Prologue

2.4K 186 18
                                    

I can hold my breath.

I can bite my tongue.

I can stay awake for days.

If that's what you want.

Be your number one.

I can fake a smile.

I can force a laugh.

I can dance and play the part.

If that's what you ask.

Give you all I am.

Human-

***


Maybe,

Maybe i'm just a fan who loves you beyond limits.

Maybe,

Maybe i'm not the only one who loves you to infinity.

Maybe,

Maybe i'm not you. I'm an unpopular with an ordinary self.

Maybe,

Maybe i never understand how do you feel.

But after all,

I'm just me. Who sincerely loves you and always make sure your name is on my prayers.

One thing that i always hope,

Please,

Please never change.

Please always be the one in my heart.

Please be the one who remains me that you are the one who impressed my life.

Thank you,

Thank you for everything.

Because,

You made me discover my passion for the pursuit the love.

Although I know,

I'm just a fan.

Although I know,

It was just a dream to dating a superstar.

Although I know,

It hurts me so much to let you go.

Even, everybody wanna steal my love.

I'm trying to give you a fireproof.

Because i'm just a girl almighty.

Because of her fool's gold.

She is ready to run.

And when the night changes her life.

She is only 18 and she has no control when she has a stockholm syndrom.

She knew it is her chance once in a lifetime.

She knew its just an illusion to dating a superstar.

She just need spaces because she dosn't know where do broken hearts go.

And she just trying to act her age when the clouds are trying to break her down.

Sincerely,

Your Unknown Directioner.


***

That was her last poem for her today's diary.

Meet Frisca, an ordinary girl from Indonesia. Who had a big crush with One Direction since 2010. Harry Styles is one and only member she ever leave her heart for.

Yang dikerjakannya setiap harinya adalah membaca fanfiction.

Kenapa? Karena menurutnya dengan membaca fanfiction akan mengurangi rasa sedihnya dengan 1D, karena perbedaan waktu di antara merekalah yang memisahkan keduanya.

Dia sangat terobsesi untuk masuk ke perguruan tinggi yang ada di London, Inggris.

Obsesinya itu membuat yang semula she has nothing on english. Sekarang di sekolahnya, dia dikenal menjadi seseorang yang fasih dalam berbahasa inggris.

Ayahnya memang selalu pergi ke luar negeri. Terkadang di saat ayahnya sedang tugas di luar negeri, di tempat itulah juga 1D sedang mengadakan konser. Sedih memang. Tapi itulah nasib yang harus ia turuti sebagai seorang pelajar di Indonesia.

Obsesinya mungkin hanya sebuah kekaguman. Obsesinya yang mendorongnya untuk bisa menjadi lebih baik. Obsesinya yang membuat dia semakin termotivasi. Obsesinya membuat dirinya rela mengikuti segala macam jenis kuis yang diadakan di media sosial hanya untuk bertemu dengan One Direction.

Mungkin dia termasuk seseorang yang beruntung. Disaat orang lain sibuk dengan National Examination. Dia diberi kesempatan oleh kedua orang tuanya untuk menonton konser One Direction. Walau hanya sebatas kelas festival dan tidak adanya kegiatan meet and greet di Indonesia, itu sudah lebih dari cukup untukya.

Apa yang terjadi ketika Frisca hars bisa mengontrol fangirling nya di depan 5 cowok tampan?

Apakah pertemuannya dengan Harry Styles akan mengubah hidupnya?

Apakah semua mimpinya akan menjadi kenyataan?

Apakah usahanya menjadi Directioner 4 tahun belakangan ini tidak akan sia-sia?

Apakah dia akan siap menerima kenyataan?

Menurutnya hanya satu,

Everyone are lucky but from different ways, right?

Copyright ©2015, All Rights Reserved.

***

How was the prologue so far?

Please banget jangan lupa share, vote and leave comments :)

Its my dedication for all Indonesian Directioners :)

Love,

Horanstarbux.

Directioner Book 1 [COMPLETE]Where stories live. Discover now