ti ty věci přivezu." Dodala.
"Děkuju moc. Jseš nejlepší." Objala jsem jí.
"To jseš spíš ty, Vicky." Usmála se.
"Tak já se jdu taky převléknout." Zamířila do koupelny.
Porozhlédla jsem se po pokoji a chodila sem a tam. Nechtěně jsem narazila do krabice a z tý se následně vysypal obsah. Ten obsah mě vyděsil. Byly to použité stříkačky. Beth ne..
"Jsou starý." Ozvalo se ze zadu. Prudce jsem se otočila.
"Schovala jsem si je jako vzpomínku, že je to hnusný a že už v tom nikdy nechci pokračovat. Navíc ne, když jsem těhotná. Vicky, nejsem hloupá." Řekla.
"Věřím ti. Jen běž od drog co nejdál a hlavně od heroinu." Odpověděla jsem. Beth kývla.
"Nemusíš se bát." Usmála se.
"Kolik je hodin?" Zeptala jsem se.
"Páni, už skoro šest." Odpověděla překvapeně.
"Tak můžeme jít před barák." Řekla jsem a šly jsme.
"Jsem nervózní." Třásla se Beth.
"V klidu. Všechno bude v pohodě." Pohladila jsem jí po paži.
Z dálky jsem zahlédla dvě auta.
"Už jsou tady." Řekla jsem a Beth zbystřila.
Oba dva vylítli z auta a běželi k nám.
"Co se stalo?" Vyšiloval Lucas.
"Jsi v pohodě?" Oliver se přidal k hysterickému Lucasovi.
"Někdo ti ublížil?!" Lucas dál pokračoval.
"Ne Lucasi.. jsem těhotná." Řekla Beth potichu. Oba zůstali stát s otevřenou pusou.
"To je skvělý lásko! A já se tak bál, co se stalo." Řekl a dal jí pusu. Nás všechny jeho reakce zarazila.
"Ty se nezlobíš?" Zeptala se nechápavě Beth.
"Ne, proč bych měl? Já tě miluju. Fakt miluju." Řekl a Beth se usmála. Byla tak nadšená.
"Jinak, wow holky! Vám to sekne." Řekl Lucas a my se zasmály.
"To teda. Jsme to ale šťastlivci. Mimochodem gratuluju." Usmál se Oliver.
"Souhlasím. A šup nasedat. Jde se pařit. Ale Beth, žádný alkohol jasný?" Podíval se jí do očí.
"Rozhodně ne." Dala mu pusu na tvář. To bylo tak roztomilý. Lucas je ten pravej pro Bethany. Tím jsem si jistá.
Každá jsme nasedla ke svému princi do auta a jeli jsme směr ples.
Hlavou se mi honilo, jak mám sakra navázat na téma kokain. Nechci kazit tu krásnou atmosféru.
"Jseš nádherná." Řekl.
"Děkuju." Usmála jsem se.
"Jsem to ale štístko." Zasmál se.
"To já taky." Mrkla jsem na něj.
"Že před sebou nebudeme nic tajit?" Pozdvihla jsem obočí.
"Samozřejmě, že ne." Odpověděl.
"Takže přede mnou nic netajíš?" Vylítlo ze mě. Panebože já jsem kráva.
"Co? Proč bych měl?" Zarazil se.
"Řekl jsi mi, že nebereš tvrdý drogy." Řekla jsem.
"No, taky že neberu." Odpověděl.
"A co má teda znamenat pytlíček plný kokainu, který jsem našla u mě v pokoji? Můj rozhodně není." Zakroutila jsem panenkama.
"No vidíš. Jsem ho hledal." Řekl.
"Děláš si srandu?" Otočila jsem se na něj.
"Ale ne Vee. To není pro mě. Prodávám to smažkám." Zasmál se.
"To je trestný čin!" Vyletěla jsem.
"No a? Vynáší to dobře a lidi jsou spojený." Pokročil rameny.
"Nechci, aby ses dostal do problému, blbečku." Zamračila jsme se.
"V klidu. Mám to pod kontrolou." Snažil se mě uklidit.
"Takže můj kluk je dealer? Wow! Co se o tobě ještě nedozvím." Zakroutila jsem panenkama.
"O nic fakt nejde." Pohladil mě po ruce.
"Jestli mám v tomhle vztahu pokračovat, tak to okamžitě ukonči. V base tě navštěvovat nebudu." Chtěla jsem brečet, chtěla jsem řvát, ale nemohla jsem. Navíc mám krásný výtvor na obličeji.
"Měla bys mě respektovat." Řekl.
"Olivere, já nechci, aby ses dostal do nějakých problémů. Drogy nepřijímám v žádných směrech." Probodla jsem ho pohledem.
"Fajn. Přestanu, ale jenom protože tě miluju." Zamračil se a já se naopak usmála.
"Já tebe taky." Dala jsem mu pusu na tvář.
"Tys to vážně řekla?" Překvapeně se zeptal.
"Jooo!" Zařval a já se zasmála.
ČTEŠ
I Hate You Because I Love You✅
RomanceNa začátek chci říct, že to je můj první zkušební příběh. Nečekala jsem, že to bude mít takový ohlas a moc děkuji. A ano, ze začátku jsem se moc inspirovala filmem/knihou After. "Jseš ke mně tak krutej! Ani nevíš, jak lituju, že ses mi dostal tak ší...