18.

14 0 0
                                    

Doma sem jen lehla do postele a spala. Když mi přišla smska vzala sem mobil ze stolku a proklinala toho kdo mi píše v devět hodin rano aby to bylo
sakra důležitý.

H. Ahoj zlato dneska máme nějaké focení ale večer půjdem spolu na večeři buď připravena v 6 chybíš mi H.

Moje srdce jako by poskočilo a já se nemohla dočkat večera. No a aby mi to uteklo rychleji tak sem šla ještě spát.

Když sem se porozhlidla po pokoji a přečetla si znovu smsku od Harryho jako by se vše změnilo. Jakoby jsme byli jen on a já. Sakra to už jsou tři? Jak sem mohla spát tak dlouho a navíc je divný že mě nevzbudili rodiče.

Hodila jsem si rychlou sprchu oblékla si světle modré šaty vzala psaníčko dala si tam klíče peněženku a mobil, u dveří sem si nazula své bílé balerínky a čekala až přijede Harry.

Když sem viděla přijíždět jeho auto neubránila sem se širokému úsměvu. S radostí sem naskočila na místo spolujezdce a dala Harrymu pusu na tvář.

Ahoj Lásko jsi připravena. S tebou vždycky.

Jeli jsem asi hodinku a já už opravdu začala mít hlad. Harry se na mě podíval ve smyslu za chvilku jsme na místě a než sem se stačila otocit zpátky k okýnku Harry parkoval.

Byla to nádherná restaurace. Byla celá bílá a na chodníku stal poslíček který vám odveze auto ,které následně zaparkuje. Vtomhle podniku bych neměla ani na záchod.

Vejdeme dovnitř a hned se nás ujme žena stojící za menším pultem kde má položené desky s hostama.

Když nás usadí odebere se zpět ke svemu pultu. Číšník nám přinese jídelní meny a zeptá se nás co si dáme k pití.

Sam. Vyruší mě z myšlenek Harry který na mě kouká. Podivam se na něj a tím mu naznačuji že může pokračovat. Víš zítra je udílení cen MTV a já bych se tě chtěl zeptat jestli by si mi dělala doprovod jde i Nikki.

Jasně půjdu s tebou ráda .

Víš nechceš dneska přespat u nás ve vile? Jasně Harry ráda. A tak jsem jedli popíjeli a smáli se . Úžasný večer .

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat