Vzbudila jsem se dřív než Oliver. Sedla jsem si na postel a opřela se zeď. Chvíli jsem váhala, ale potom jsem si vzala mobil do ruky. Otevřela jsem chat s Benjim a málem to se mnou švihlo.
Benji- Ahoj Vicky! Dlouhou dobu jsme se neviděli a strašně mi chybíš. Mám pro tebe šílenou novinku! Bydlím asi 10 minut od tebe!
Kurva! Kurva! Kurva!
Co budu dělat? Co budu sakra dělat? Co se to děje! Tohle nemůže být pravda.
Rozhodla jsem se, že mu odepíšu. Přeci jenom, rozešli jsme se v dobrým a stále ho mám svým způsobem ráda.Me- Benji! To snad není pravda 😱
Čekala jsem jenom chviličku a přišla mi zpráva.
Benji- Ah Vicky 🤭 tohle mi tak chybělo. Máš ve dvě čas? Mohli bychom někam zajít 🤩
Me- Jo, jasný. Moc ráda 😊
Benji- Skvělý, tak ve dvě třeba u Rose? ❤️
Me- To zní dobře. Budu tam.😅
Benji- Fajn. Budu se těšit. Zatím ahoj jahůdko😘Co jsem to sakra udělala. Měla jsem odmítnout. Tohle nedopadne dobře. Nevím proč, ale ta přezdívka "jahůdka" mi přijde strašně odporná. Zvláštní, dřív se mi líbila. Oliver mi asi pomohl vyrůst. Odložila jsem mobil, a začla se modlit k Bohu aby mi pomohl, protože to sakra potřebuju.
Po chvíli mě vyrušil Oliver, kterej se začal protahovat.
"Co to děláš?" Zeptal se.
"Nic, nic." Odpověděla jsem s úsměvem. Nechápavě se na mě koukal, ale bylo to strašně roztomilý, protože měl rozcuchané vlasy které mu padaly do obličeje.
"Pusu." Natáhl se ke mně a jeho plné rty se přitiskly na ty mé.
"Řekl jsem včera něco špatného?" Zeptal se. Jak jsem řekla. Nic si nebude pamatovat.
"No... Vlastně vůbec nic." Odpověděla jsem. Radši se nebudu vyjadřovat.
"Ještě že tak, ale i tak promiň za ty drogy." Sklesle se na mě podíval.
"No jo, co se dá dělat." Zakroutila jsem panenkama.
"A jak jsme se sem dostali?" Znovu se zeptal.
"Řídila jsem." Hned co jsem to dořekla, tak Oliver vyletěl z postele a běžel k oknu.
"Neboj, nebourala jsem." Zasmála jsem se a on si oddechl. Potom se vrátil ke mně do postele.
Lehl si tak, že mu šlo vidět břicho. Vstala jsem a šla ke dveřím. Potichu jsem zamkla dveře a šla k Oliverovi. Během toho jsem si sundala tričko.
"Tak tohle se mi líbí." Řekl a skousl si spodní ret.
Vzal mě za boky a shodil si mě pod sebe. Líbal mě na krku a potom šel níž. Zastavil se u mých ňader. Usmál se a pokračoval v líbání. Cítila jsem, jak se jeho ruka dostala pod mé kraťasy. Silně jsem zasténala. Začal jezdit prstama kolem mého klitorisu.
"Olivere." Zavzdychala jsem. Začal si rozepínat kalhoty a pomalu do mě vnikl. Bylo to jiný. O dost příjemnější. Chytl mě za krk a zrychloval. Začal sténat též. Projela mnou silná elektřina a pocit největší euforie. Po chvíli se i Oliver udělal, ale vedle mě, protože jsme neměli kondom.
"Kurva Vicky, já z tebe zešílím." Řekl. Byl stále opřený rukama a díval se mi do očí. Byl zpocený a hluboce dýchal asi jako já.
"To si piš." Mrkla jsem a on mě znova políbil.
"Miluju tě." Zašeptal.
"Ty pláčeš?" Zarazila jsem se, když jsem viděla jak se mu lesknou oči. Dobrý načasování.
"Nechci tě ztratit." Řekl a lehl si vedle mě. Opřela jsem si hlavu o jeho hruď a poslouchala jeho tlukot srdce.
"Neztratíš." Odpověděla jsem.
Bylo by nejlepší mu říct o Benjim, ale nemůžu to udělat.
"Měl bych už jít." Řekl a pomalu vstal.
"Dobře, ale nejradši bych tě tu měla celý den." Odpověděla jsem.
"Tak to jsme na tom stejně. Chceš dneska něco podniknout?" Zeptal se.
"Dneska spíš ne. Zůstanu doma. Není mi nějak dobře." Zalhala jsem. Nejradši bych se umlátila lopatou.
"Dobře, taky se necítím nejlíp. Půjdu se prospat." Řekl.
Než odešel, tak mu zapípal mobil.
"Email ze školy." Řekl překvapeně.
"Co píšou?" Zeptala jsem se.
"Škola byla zrušena kvůli nějaké epedemii na dobu neurčitou." Řekl nechápavě.
"To je skvělý!" Zaradovala jsem se.
"To jo, akorát nevím, jak zvládneme maturitu." Zasmál se.
"To není podstatný." Mávla jsem rukou.
"Jasný no. Tak já jdu. Miluju tě." Řekl a sklonil se pro další pusu.
"Já tebe." Zamávala jsem mu.
Doufám, že Benji nechodí na stejnou školu jako já. To bych se už do čista zbláznila.
Rozhodla jsem se, že ještě na chvíli půjdu spát abych zabila čas.***
"Zlato vstávej." Řekla mamka.
"Dobré ráno." Protáhla jsem se.
"Ráno? Je dvanáct a přišel email, že vám zrušili školu." Řekla.
"Jo, já vím." Odpověděla jsem.
"Oliver ti to řekl? Mimochodem, šli jste slyšet." Začla se smát.
"No super." Též jsem se zasmála.
"Je tady táta?" Zeptala jsem se.
"Jo, balí si věci." Odpověděla. Vstala jsem z postele a vydala se do jeho pracovny. Rovnal si své věci do krabic a u toho měl puštěnou hudbu.
"Ahoj." Pousmála jsem se. Táta se na mě jenom podíval a kývl.
"Tohle mě sere. Ty jseš sakra můj táta! Miluju tě jako tátu, vychoval si mě a dával si mi lásku! A teď se mě jako zřekneš?" Začla jsem vyšilovat.
Táta se postavil a šel ke mně.
"Ne, jsi moje holčička." Řekl a objal mě. Nahrnuly se mi slzy do očí.
"Mám tě ráda, tati." Vzlykala jsem.
"Já tebe." Zašeptal.
"Jak to teď bude?" Zeptala jsem se.
"Stěhuju se za Dinou, což je moje přítelkyně, ale řekla, že bude ráda, když za námi budeš jezdit." Usmál se.
Nemám tušení kdo je Dina, jak vypadá a tak, ale jsem ráda, že mi dočista tátu nevezme.
"Dobře, ráda jí poznám." Řekla jsem.
"Dobře, no nic, už budu muset. Zatím se měj zlato." Dal mi pusu na čelo a sebral krabice se kterými zmizel ve dveřích. Tenhle dům už nebude jako dřív bez táty.
Šla jsem do koupelny, kde jsem si dala vařící sprchu. Kéž by se daly problémy jednoduše smýt. Potřebovala bych to. Za dvě hodiny uvidím svého bývalého kluka. Nejhorší je, že ho nemůžu poslat do háje. Zažili jsme toho spolu hodně, vždy mi pomohl a je moc milej. Zblázním se.
Po sprše jsem si vyfénovala vlasy a trochu se namalovala. Nechci to přehánět, přece jen nejdu na rande. Je to přátelská sešlost.
Jako outfit jsem si vybrala červenou sukni a černý crop top. Doplnila jsem to řetízky. Potom jsem už jenom vytáhla černé lodičky a bylo hotovo.______________________________________
✨ PODĚKOVÁNÍ ✨
Když jsem začla psát tento příběh, tak mě nenapadlo, že z toho bude někdy tohle. Nenapadlo mě, že mi budete psát tak krásné komentáře a moc si toho vážím ❤️ každý komentář, každé hlasování a každé přečtení mi dělá takovou radost ✨ Děkuju moc! ❤️ Mám vás všechny ráda 👑 Upřímně ani nevím, jak dlouhý ten příběh bude, protože když už píšu kapitolu, tak to jedu freestyle 😂 nemám žádný scénář, ale doufám, že ten příběh zdaleka nekončí ❤️ Určitě chci napsat víc příběhů, když vidím, jak mě podporujete❤️❤️❤️
ČTEŠ
I Hate You Because I Love You✅
RomanceNa začátek chci říct, že to je můj první zkušební příběh. Nečekala jsem, že to bude mít takový ohlas a moc děkuji. A ano, ze začátku jsem se moc inspirovala filmem/knihou After. "Jseš ke mně tak krutej! Ani nevíš, jak lituju, že ses mi dostal tak ší...