UVOD

2.3K 57 0
                                    

Nalaziš se u najskupljem klubu u Beogradu probijajući se kroz gomilu pijanih tinejdzera.
Znaš da možeš pridobiti svaku moguću devojku ovde, ali ti ih ne želiš ni pogledati.
Svesno si odbio svaku koja ti je prišla, čekajući nju. Devojku kojoj si slomio srce na milion delova.
U glavi ti se stalno motala ista slika devojke duge plave kose i svetlo plavih očiju u kojima si mogao da se izgubiš.
Nju si zaista voleo, ali izgleda da vam nije bilo suđeno.
U tolikoj gomili učinilo ti se da si je video.
Zastao si, par puta trepnuo. Nisi mogao da veruješ.
Posle toliko godina video si je tamo gde si je najmanje očekivao igrajući uz njenu omiljenu pesmu.
Uopšte se nije promenila, pomislio si. I dalje ista plava kosa, plave oči, sitne pegice na licu koje si obožavao. I dalje isti prokleto savršen osmeh.
Nesvesno ti se osmeh pojavio na licu gledajući je.
Mada nije to dugo trajalo. Ugledao si visokog dečka kako joj prilazi sa leđa i ostavlja sitne poljubce na njenom vratu onako kako si baš ti pre par godina.
Znao si da si ti kriv što ona više nije tvoja, iskreno si želeo da bude srećna posle onoga što si joj uradio, ali gledajući je tako srećnu sa drugim dečkom stvarao je nemir u tvom srcu.
Uprkos tome što si znao da ćeš joj verovatno upropastiti veče, prišao si joj ne bi li joj čuo glas.
Taj nežni mili glas koji si pre slušao svaki dan, ali nikada nisu mogao da se naslušaš.
Čak iako je pričala iznad proseka, nikada nije zatvarala, mogao si zauvek da je slušaš bez da ti dosadi.
Baš kao što si i mislio, osmeh od malo pre joj je momentalno spao sa lica kada te je ugledala.
„ Šta ćeš ti ovde? ", upitala te je, a ti si zanemeo. Nešto kao da te je preseklo preko grudi kada si joj čuo glas.
Glas pun mržnje, bola, onakav kakvim nisi hteo da ga se sećaš.
Par sekundi si je samo gledao, hteo si da progovoriš, da joj kažeš da ti je žao zbog svega što se desilo, da nisi imao izbora, ali reči nisu izlazile.
„ Idemo. ", rekla je dečku koji je bio iza nje.
Uhvatila ga je za ruku, a onda su nestali. Ponovo je otišla, a ti nisi ništa učinio. Ponovo joj nisi ništa objasnio.
Sve ove godine razmišljao si šta bi se desilo kada bi je video.
Zamišljao si kako joj sve objašnjavaš i da napokon sve ima smisla u tvom životu, ali kada se tvoje zamišljanje obistinilo nisi mogao ni jednu reč da progovoriš.
Toliku moć je imala nad tobom da je čak i poznatog glumca Dimitrija Stojanovića koga su svi poznavali kao šarmantnog, pričljivog mladića ostavila bez teksta.

LJUBAV NEMA GRANICE Where stories live. Discover now