doksan dördüncü

2.4K 260 79
                                    

Geçtiğimiz yıllarda Kanada'nın en prestijli spor kulübü ile anlaşma sağlayan Kim Taehyung, bu yılki olimpiyat şampiyonasından galibiyet ile ayrıldı. Kendi grubu içerisinde birincilik ile verdiği maçlarla gözde oyunculardan biriydi ve başarısı eleştirmenleri şaşırtmadı. Biz de sizler için bu değerli sporcu ile çok özel bir röportaj gerçekleştirdik.

 Biz de sizler için bu değerli sporcu ile çok özel bir röportaj gerçekleştirdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Teklifimizi geri çevirmediğin için çok mutluyuz. Artık olimpiyat şampiyonusun, tebrik ederiz. Bu önemli şampiyonluk için neler düşünüyorsun?"

"Uzun zamandır buna hazırlanıyorduk. Beklediğimiz bir başarıydı. Doğup büyüdüğüm yer olmasa da bu madalyayı Kanada'ya kazandırdığım için mutluyum. Herkese teşekkür ediyorum."

"Evet, Koreli bir oyuncunun ülkemize başarı getirmesi taktire şayan doğrusu. Neden Güney Kore'de değilsin?"

"Burada olmam gerekiyor, diyelim. Ailemi ziyaret ediyorum sıklıkla fakat Kanada'yı da çok seviyorum."

"Ülkende spor kariyerinin zirvesindeydin, seni buraya getiren şey ne oldu?"

"Ah, evet. Bunun bir gün sorulacağını elbette biliyordum. Şöyle ki her anlamda yaşayabilmem, var olabilmem için Güney Kore dışında bir yerde olmam gerekiyordu. Orada iyiydim, antrenörüm beni küçüklükten beri yetiştiren kişiydi ve bunu çok seviyordum. Fakat bazı durumlar bazı yerlerde geçerli değildir maalesef, böyle olmasını kimse istemezdi diye düşünüyorum."

"Sanırım bu cevap yeterli, seni daha fazla sıkıştırmayacağım. Sosyal medyada da çok popülersin, bir fotoğrafın on binlerce like alıyor."

"Beni desteklemeleri çok hoş, hepsine minnettarım. Böyle bir ilgi beklemiyordum."

"Bu ilginin büyük bir kısmının özel hayatınla ilgili olduğunu düşünüyor musun?"

"(Güler.) Olabilir, neden olmasın?"

"Bize biraz da erkek arkadaşından bahsetmeni istiyorum. Hakkında pek bir bilgimiz yok fakat buraya onunla geldiğini biliyoruz."

"Evet, beraber geldik. Onun hakkında ne söyleyebilirim bilmiyorum. Çünkü ne söylersem yeterli gelmeyecek gibi geliyor. Çok eskiden beri tanışıyoruz,. İtiraf etmek gerekirse de çok eskiden birbirimizden nefret bile ederdik. Bazı şeyler oldu ve biz zamanla birbirimize çekildik, bu kaçınılmazdı. Her şey gayet yolunda gidiyor, birlikte oldukça iyiyiz. İnsanların bizi desteklemesinden çok mutluyuz. Maalesef dünyada hala nefret diye bir kavram var ve biz de bundan etkilendik. Fakat aldığımız sevgi diğer kötü şeyleri siliyor. Bu harika bir şey, tekrar teşekkür ediyorum herkese bunun için."

mariana'da nemoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin