Helena P.O.V
Ušli smo u restoran i pre nego što smo i seli Elena mi se nasmejano bacila u zagrljaj.
Znam, ništa vam nije jasno. Otkad su se Mateja i ona smuvali, sve više smo provodile vremena zajedno i na kraju smo se nekako poklopile, ako mogu tako da se izrazim.
Uopšte nije onakva kakvom se predstavljala.
Nije bila ona razmažena Elena za kojom sam je smatrala.
Zapravo je bila mnogo više od toga. Iza te samouverene i zlobne devojke krila se ona devojka koja je sve suprotno.
D: I dalje ne mogu da verujem da se vas dve slažete.
Rekao je kada smo se smestili za sto.
E: Veruj mi, kada ne mogu ni ja.
...
Već celo veče me bocka Dimitrijevo ponašanje. Vidim da nešto nije u redu, ali ne želi da mi kaže.
Neću da navaljujem, jer to definitivno nije dobar način, ali strašno me je zanimalo.
Tu i tamo je bacao one njegove šale i ponašao se kao inače, ali mene nije mogao da prevari.
Videlo mu se u očima da ga nešto muči.
Oko pola dvanaest smo pošli kući.
J: Nećeš mi reći šta ti je?
Upitala sam ga na šta se on trgo. Bio je zagledan na put i razmišljao je. Čini mi se da nije ni trepnuo.
D: Za sada ne.
Klimnula sam glavom pokušavajući da budem razumna.
J: Hoćeš da prespavaš kod mene?
D: Možda neki drugi put.
J: To zapravo nije bilo pitanje.
Nasmejao se zaustavljajući auto ispred kuće.
D: Imam li izbora?
J: Mislim da znaš odgovor.
Parkirao se, te smo ušli unutra.
Toplota je udarila moje lice i momentalno sam porumenela.
J: Kako je lep osećaj biti na toplom.
Rekla sam na šta je on klimnuo glavom.
Tako tužnog ga nisam videla nikada i ne mogu vam opisati kako sam se osećala. Kao da je jedan deo tog bola prebacio na mene.
Prišla sam mu i nežno počela da ga ljubim, ali je taj poljubac krenuo u skroz drugačiji smer.
Za par minuta našli smo se na krevetu u mojoj sobi, dok sam mu ja otkopčavala crnu košulju koju sam prosto obožavala na njemu.
Prebacio me je tako da je sada on bio iznad mene.
U trenutku sam ostala bez majice dok je on ostavljao sitne poljubce na mom vratu.
D: Lud sam za tobom.
Šapnuo mi je na uvo, pre nego što su njegove usne preklopile moje.
Bila sam i ja luda za njim i to definitivno.
Kada sam ga upoznala kao da je nešto kliknulo u meni govoreći da ću ja u ovog dečka biti ludo zaljubljena.
Naravno da sam ignorisala taj dosadan glasić u mojoj glavi, ali ipak je ispalo da je u pravu.
ESTÁS LEYENDO
LJUBAV NEMA GRANICE
RomanceHelena je devojka kojoj su roditelji ubijeni na njen rođendan. Nakon što policija zatvori slučaj, ona to preuzima u svoje ruke. U odeljenje dolazi novi učenik koji joj pomaže da nađe ubicu njenih roditelja ne znajući da će to uticati i na njega. Da...