Nemo 🐠 aranıyor...
"Bebeğim? Geldin mi eve sonunda?"
"Geldim aşkım, çok bekletmemek için hemen aramak istedim."
"Of saçların ıslak yine, demedim mi sana kurutmadan çıkma diye?"
"Acele ettim biraz, kuruttum aslında. Nemli sadece.."
"Salak ya, bir başınasın zaten. Bir de hasta olursan ölürüm ben burada."
"Aşkım hasta olmuyorum kolay kolay, biliyorsun. Anlat bakalım, ne yaptın bugün?"
"Hiç, geçen sene atıldığım için bu yılki etkinliğe katılmak istedim. Öğretmenle görüştüm işte, yarın söyleyecek bana."
"Umarım alırlar seni."
"Hm, evet. Sen ne yaptın, çok yoruldun mu?"
"Sabah erken çıkmıştım Dustin hyung ile, eskiden menajerliğini yaptığı bir yüzücü ile görüştük. Bana çok iyi tavsiyeler verdi. Sonra da antrenman yaptım işte."
"Anladım bebeğim. Şu suratına bak ya, nasıl da güzel. Çok özledim seni."
"Ben de çok özledim. Seni, Ryujiyi... Dün zaten arayamadığım için küsmüş, senden sonra onunla konuşacağım."
"Çok seviyor seni, o da benim kadar özlüyor."
"Evet. Eğer ayarlayabilirsem haftaya gelmeyi planlıyorum."
"Gerçekten mi? Gel Taehyung, ne olur gel."
"Gelirsem o da iki günlüğüne olur. Japonya'ya maça gideceğiz sonra. Gitmeden senden şans öpücüğü almak istiyorum."
"Aşkımmmm. Gel ben sana en güzel öpücüğümü veririm. Ama kesin gel, olur mu?"
"Henüz belli değil, uğraşıyorum."
"Of, gel ama."
"Bak, bunu yeni aldım. Aslında siyah alacaktım, gece gibi oluyordu. Ama maviyi görünce dayanamadım."
"Yaa, aşkım çok güzelmiş. Hemen baş ucuna koy o abajuru."
"Öyle yapacağım. Bak, açayım. Siyah olanı yanınca üzerinde beyaz noktalar parlıyordu, yıldız gibi. Ama bu mavinin içi küçük turuncularla dolu. Okyanustaki palyaço balıkları gibi, baksana."
"Taehyung, yiyeceğim seni. Çok güzelsin sevgilim benim, evi ben gelmeden okyanus temalı eşyalarla doldurdun."
"Ne yapayım, seni özledikçe onlara bakıyorum. Mariana bomboş kaldı çünkü."
"Ya bak çıldırtma beni. Ağlayacağım şimdi, gelmezsen eğer var ya küserim sana."
"Gelmeye uğraşıyorum sevgilim, ben de çok istiyorum."
"Kokunu çok özledim."
"Ben her şeyini özledim."
"Durgunlaşma şöyle, sen böyle baktıkça içim gidiyor."
"Elimde değil, her gün konuşuyoruz ama bu hiç işe yaramıyor. Seni bunlarla teselli ettiğim geliyor aklıma, ne salakmışım. Yanımdaki gibi olur mu hiç?"
"Sevgilim benim, çok az kaldı. Denemelerim hep iyi sonuçlanıyor, çok sıkı çalışıyorum. Yanına geleceğim ve daha hiç ayrı kalmayacağız."
"Kalmayalım, bırakmam ben seni."
"Ben sanki bırakırım da. Bebeğimsin sen benim, aşkımsın."
"Sen de benim güzel balık sevgilimsin."
"Güzel miyim gerçekten? Hep güzel diyorsun, yakışıklı da de."
"Aşkım, güzel hepsini kapsıyor işte. Yakışıklı dediğim zaman kendimi kaybediyorum. Başka yerlere gidiyor aklım, iyi olmuyor."
"Oha sapık ya. Bir iltifattan nerelere geldik."
"Hiç de bile, sevgiliye yapılan sarkıntılık sapıklık sayılmaz."
"Bence de, yap istediğin kadar."
"Şapşal."
"Taehyung bak, yine evde tek olursam geçenki gibi yapalım. Hiç değilse bunu yapalım ya!"
"Yapalım da sen karşımda kendini çekip inlerken ben kendime odaklanamıyorum hiç. Hala aklımdan çıkmadı o görüntün."
"Çok seksiydim değil mi? Of, seninle sevişmeyi de çok özledim. Şimdi olsan ne güzel olurdu."
"Beraber yaşamaya başladığımızda neler olacak, çok merak ediyorum."
"Ne olacağı belli aşkım, sabah akşam bunu isteyeceğim senden. Ama dua et sporcusun, yoksa kucağından inmezdim hiç."
"Bayılıyorsun değil mi kucağımda olmaya?"
"Evet! Kucağında oturmayı da, zıplamayı da, öpüşmeyi de çok seviyorum. En sevdiğim yer kucağın!"
"Mahvediyorsun beni."
"Bu benim için bir zevktir, Bay Kim."
"Of, gerçekten yanımda olmalıydın şu an."
"Değil mi ya, neler yapardık."
"Aşkım, Dustin hyung arıyor. Yazarım ben sana olur mu?"
"Tamam bebeğim, yemek yemeyi unutma. Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mariana'da nemo
Fanfikce🌊 "Kaybolduğum için bu adı seçtim kendime." @loveoftaegguk Jungkook, tenis antrenörü olan babasının öğrencisi ve aynı zamanda komşusu olan Taehyung'tan pek haz etmez. Ancak Taehyung'un yaşadığı kötü bir olay sonrası arkadaş olan ikili daha sonra il...