24.

12 0 0
                                    

Tři týdny nakonec utekly jak voda a já stojím ve VIP zone na koncertě kde má jak  jinak než 1D. Už jsme byli v polovině koncertu když kluci začali zpívat Little Things moje oblíbená. Jakmile začal Harry zpívat svoji část díval se na mě a já se usmívala jak sluníčko.

Když dozpívali Zayn se najednou objevil vedle mě a řekl jen. Pojď se mnou . Nevěděla jsem kam chce jít když je čekali ještě asi další tři písničky ale nějak sem neprotestovala a šla za ním jak poslušný pejsek . Jenomže on mě dovedl na pódiu . Dal mi mikrofon a řekl teď jsi na řadě ty.

No... A jak to bylo dál?

Vzala sem si mikrak a pozdravila Londýn jak se sluší a patří. Začala hudba a já věděla že je to moje písen.Kluci hned začali tancovat na choreografii a já s Harrym sem byla ve předu . Když jsem dozpívala Harry mi řekl ať si sednu na schody co byli na pódiu že mě tam chce. Paul nevypadal že je naštvaný dokonce se na mě i usmál a tak sem seděla dál a poslouchala píseň Perfect.

Pak jako by se mi to jen zdálo Harry po písní přišel ke mě a poklekl přede mnou. Zastavil se mi dech věřila bych i tomu že moje srdce bylo na chvilku mimo a moje pusa byla rozevřená jak vrata. A pak položil tu důležitou otázku pred miliony lidí. Kim prokazes mi tu čest a vezmeš si mě?

Koukala jsem na něj jak na sochu svobody úplně v tranzu. Jediný co jsem slyšela byli hlasy od fanoušků a kluci kteří čekali na mou odpovědět.

Ano vezmu si tě Harry . Navlikl mi prstýnek políbili  se a kluci pokračovali v koncertu no vlastně už jen zazpívali Best Song Ever se kterým se rozloučili.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat