23.

9 0 0
                                    

Koncert trval asi dvě hodiny,když jsem konečně dorazili domů bylo něco kolem půlnoci.

Ráno:
Probudila mě strašná rána z kuchyně . A ani ne do deseti vteřin sem slyšela jak někdo opatrně otevírá dveře do pokoje. Samozřejmě sem delala jako že spím přece mu to neusnadnim. Harry přišel k posteli tác s jídlem dál na stolek a opatrně ke mě presel aby mě vzbudil. Ale to bych nebyla já že ano. Jakmile Harryho ruka dopadla na moji tvar chytla sem ho za ruku a strhla do postele. "A já si myslel že spíš ty potvoro.

Odpoledne jsme si zašli na oběd a pak jen procházka po parku povídali jsme si smáli se jak blázni.Dorazili jsme domů asi v sedm večer dali si večeři společnou sprchu a šli spát,jelikož zítra jede Harry na tři týdny na turné.

Letiště
Na letišti to bylo hodně smutný . Rozloučila sem se s kluky a sla do Starbucks koupit si Latte. Tohle budou dlouhé tři týdny bez Harryho a kluků. Hodně mi přirostli k srdci,ale vím že je to jejich práce. Ale když jsem vyšla ze dveří někdo do mě vrátil. Ten pohled nikdy nezapomenu byl hezký modré oči a špinavé hnědé vlasy . Ahoj já jsem Matt a moc se omlouvám. Ahoj Kim a v pohodě nic se nestalo . Můžu ti koupit aspoň nový kafe když sem ti ho vylil? Ne to je v pořádku už tam toho moc nebylo měj se ahoj.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat