Zahlédla jsem Oliverovo auto. Rozzářily se mi oči. Chyběl mi a to jsme se neviděli pár hodin. Šla jsem naproti autu, až se u mě zastavilo.
"Ahoj lásko." Řekl z otevřenýho okýnka.
"Ahoj." Dala jsem mu pusu. Jeho rty, jeho hlas, on sám mě dokáže tak dokonale uklidnit. Za co jsem si ho zasloužila?
Obešla jsem auto a nastoupila.
"Jsi překrásná." Zahleděl se na mě.
"Ale jdi ty." Mávla jsem rukou a u toho zrudla jako rajče.
"Já jsem ale šťastlivec!" Zařval a bouchl do volantu. Musela jsem se zasmát.
"To já taky." Usmála jsem se a dala si jeho ruku na stehno.
"Nechci o tebe přijít. Nikdy Vee." Podíval se mi do očí. Vypadalo to, jakoby měl slzy na krajíčku.
"Nepřijdeš. Nemusíš se bát." Bylo mi ho líto. Jde vidět, že to se mnou myslí vážně a pro mě znamená všechno.
"Miluju tě." Usmál se.
"Já tebe taky, ale čum na cestu." Začli jsme se smát. Přeci nebudeme riskovat naše mladé životy.
Byla jsem šťastná. Opravdu šťastná. Miluju ho. Dokázala bych pro něj umřít, ale náladu mi zkazila myšlenka na mého tátu. Nevím, co mu zítra řeknu.
"Děje se něco? Se ti úplně změnila nálada." Zeptal se ustaraně.
"Jen jsem zjistila, že můj táta je neplodnej." Odpověděla jsem.
"Co? Počkej, však má tebe a Jules." Zarazil se.
"Má, ale vlastně nemá. Náš pravej táta se jmenuje Paul. Na střední s ním máma spala a potom kvůli sázce spala s mým tátou a to už byla těhotná, takže si myslela, že to dítě a.k.a já jsem mýho táty. Snad to chápeš." Vyvalila jsem na něj tolik informací a chudák Oliver vůbec nepobíral, co se děje.
"Ty vole. Kath je frajerka." Zasmál se.
"No a co teď budete všichni dělat?" Zeptal se.
"Dobrá otázka. Zítra si promluvím s tátou, a pokusím se mu vysvětlit, že on je můj táta, i když mě neudělal. A že ho miluju furt stejně. Žádnej Paul mě nezajímá, jakože chci se s ním seznámit, ale nikdy ho nebudu brát jako tátu. No a mamka? Ta se chce dát dohromady s Paulem, protože mého tátu nemiluje. Je to šílený." Odpověděla jsem.
"A ty se nebojíš toho, že už nebudou spolu? Jak jseš zvyklá, že Kath a tvůj táta jsou si prostě souzeni." Zeptal se s lítostí v očích.
"Ne, mně to je jedno. Je to jejich život a vím, že to tak bude nejlepší. Táta má taky svojí milenku." Pozvedla jsem ramena.
"Podvádění je hnusný." Řekl.
"Jop, máš pravdu." Kývla jsem na souhlas.***
Oliver zaparkoval za budovou.
"Připravená?" Zeptal se.
"Jo." Odpověděla jsem a šli jsme směr klub.
U vchodu stál obří chlap. Taková gorila. Vyžadoval po nás občanky. Rychle jsem mu jí podala. Mimochodem jsem měla falešnou občanku, kterou mi nechal Oliver udělat, protože mi je sedmnáct. Z toho chlapa šel strach, ale Oliver mě chytl za ruku a hned jsem se cítila bezpečněji.
Ustoupil nám z cesty a my jsme vešli přímo do sálu. Typický klub. Všude světla, DJ, alkohol a drogy. No to bude ještě zábava. Jediný, co mě udrželo před útěkem do kouta, byl Oliverův dotek.
Šli jsme do salónku, kde seděli neznámé tváře. Pro mě neznámé. Oliver se s nimi přátelsky přivítal. U většiny bych řekla, že jsou pod nějakým vlivem, ale to mě vůbec nepřekvapilo.
"Lidi, tohle je Vicky." Řekl Oliver a všichni se na mě podívali. Nic příjemného.
"Ahoj Vicky. No Olivere, máš dobrej vkus." Řekl blonďák, který měl na klíně nějakou slečnu.
"Já vím. Vicky tohle je Cole a jeho holka Grace." Představil je Oliver.
"Ráda tě poznávám, Vicky. Slyšeli jsme toho o tobě dost." Řekla Grace a já se usmála. Vypadala mile. Potom mě Oliver představil zbytku, ale z těch šel spíš strach než nějaké sympatie.
Sedli jsme si na gauč a po chvíli nám nějaký kluk nabídl extázi. Já samozřejmě odmítla, ale Oliver ne. Udiveně jsem se na něj podívala.
"Neboj." Řekl a pohladil mě po ruce. Zklamalo mě to a taky naštvalo, ale nejvíc tam bylo to zklamání.
"Eh.. Vicky, nechceš na bar si dát nějaký drink?" Zeptala se Grace a já kývla. Nemohla jsem tam být.
"Bav se zlato." Řekl Oliver a dal mi pusu. Začínalo to působit, protože mě vykulený oči a jeho tón hlasu se úplně změnil. Bojím se o něj.
Rychle jsem šla ke Grace, která mě vzala kolem ramen a šly jsme spolu na bar.
"Viděla jsem v tvých očích to utrpení. Musela jsem tě vytáhnout pryč." Řekla a já se usmála.
"Děkuju. Je to nepříjemný. Slíbil mi, že žádné tvrdé drogy brát nebude." Řekla jsem sklesle.
"Víš Vicky, on se fakt snaží. Opravdu, ale drogy ho vždy dostanou." Šlo vidět, že je jí to líto.
"Já se s ním nechci hádat kvůli tomuhle, ale miluju ho a nechci aby to s ním šlo z kopce." Řekla jsem a Grace se pousmála.
"Já vím, já vím, ale jestli ho miluješ, tak musíš přitvrdit. Nezaslouží si takovouhle holku. Jseš moc milá a moc starostlivá. Jestli chceš, aby se změnil, musíš být tvrdší než obvykle. Dát mu na výběr. Buď ty a nebo drogy." Mrkla.
"Na výběr? Není to moc sobecký?" Zeptala jsem se.
"Možná, ale funguje to. Cole od tý doby jenom hulí trávu a na tvrdý drogy ani nepomyslí." Odpověděla.
"Asi máš pravdu. Na to se napijem. Barmane?" Zavolala jsem.
"Ano dám-. Vicky??" Ozvalo se. Otočila jsem se a tam stál Jace.
"Jacei?? Co ty tady děláš?" Byla jsem překvapená. Dlouho jsem ho neviděla.
"Vysral jsem se na školu, už jsem to nedával. Tak jsem šel pracovat. Je to největší úleva." Odpověděl.
"Páni. Jsem si říkala kam si zmizel." Zasmála jsem se.
"A co Oliver?" Zeptal se.
"Fajn, všechno je super." Usmála jsem se.
"Tak to je super. A copak si dáte krásné slečny." Zasmál se.
"Vodku prosím." Řekla Grace.
"Já si dám colu." Usmála jsem se.
"Hned to bude." Řekl Jace.
"Ty nepiješ alkohol?" Zeptala se Grace.
"Úplně ne." Odpověděla jsem.
"Chápu. To je v pohodě." Usmála se.
Jace nám přinesl pití a řekl, že to je na účet podniku. Nevím proč, ale aspoň jsem ušetřila.
"Kam chodíš do školy?" Zeptala jsem se.
"Školu jsem už dokončila." Zasmála se.
"Pracuju jako asistentka pro postižené děti." Dodala.
"Páni." Udivilo mě to. Grace neznám, ale že je asistentka bych asi netipla.
"Victorie." Ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a tam stál Oliver. Byl úplně sjetej.
"Co je?" Odcekla jsem už jenom kvůli tý Victorii.
"Sereš mě. Strašně moc." Řekl a já se zarazila. No skvělý.
"Vždy jsem šukal kvůli zábavě a ne kvůli lásce." Motal se kolem nás. Grace mě vzala za ruku a pevně jí stiskla.
"Ale já si nemůžu pomoct. Nenávidím tě, protože tě miluju. Tak strašně tě miluju Victorie." Zařval. Momentálně nevím, jestli mu dát pěstí a nebo ho zulíbat k smrti.
Oliver ke mně přistoupil a potom si klekl na jedno koleno.
"Victorie Jones, už bych bez tebe nezvládl nic, tak si tě musím nějak pojistit. Vezmeš si mě?" Zeptal se a v ruce držel cibulový kroužek. Byla jsem v šoku, ale ten kroužek mě rozesmál. Grace i ostatní se začli taky smát.
"No, hádám, že je čas jít domů." Zasmála jsem se a pomohla mu vstát.
"Máš řidičák?" Zeptala se Grace.
"Ne, ale zvládnu to." Řekla jsem.
"Dobře. Tak zase někdy." Usmála se a objala mě. Jop, je to milá holka.
Všem jsem zamávala a s Oliverem jsme šli k autu.
"Kde máš klíčky?" Zeptala jsem se, když jsme dorazili k autu.
"V zadní kapse, princezno." Usmál se a já mu sáhla do zadní kapsy.
"Teď?" Zeptal se udiveně.
"Ty jseš blbec." Zasmála jsem se. Pomohla jsem Oliverovi se vůbec do toho auta dostat.
"Nezabij nás. Chci si tě vzít." Zašeptal. Usmála jsem se. Kluk vůbec neví, co mluví. Zítra si to ani nebude pamatovat.
Nastartovala jsem auto a začla couvat. Zvládala jsem to. Oliver mezitím usnul. Byl tak roztomilej. Asi ho nechám u sebe.***
Zaparkovala jsem před domem a neshodila žádnou popelnici. Jsem na sebe tak pyšná.
"Vstávej." Políbila jsem ho a on se ze spánku usmál. Moje srdce málem vylétlo z hrudi.
Obešla jsem auto a pomohla mu vystoupit. Opatrně jsme šli ke mně do pokoje. Všichni už spali, takže jsem se snažila být co nejvíc potichu. U Olivera to bylo těžší, ale zvládli jsme to. Hned se svalil na postel. Já se mezitím převlékla do pyžama a vyčistila si zuby.
Lehla jsem si k němu, ale ještě jsem nechtěla spát. Radši jsem na něj dávala pozor. Vzpomněla jsem si na tu žádost. Otevřela jsem instagram a potom zprávy. Zůstala jsem s otevřenou pusou.
Benji__lamb09 vám chce poslat zprávu.
Můj bývalý kluk. Do hajzlu!!
Odhodila jsem mobil a přitulila se k Oliverovi. Přečtu si to zítra. Teď na to nemám kapacitu.
ČTEŠ
I Hate You Because I Love You✅
RomanceNa začátek chci říct, že to je můj první zkušební příběh. Nečekala jsem, že to bude mít takový ohlas a moc děkuji. A ano, ze začátku jsem se moc inspirovala filmem/knihou After. "Jseš ke mně tak krutej! Ani nevíš, jak lituju, že ses mi dostal tak ší...