MESEC DANA KASNIJE
Dimitrije P.O.V
H: Donesi mi molim te onu moju belu jaknu. U ormaru je.
Molećivo je rekla na šta sam ja prevrnuo očima.
J: Kako si mogla jaknu da zaboraviš, a napolju je zima?
Upitao sam je pre nego što sam ušao u njenu sobu.
Otvorio sam ormar i odmah sam video tu ogromnu belu jaknu.
Uopšte mi se nije svidela, ali je Helena zato bila očarana njom.
Uzeo sam je sa ofingera kada sam primetio neki kao kvadrat u ormaru.
Nije bio toliko primetan, ne znam ni kako sam ga video.
Udario sam malo jače po kvadratu i odjednom se otvorio.
Iznenađeno sam uzeo pismo koje je stajalo tamo.
Dvoumio sam se da li da ga otvorim ili to ipak dopustim Heleni.
U roku od sekunde sam ga otvorio i počeo da čitam.
„ Draga Helena,
Verujemo da je tvoj 17. rođendan već prošao i da mi verovatno nismo živi. Nije verovatno, već sigurno. Nismo bili sigurni da li ćeš nekada naći ovo pismo, ali ako ga trenutno čitaš želimo da ti sve objasnimo. Vratićemo se još na početak kada smo se Filip i ja tek upoznali. Pre tvog tate bila sam u vezi sa Sergejem. Stvarno divan momak i dan danas ga se sećam u dobrom smislu. Jeste bio dobar, ali u biranju devojaka očigledno ne. Pošto smo raskinuli, on je našao novu devojku, Gordanu. Mi smo i dalje ostali prijatelji što je tu Gordanu izluđivalo. Mržnja je blaga reč kojom bih opisala naše emocije jedna prema drugoj. Pretila mi je kako će se loše završiti, ako nastavim da se družim sa Sergejem. Naravno, ništa od toga nisam shvatala ozbiljno, sve dok nije unajmila grupu ljudi da me kidnapuje. Znam, baš posesivno. Posle nedelju dana mučenja, pustili su me i zapretili ako ikome kažem za ovo završiće se još gore. Tako je i bilo, ćutala sam i prestala sam da se družim sa Sergejem. Nedugo zatim upoznala sam tvog oca. On ništa nije znao o tome šta se desilo i nisam nameravala ni da sazna. Prošle su godine od toga i nekako sam uspevala da zaboravljam na te dane sve dok mi na vrata nije došla pozivnica za venčanje. Tako je, Sergej i Gordana su me pozvali na njihovo venčanje. Dvoumila sam se da li da idem, ali sam ipak odlučila da to nije najbolja ideja. Nekoliko dana kasnije, Sergej me je pozvao. Posle toliko godina sam mu ponovo čula glas. Ispričali smo se kao da se ništa nije desilo između nas i kao da nikada nisam samo odjednom prestala da se družim sa njim. To je promenilo moju odluku i ipak smo tvoj tata i ja otišli na venčanje, ali bolje da nismo. Nastala je ogromna frka. Bilo je kasno i mislim da su uveliko svi bili pijani sem mene, Filipa i Gordane.
Tu noć me je Sergej poljubio, što je Gordana videla.
Napravila je haos tamo. Zapretila mi je kako će mi jednog dana uništiti porodicu, ma nema šta sve nije rekla.
Bila je odrasla žena i mislila sam da je rekla to samo iz besa sve dok je jednog dana nisam srela dok sam ti kupovala haljinu za 17. rođendan.
Rekla mi je da još uvek nije zaboravila onaj dan i da će mi se uskoro osvetiti. Što je očigledno i uradila s obzirom da bih u suprotnom ovo pismo bacila.
Želim da znaš da te tata i ja mnogo volimo i da smo bez obzira na sve ponosni na tebe. "
Srce mi je kucalo sto na sat čitajući ovo pismo. Pobogu, moja mama je ubila nekoga.
H: Šta si se toliko zadržao?!
Čuo sam je kako viče iz hodnika.
Malu fioku u ormaru sam zatvorio, a pismo strpao u unutrašnji dzep svoje jakne i sišao dole.
H: Jesi dobro?
Upitala me je kada sam sišao dole. Naravno da nisam, daleko sam od dobrog. Nije me čak ni brinula moja mama, brinula me je njena reakcija kada bi saznala. Čoveče, pa mrzela bi me, a ja to ne bih mogao da podnesem. Zbog toga sam odlučio da joj ništa ne pričam. Barem ne za sada.
J: Dobro sam.
H: Izgledaš kao da si video duha.
J: Video sam tvoju jaknu, to je dovoljno.
Našalio sam se kako bih se izvukao.
Pre nego što smo krenuli u restoran u kojem smo trebali da se nađemo sa Matejom i Elenom, privukao sam je u dugačak, nežan poljubac. To mi je trebalo. Odmah mi je bilo bolje.
H: Stvarno si čudan odjednom.
Nasmejao sam se, te je uhvatio za ruku i krenuli smo.
YOU ARE READING
LJUBAV NEMA GRANICE
RomanceHelena je devojka kojoj su roditelji ubijeni na njen rođendan. Nakon što policija zatvori slučaj, ona to preuzima u svoje ruke. U odeljenje dolazi novi učenik koji joj pomaže da nađe ubicu njenih roditelja ne znajući da će to uticati i na njega. Da...