3.

52 1 0
                                    

Probudil mě zvuk budíku který tak nenávidím.Muj pokoj je zařízený jen tak zlehka nemám ráda přeplácané věci. Mám tu jen šatní skříň,stůl s notebookem a malou knihovničku s křeslem, mám tu i televizi a vlastní koupelnu což je super. Koupelna je laděná do modré a moje království do bílé. Jak říkám nemám ráda moc přeplácané věci a ani barvy. Ale teď se vrátíme zpátky k budíku.

Vstala jsem jak nejrychleji mi to mé tělo dovolilo a šla si dát krátkou sprchu.Vlasy sem dala do drdolu a vlezla pod horkou vodu aby my namasírovala svaly v těle. Po sprše sem se zabalila do ručníku a přešla k šatní skříni kde sem vytáhla béžový croptop,šortky a ještě spodní prádlo . Opět šla do koupelny a převlékla se.

Dole v kuchyni už to krásně  vonělo a tak sem na sebe hodila oblečení dala věci do batohu vzala skateboard mobil,peněženku,a sluchátka a šla se za mamkou nasnídat.

Dobré ráno mami jak ses vyspala? Mamka se na mě s úsměvem otočila a pokynula my abych si sedla na barovou židli. Naše kuchyně byla obyčejná byla s pultem uprostřed s židlemi. Neměli jsem peníze na žádný přepych proto jsme museli žít skromně. Mamka předemně dala talíř s vejci, pečivem a džusem a já se do toho s chutí pustila.

Sam já dneska přijdu později z práce ano? Takže si objednej třeba pizzu k večeři do 11 bych měla být doma.
"Aha dobře mami ale teď už musím jít nebo přijdu pozdě do školy , takže ráno u snídaně? Ano broučku. Ještě jsem mámě zamávala na rozloučenou a šla čekat na Nicol, (Nikki)která bydlí jen o dva domy dál.

Ahoj
Ahoj pozdravili jsme se a společně se se vydali do toho ústavu kterému se říká. Ještě  že dneska máme jen 5 hodina a hurá domů. "Víš Sam musím ti něco říct ale slib mi že nezačneš šílet . Stali jsme před školou a já  pokynula Nicol že muze začít mluvit. Já dneska na internetu objevila něco pro tebe strašně důležitýho. Pane bože Nicol nenapinej mě a mluv nebo to stebe vymlatim. Dobře dobře hlavně se uklidni ano? "Dobře ale mluv. Víš zítra tady u nás bude vystupovat kapela 1D.

Moje oči se rozšířily moje pusa málem spadla na zem a já stala jak sloup neschopná pohybu. "Halo země volá Sam? .. jo jo jsem tu neboj ... Tak co na to říkáš? No já nevím lístky určitě budou drahy ale ráda bych šla kluci jsou úžasný.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat